درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 10:38   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت
  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36407صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 16 دی 1397 - 10:08
اعتماد سنجی ادلمن نشان می دهد: روابط رسانه ای در حال رشد است
اعتماد سنجی ادلمن در سال 2018، درصد اعتماد بین عموم مردم و رسانه را در سراسر جهان حدود 41 درصد اعلام کرد و این در حالی است که این آمار از 12 ماه گذشته تا به امروز تغییری نداشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعتماد سنجی ادلمن در سال 2018، درصد اعتماد بین عموم مردم و رسانه را در سراسر جهان حدود 41 درصد اعلام کرد و این در حالی است که این آمار از 12 ماه گذشته تا به امروز تغییری نداشته است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، اعتماد به روزنامه‌نگاران 89 درصد است و این نشان‌دهنده این است که ارزش افراد خبری بیشتر از سازمانها و برند‌های رسانه‌ای است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی