درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:54   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36387صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 14 دی 1397 - 12:00
وزارت ارشاد مسئولیت بیلبورد پرحاشیه را به عهده گرفت
امروز پس از انتشار خبری مبنی بر نصب یک بیلبورد پرحاشیه در تهران، و پس از آنکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد مسئولیت نظارت بر محتوای این بیلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است این وزارتخانه مسئولیت این ماجرا را پذیرفت.
  

شبکه

اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز پس از انتشار خبری مبنی بر نصب یک بیلبورد پرحاشیه در تهران، و پس از آنکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد مسئولیت نظارت بر محتوای این بیلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است این وزارتخانه مسئولیت این ماجرا را پذیرفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی، در پی درج مطلبی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بیلبوردی با محتوای تبلیغ کنسرت ویژه بانوان، حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران به منظور تنویر اذهان اعلام کرد:


1- تائید و نظارت بر محتوای تبلیغات اکران شده روی سازه‌های تبلیغاتی طبق قانون بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری تهران مسئولیتی درباره محتوا ندارد.


2- بیلبوردهای مذکور در محدوده شهر تهران اکران نشده و طبق اطلاع واصله در مسیری خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران و در حریم راهداری اکران شده است.


وزارت ارشاد مسئولیت را پذیرفت
پس از انتشار این توضیح، وزارت ارشاد مسئولیت قضییه را به گردن گرفت و معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان مسوول محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرشاد کاظمی افزود؛ این گروه مجوز اجرا داشتند پس از این که مراجعه کردند بررسی های اولیه انجام گرفت و ما مجوز برای دو منطقه خارج از تهران در ورودی های تهران صادر کردیم لباس های هنرمندان در رنگ های مختلف بود پس از این که اکران شده بود گزارشی به ما شد که در واقع شبهه ایجاد شده، ما مشاهده کردیم که رنگ لباس ها پر رنگ تره به کانون مربوطه تذکر داده شد و دستور جمع آوری دادیم فقط دو نقطه ورودی در تهران بوده که این طرح در مدت کوتاهی جمع آوری شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی