درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 15:57   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36385صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 15 دی 1397 - 08:22
شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید
حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سال نو را در نظر بگیرید که انجام چه‌کاری می‌تواند بهتر باشد تا انجام دهید. همان‌طور که یک تمرین مستمر، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید امروز شروع کنید، پس بهتر است منتظر یک روز به‌ظاهر بی‌نقص یا یک عزم راسخ نمانید.


در اینجا 5 عمل وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا روابط عمومی خود را با یک شتاب اولیه از نو آغاز کنید:
1. آغاز یک داستان
یک داستان چه چیزی می‌توان باشد که شما می‌توانید آن را بیان کنید؟ این داستان باید چه محتوایی را شامل شود؟ شاید این مسئله برایتان جالب باشد که می‌توانید آن را نگه‌دارید تا آنجایی که کاملاً پخته شود.
داستان را به چند پیام جداگانه تقسیم کنید. افکار کوچک و قابل مدیریت می‌توانند آغازگر پیشرفت باشند. شاید تصمیم بگیرید که یک مجموعه عالی داشته باشید. یا شاید محتوا در فرم ویدئو تأثیر بیشتری باشد

2. ایجاد اتصال
شما می دانید که خبرنگاران یا افراد شاخص رسانه‌های اجتماعی، ارتباطات رسانه‌ای دارند. شما هم می‌خواهید آن را بسازید؟ اگر هنوز آماده نیستید از دنبال کردن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آغاز کنید. یادداشت‌های مربوط به موضوعات موردعلاقه خود را در پرونده‌های ارتباطات خود داشته باشید و قبل از اینکه آن‌ها را ملاقات کنید آن‌ها را بشناسید.


همچنین شما ممکن است دوست داشته باشید که خوب گوش کنید و بدانید آن‌ها چه محتوایی را از صنعت شما انتظار دارند؟ بعد از یک گفتگو سازنده، شما قادر خواهید بود آنچه را که آنها علاقه و دوست دارند فراهم کنید.

 

حتما بخوانید: روابط عمومی در سال  2018

3. مربی دیگران
داشتن یک شخص قابل‌اعتماد در کسب‌وکار برای مشاوره در چالش‌های خاص و کسب موفقیت ارزشمند است. خوشبختانه، من اهمیت مربیان را زود درک کردم و آن ارتباطات را با متخصصانی که مورد احترام من بودند پرورش دادم.

4. متحد شوید
دستیابی به کسب‌وکارهای دیگری که مأموریت‌ها یا چالش‌های مشابهی را به اشتراک می‌گذارند، می‌تواند نیروی بیشتری را برای هر داستان یا تلاش به ارمغان بیاورد. از یک‌سو، متحدشدن برای من دوستان متخصص زیادی را به وجود آورد و از جهت دیگر، ما قادر بودیم که بیشتر یکدیگر را حمایت کنیم و ارتباطات بیشتری را به ترکیب اضافه کنیم.


به‌عنوان متخصصان روابط عمومی، می‌توانیم در این دام تفکر گرفتار شویم که آیا داستان باید در مورد ما یا شرکت ما باشد. اغلب، داستان‌های بزرگ‌تر شامل شرکت‌ها، شهر، دولت و یا مؤسسات غیرانتفاعی بیشتری می‌شود. گزارشگران هنگامی‌که شما داستان را به‌طور کامل درک کنید و در خصوص منابع مختلف ارتباطی که شمارا به سمت یک گفت گو عمیق سوق می‌دهند آماده ‌باشید، قدردان خواهند بود.

5. یک مربی استخدام کنید
متخصصان روابط عمومی عادت کرده‌اند تا مربی مشتریان خودشان باشند، به تصویر و صدا توجه کنند و هرگونه چالش بالقوه را به نمایش بگذارند. بعضی‌اوقات، تنها همانند یک مربی بدن‌سازی خوب، ما می‌توانیم از یک مربی شخصی خوب استفاده کنیم تا همان چیزها را برای ما انجام دهد. سرمایه‌گذاری بر روی خود یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود.


خلاصه این که حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز