درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 فروردین 1398 - 15:11   

کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد

  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی

  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی روان‌شناختی تاثیرات بازی‌های ویدئویی
  بازی‌های ویدئویی
  برخورد یک شهاب با قدرت ۱۰ بمب اتم با زمین
  کوکاکولا برای اولین بار میزان استفاده‌ از پلاستیک را فاش کرد
  وبسایت گب
  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی
  هشدار واتس اپ: فیس بوک خود را پاک کنید!
  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد
   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود
  اطلاع رسانی حلقه گمشده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36385صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 15 دی 1397 - 08:22
شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید
حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سال نو را در نظر بگیرید که انجام چه‌کاری می‌تواند بهتر باشد تا انجام دهید. همان‌طور که یک تمرین مستمر، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید امروز شروع کنید، پس بهتر است منتظر یک روز به‌ظاهر بی‌نقص یا یک عزم راسخ نمانید.


در اینجا 5 عمل وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا روابط عمومی خود را با یک شتاب اولیه از نو آغاز کنید:
1. آغاز یک داستان
یک داستان چه چیزی می‌توان باشد که شما می‌توانید آن را بیان کنید؟ این داستان باید چه محتوایی را شامل شود؟ شاید این مسئله برایتان جالب باشد که می‌توانید آن را نگه‌دارید تا آنجایی که کاملاً پخته شود.
داستان را به چند پیام جداگانه تقسیم کنید. افکار کوچک و قابل مدیریت می‌توانند آغازگر پیشرفت باشند. شاید تصمیم بگیرید که یک مجموعه عالی داشته باشید. یا شاید محتوا در فرم ویدئو تأثیر بیشتری باشد

2. ایجاد اتصال
شما می دانید که خبرنگاران یا افراد شاخص رسانه‌های اجتماعی، ارتباطات رسانه‌ای دارند. شما هم می‌خواهید آن را بسازید؟ اگر هنوز آماده نیستید از دنبال کردن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آغاز کنید. یادداشت‌های مربوط به موضوعات موردعلاقه خود را در پرونده‌های ارتباطات خود داشته باشید و قبل از اینکه آن‌ها را ملاقات کنید آن‌ها را بشناسید.


همچنین شما ممکن است دوست داشته باشید که خوب گوش کنید و بدانید آن‌ها چه محتوایی را از صنعت شما انتظار دارند؟ بعد از یک گفتگو سازنده، شما قادر خواهید بود آنچه را که آنها علاقه و دوست دارند فراهم کنید.

 

حتما بخوانید: روابط عمومی در سال  2018

3. مربی دیگران
داشتن یک شخص قابل‌اعتماد در کسب‌وکار برای مشاوره در چالش‌های خاص و کسب موفقیت ارزشمند است. خوشبختانه، من اهمیت مربیان را زود درک کردم و آن ارتباطات را با متخصصانی که مورد احترام من بودند پرورش دادم.

4. متحد شوید
دستیابی به کسب‌وکارهای دیگری که مأموریت‌ها یا چالش‌های مشابهی را به اشتراک می‌گذارند، می‌تواند نیروی بیشتری را برای هر داستان یا تلاش به ارمغان بیاورد. از یک‌سو، متحدشدن برای من دوستان متخصص زیادی را به وجود آورد و از جهت دیگر، ما قادر بودیم که بیشتر یکدیگر را حمایت کنیم و ارتباطات بیشتری را به ترکیب اضافه کنیم.


به‌عنوان متخصصان روابط عمومی، می‌توانیم در این دام تفکر گرفتار شویم که آیا داستان باید در مورد ما یا شرکت ما باشد. اغلب، داستان‌های بزرگ‌تر شامل شرکت‌ها، شهر، دولت و یا مؤسسات غیرانتفاعی بیشتری می‌شود. گزارشگران هنگامی‌که شما داستان را به‌طور کامل درک کنید و در خصوص منابع مختلف ارتباطی که شمارا به سمت یک گفت گو عمیق سوق می‌دهند آماده ‌باشید، قدردان خواهند بود.

5. یک مربی استخدام کنید
متخصصان روابط عمومی عادت کرده‌اند تا مربی مشتریان خودشان باشند، به تصویر و صدا توجه کنند و هرگونه چالش بالقوه را به نمایش بگذارند. بعضی‌اوقات، تنها همانند یک مربی بدن‌سازی خوب، ما می‌توانیم از یک مربی شخصی خوب استفاده کنیم تا همان چیزها را برای ما انجام دهد. سرمایه‌گذاری بر روی خود یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود.


خلاصه این که حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اسماعیل عباسی پابلیک ادیتور «همشهری» و کاریکاتوریست نشریات ایران


  سال نو مبارک


  روابط عمومی و بیانیه اصول


   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود


  اطلاع رسانی حلقه گمشده


  تصمیم‌های عملی برای سال نو


  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


  هشدار واتس اپ: فیس بوک خود را پاک کنید!


  وبسایت گب


  بازی‌های ویدئویی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی