درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 تیر 1398 - 07:10   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است
  ملاقات حضوری ۵۸۵ نفر با رئیس دانشگاه پیام نور طی سال گذشته/ برگزاری بدون وقفه نشست های ملاقات عمومی
  مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»
  از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت سال جاری اعطا شد؛ پرداخت بیش از چهارهزار فقره وام رونق تولید در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانک صادرات ایران
  مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد
  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید
  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد
  پوشش دهی صفحات مسی قالب‌های ریخته‌گری مداوم با تــــــلاش متخصصــــــان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36385صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 15 دی 1397 - 08:22
شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید
حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سال نو را در نظر بگیرید که انجام چه‌کاری می‌تواند بهتر باشد تا انجام دهید. همان‌طور که یک تمرین مستمر، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید امروز شروع کنید، پس بهتر است منتظر یک روز به‌ظاهر بی‌نقص یا یک عزم راسخ نمانید.


در اینجا 5 عمل وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا روابط عمومی خود را با یک شتاب اولیه از نو آغاز کنید:
1. آغاز یک داستان
یک داستان چه چیزی می‌توان باشد که شما می‌توانید آن را بیان کنید؟ این داستان باید چه محتوایی را شامل شود؟ شاید این مسئله برایتان جالب باشد که می‌توانید آن را نگه‌دارید تا آنجایی که کاملاً پخته شود.
داستان را به چند پیام جداگانه تقسیم کنید. افکار کوچک و قابل مدیریت می‌توانند آغازگر پیشرفت باشند. شاید تصمیم بگیرید که یک مجموعه عالی داشته باشید. یا شاید محتوا در فرم ویدئو تأثیر بیشتری باشد

2. ایجاد اتصال
شما می دانید که خبرنگاران یا افراد شاخص رسانه‌های اجتماعی، ارتباطات رسانه‌ای دارند. شما هم می‌خواهید آن را بسازید؟ اگر هنوز آماده نیستید از دنبال کردن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آغاز کنید. یادداشت‌های مربوط به موضوعات موردعلاقه خود را در پرونده‌های ارتباطات خود داشته باشید و قبل از اینکه آن‌ها را ملاقات کنید آن‌ها را بشناسید.


همچنین شما ممکن است دوست داشته باشید که خوب گوش کنید و بدانید آن‌ها چه محتوایی را از صنعت شما انتظار دارند؟ بعد از یک گفتگو سازنده، شما قادر خواهید بود آنچه را که آنها علاقه و دوست دارند فراهم کنید.

 

حتما بخوانید: روابط عمومی در سال  2018

3. مربی دیگران
داشتن یک شخص قابل‌اعتماد در کسب‌وکار برای مشاوره در چالش‌های خاص و کسب موفقیت ارزشمند است. خوشبختانه، من اهمیت مربیان را زود درک کردم و آن ارتباطات را با متخصصانی که مورد احترام من بودند پرورش دادم.

4. متحد شوید
دستیابی به کسب‌وکارهای دیگری که مأموریت‌ها یا چالش‌های مشابهی را به اشتراک می‌گذارند، می‌تواند نیروی بیشتری را برای هر داستان یا تلاش به ارمغان بیاورد. از یک‌سو، متحدشدن برای من دوستان متخصص زیادی را به وجود آورد و از جهت دیگر، ما قادر بودیم که بیشتر یکدیگر را حمایت کنیم و ارتباطات بیشتری را به ترکیب اضافه کنیم.


به‌عنوان متخصصان روابط عمومی، می‌توانیم در این دام تفکر گرفتار شویم که آیا داستان باید در مورد ما یا شرکت ما باشد. اغلب، داستان‌های بزرگ‌تر شامل شرکت‌ها، شهر، دولت و یا مؤسسات غیرانتفاعی بیشتری می‌شود. گزارشگران هنگامی‌که شما داستان را به‌طور کامل درک کنید و در خصوص منابع مختلف ارتباطی که شمارا به سمت یک گفت گو عمیق سوق می‌دهند آماده ‌باشید، قدردان خواهند بود.

5. یک مربی استخدام کنید
متخصصان روابط عمومی عادت کرده‌اند تا مربی مشتریان خودشان باشند، به تصویر و صدا توجه کنند و هرگونه چالش بالقوه را به نمایش بگذارند. بعضی‌اوقات، تنها همانند یک مربی بدن‌سازی خوب، ما می‌توانیم از یک مربی شخصی خوب استفاده کنیم تا همان چیزها را برای ما انجام دهد. سرمایه‌گذاری بر روی خود یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود.


خلاصه این که حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه


  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند


  نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی بسیار مهم است


  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری


  تجلیل شورای اسلامی شهر قیامدشت از تلاش های واحد روابط عمومی شهرداری در اعتلای نام قیامدشت


  مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز: روابط عمومی ها در صف مقدم اطلاع رسانی


  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید


  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز


  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد


  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید