درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 17:53   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

  باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تدوین مدل کسب کار بانک توسعه تعاون در راستای بانکداری دیجیتال
  رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد
  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه
  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد
  مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن خبر داد: انتشار اوراق خرید دین استهلاکی برای اولین بار در کشور
  نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
  آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC
  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36357صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 12 دی 1397 - 08:16
سه مهارتی که نسل بعدی روابط عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند
مترجم- سیاوش روزی - همان‌طور که روابط عمومی و بازاریابی باهم تراز می‌شوند (و بسیاری از رسانه‌ها نیازمند پرداخت برای مکان‌های تبلیغ هستند)، به متخصصان روابط عمومی نیاز دارد تا چشم‌انداز رسانه‌ها که فراتر از بخش کسب درآمد سنتی است را درک کنند. این امر ‌بویژه همانند خطوط بین پرداختی، درآمد به‌دست‌آمده و تحت مالکیت آن‌ها، صادق است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا سه مهارت وجود دارد که همه‌ی روابط عمومیها امیدوارند بتوانند آن را توسعه دهند.


1. مهارت بازاریابی
همان‌طور که روابط عمومی و بازاریابی باهم تراز می‌شوند (و بسیاری از رسانه‌ها نیازمند پرداخت برای مکان‌های تبلیغ هستند)، به متخصصان روابط عمومی نیاز دارد تا چشم‌انداز رسانه‌ها که فراتر از بخش کسب درآمد سنتی است را درک کنند. این امر ‌بویژه همانند خطوط بین پرداختی، درآمد به‌دست‌آمده و تحت مالکیت آن‌ها، صادق است.


رسانه‌های پرداختی به این دلیل مهم هستند که در کنار رسانه‌های دولتی درآمدزا کار می‌کند و درهای جدیدی را برای مخاطبان باز می‌کند که در غیر این صورت بسته می‌مانند. برای بسیاری از کاربران، یک پست تبلیغاتی اولین قرار گرفتن آن‌ها در یک شرکت خواهد بود. هدف هر مشتری افزایش آگاهی از نام یک برند تا آخرین حد ممکن است و روابط عمومی مردمی باید بداند که چگونه در این بستر عمل کنند.

2. طراحی گرافیکی/ ویرایش ویدئو
ویدیو در میان تکنیک‌های مفید و کارایی است که یک متخصص ارتباطات می‌تواند از آن استفاده کند. در حقیقت، مطالعات نشان می‌دهد که به‌وسیله یک ویدئو در صفحه ابتدایی وب یک سازمان می‌توان نرخ تبدیل یک سازمان را تا 80 درصد افزایش داد، درحالی‌که افزودن ویدئو در بازاریابی ایمیلی می‌تواند تعداد کلیک‌ها را به طرز قابل‌توجهی تا 200 یا 300 درصد افزایش دهد.

 

توانایی ایجاد این محتوا در داخل خانه برای آژانس‌های ارتباطی که به جلو حرکت می‌کنند ضروری است و با ابزارهایی که در همه‌جا در دسترس هستند، حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند محتواهای جالب‌توجهی که شامل گیف ها و چیزهای کوتاهی همچون آن‌ها هستند تولید کنند. ایجاد ویدئو سفارشی و باکیفیت چیزی است که بسیاری از برندها برای آن هزینه می‌کنند و متخصصان روابط عمومی باید آماده باشند تا آن را برای کسب‌وکار انجام دهند.

3. تحلیل و بررسی داده‌ها
تأثیر یک پیام، بدون اندازه‌گیری نمی‌تواند به طرز صحیحی درک شود. ارزیابی ارزش در ابتدا باید با درک آنچه کسب‌وکار مشتری نیاز دارد شروع شود. ازآنجاکه، شما در مورد کمپین و نحوه اجرای آن فکر می‌کنید که این کمپین به‌احتمال‌زیاد نتایجی را هدایت می‌کند. هنگامی‌که کمپین در حال اجرا است، مشتری‌ها می‌خواهند بدانند که کمپین به چه صورت کار می‌کند، چه تعداد افراد مقالات یا پست‌ها را می‌بینند؟ آیا روی آن‌ها کلیک می‌کنند؟ چه قدر فروش از تأثیر روابط عمومی حاصل می‌شود؟


بهترین راه برای تحلیل و بررسی کمپین‌ها(و پاسخ به سؤالات مشتریان) چگونگی جمع‌آوری و خواندن داده‌ها است. از ترند کیت تا گوگل آنالیتیکس، متخصصان روابط عمومی باید در اثبات این‌که کار آن‌ها ارزش خرج کردن پول را دارد، برتری داشته باشند. این‌یک ضرورت است که هوش مصنوعی به زمینه ارتباطات نفوذ کند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد


  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند


  شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم


  نشست مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور


  مدیرکل روابط عمومی مجلس تغییر کرد


  روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست