درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 04:47   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36357صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 12 دی 1397 - 08:16
سه مهارتی که نسل بعدی روابط عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند
مترجم- سیاوش روزی - همان‌طور که روابط عمومی و بازاریابی باهم تراز می‌شوند (و بسیاری از رسانه‌ها نیازمند پرداخت برای مکان‌های تبلیغ هستند)، به متخصصان روابط عمومی نیاز دارد تا چشم‌انداز رسانه‌ها که فراتر از بخش کسب درآمد سنتی است را درک کنند. این امر ‌بویژه همانند خطوط بین پرداختی، درآمد به‌دست‌آمده و تحت مالکیت آن‌ها، صادق است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا سه مهارت وجود دارد که همه‌ی روابط عمومیها امیدوارند بتوانند آن را توسعه دهند.


1. مهارت بازاریابی
همان‌طور که روابط عمومی و بازاریابی باهم تراز می‌شوند (و بسیاری از رسانه‌ها نیازمند پرداخت برای مکان‌های تبلیغ هستند)، به متخصصان روابط عمومی نیاز دارد تا چشم‌انداز رسانه‌ها که فراتر از بخش کسب درآمد سنتی است را درک کنند. این امر ‌بویژه همانند خطوط بین پرداختی، درآمد به‌دست‌آمده و تحت مالکیت آن‌ها، صادق است.


رسانه‌های پرداختی به این دلیل مهم هستند که در کنار رسانه‌های دولتی درآمدزا کار می‌کند و درهای جدیدی را برای مخاطبان باز می‌کند که در غیر این صورت بسته می‌مانند. برای بسیاری از کاربران، یک پست تبلیغاتی اولین قرار گرفتن آن‌ها در یک شرکت خواهد بود. هدف هر مشتری افزایش آگاهی از نام یک برند تا آخرین حد ممکن است و روابط عمومی مردمی باید بداند که چگونه در این بستر عمل کنند.

2. طراحی گرافیکی/ ویرایش ویدئو
ویدیو در میان تکنیک‌های مفید و کارایی است که یک متخصص ارتباطات می‌تواند از آن استفاده کند. در حقیقت، مطالعات نشان می‌دهد که به‌وسیله یک ویدئو در صفحه ابتدایی وب یک سازمان می‌توان نرخ تبدیل یک سازمان را تا 80 درصد افزایش داد، درحالی‌که افزودن ویدئو در بازاریابی ایمیلی می‌تواند تعداد کلیک‌ها را به طرز قابل‌توجهی تا 200 یا 300 درصد افزایش دهد.

 

توانایی ایجاد این محتوا در داخل خانه برای آژانس‌های ارتباطی که به جلو حرکت می‌کنند ضروری است و با ابزارهایی که در همه‌جا در دسترس هستند، حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند محتواهای جالب‌توجهی که شامل گیف ها و چیزهای کوتاهی همچون آن‌ها هستند تولید کنند. ایجاد ویدئو سفارشی و باکیفیت چیزی است که بسیاری از برندها برای آن هزینه می‌کنند و متخصصان روابط عمومی باید آماده باشند تا آن را برای کسب‌وکار انجام دهند.

3. تحلیل و بررسی داده‌ها
تأثیر یک پیام، بدون اندازه‌گیری نمی‌تواند به طرز صحیحی درک شود. ارزیابی ارزش در ابتدا باید با درک آنچه کسب‌وکار مشتری نیاز دارد شروع شود. ازآنجاکه، شما در مورد کمپین و نحوه اجرای آن فکر می‌کنید که این کمپین به‌احتمال‌زیاد نتایجی را هدایت می‌کند. هنگامی‌که کمپین در حال اجرا است، مشتری‌ها می‌خواهند بدانند که کمپین به چه صورت کار می‌کند، چه تعداد افراد مقالات یا پست‌ها را می‌بینند؟ آیا روی آن‌ها کلیک می‌کنند؟ چه قدر فروش از تأثیر روابط عمومی حاصل می‌شود؟


بهترین راه برای تحلیل و بررسی کمپین‌ها(و پاسخ به سؤالات مشتریان) چگونگی جمع‌آوری و خواندن داده‌ها است. از ترند کیت تا گوگل آنالیتیکس، متخصصان روابط عمومی باید در اثبات این‌که کار آن‌ها ارزش خرج کردن پول را دارد، برتری داشته باشند. این‌یک ضرورت است که هوش مصنوعی به زمینه ارتباطات نفوذ کند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی