درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36355صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 11 دی 1397 - 22:24
رشیدپور صحبت با روابط عمومی را کسر شأن خود می داند
اکبر علیزاده اعتمادی- کارشناس، پیشکسوت و بازنشسته روابط عمومی - روز سه شنبه یازدهم دی ماه مدیریت روابط عمومی شهرداری البرز در پی برخورد مسئولانه پاسخگوی برنامه حالا خورشید بود، جناب رشیدپور به محض مطلع شدن از سمت ایشان با تعجب وی را با لحن تحقیرآمیز خطاب قرار داد که چرا شهردار خودشان برای پاسخگویی تماس نداشتند. گویی روابط عمومی که در قاموس سازمانی در کسوت سخنگو محسوب می شود، همانگونه که صدا و سیما نیز از این جایگاه بی بهره نیست، در حد و قواره این مجری نبودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز دوشنبه دهم دی ماه بود که در برنامه حالا خورشید فیلمی از ساکنین مسکن مهر ماهدشت پخش شد که سراسر تظلم خواهی بود و در پایان فیلم جناب رشیدپور با خطاب و عتاب قرار دادن شهردار البرز خواست که ظرف مدت 24 ساعت پاسخگو باشد، و تهدید کرد چنانچه شهردار البرز واکنشی نسبت به این خبر نشان ندهد، همه روزه فیلم اعتراضی ساکنین را پخش خواهد کرد، تا مسئولی در این زمینه پاسخ ساکنین مسکن مهر را بدهد.


روز سه شنبه یازدهم دی ماه مدیریت روابط عمومی شهرداری البرز در پی برخورد مسئولانه پاسخگوی برنامه حالا خورشید بود، جناب رشیدپور به محض مطلع شدن از سمت ایشان با تعجب وی را با لحن تحقیرآمیز خطاب قرار داد که چرا شهردار خودشان برای پاسخگویی تماس نداشتند. گویی روابط عمومی که در قاموس سازمانی در کسوت سخنگو محسوب می شود، همانگونه که صدا و سیما نیز از این جایگاه بی بهره نیست، در حد و قواره این مجری نبودند.


ماحصل پاسخ شهرداری کرج مشخص می کرد تقاضای خدمات دهی شهرداری البرز به ساکنین مسکن مهر ماهدشت در حوزه وظایف این شهرداری نیست و منطقه مذکور خود دارای شورای شهر و شهردار مستقل است و ورود شهرداری البرز به حوزه ماهدشت غیر قانونی بوده و اختصاص هر گونه خدماتی مانع سرویس دهی مطلوب به شهروندان حوزه فعالیت مربوطه می شود. با این حال شهردار البرز قول مساعدت داده بودند که صرفاً به دلیل عدم پاسخگویی مستقیم و استفاده از مدیر روابط عمومی مورد اقناع مجری قرار نگرفت.


لازم به ذکر است مسکن مهر در سطح کشور مولود ناخواسته‌ای از دولت دهم برای دولت بعدی بود که شرایط نامطلوبی را در پی داشته و کمبودهای فراوانی را در زمینه خدمات رفاهی از جمله حمل و نقل، مدرسه، بیمارستان، و ... رقم زده است که پاسخگویی به همه این نارسایی ها متوجه مدیریت مسکن مهر خواهد بود و قطعاً مردم شریفی که در اینگونه مجموعه ها ساکن شده اند، با قبول و پذیرش این نارسایی ها بوده که می بایست ضمن پرداخت هزینه های مربوط به هرگونه خدمات رفاهی مورد انتظار، با همت و تلاش خود این خدمات را فراهم و مدیریت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد