درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:00   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36355صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 11 دی 1397 - 22:24
رشیدپور صحبت با روابط عمومی را کسر شأن خود می داند
اکبر علیزاده اعتمادی- کارشناس، پیشکسوت و بازنشسته روابط عمومی - روز سه شنبه یازدهم دی ماه مدیریت روابط عمومی شهرداری البرز در پی برخورد مسئولانه پاسخگوی برنامه حالا خورشید بود، جناب رشیدپور به محض مطلع شدن از سمت ایشان با تعجب وی را با لحن تحقیرآمیز خطاب قرار داد که چرا شهردار خودشان برای پاسخگویی تماس نداشتند. گویی روابط عمومی که در قاموس سازمانی در کسوت سخنگو محسوب می شود، همانگونه که صدا و سیما نیز از این جایگاه بی بهره نیست، در حد و قواره این مجری نبودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز دوشنبه دهم دی ماه بود که در برنامه حالا خورشید فیلمی از ساکنین مسکن مهر ماهدشت پخش شد که سراسر تظلم خواهی بود و در پایان فیلم جناب رشیدپور با خطاب و عتاب قرار دادن شهردار البرز خواست که ظرف مدت 24 ساعت پاسخگو باشد، و تهدید کرد چنانچه شهردار البرز واکنشی نسبت به این خبر نشان ندهد، همه روزه فیلم اعتراضی ساکنین را پخش خواهد کرد، تا مسئولی در این زمینه پاسخ ساکنین مسکن مهر را بدهد.


روز سه شنبه یازدهم دی ماه مدیریت روابط عمومی شهرداری البرز در پی برخورد مسئولانه پاسخگوی برنامه حالا خورشید بود، جناب رشیدپور به محض مطلع شدن از سمت ایشان با تعجب وی را با لحن تحقیرآمیز خطاب قرار داد که چرا شهردار خودشان برای پاسخگویی تماس نداشتند. گویی روابط عمومی که در قاموس سازمانی در کسوت سخنگو محسوب می شود، همانگونه که صدا و سیما نیز از این جایگاه بی بهره نیست، در حد و قواره این مجری نبودند.


ماحصل پاسخ شهرداری کرج مشخص می کرد تقاضای خدمات دهی شهرداری البرز به ساکنین مسکن مهر ماهدشت در حوزه وظایف این شهرداری نیست و منطقه مذکور خود دارای شورای شهر و شهردار مستقل است و ورود شهرداری البرز به حوزه ماهدشت غیر قانونی بوده و اختصاص هر گونه خدماتی مانع سرویس دهی مطلوب به شهروندان حوزه فعالیت مربوطه می شود. با این حال شهردار البرز قول مساعدت داده بودند که صرفاً به دلیل عدم پاسخگویی مستقیم و استفاده از مدیر روابط عمومی مورد اقناع مجری قرار نگرفت.


لازم به ذکر است مسکن مهر در سطح کشور مولود ناخواسته‌ای از دولت دهم برای دولت بعدی بود که شرایط نامطلوبی را در پی داشته و کمبودهای فراوانی را در زمینه خدمات رفاهی از جمله حمل و نقل، مدرسه، بیمارستان، و ... رقم زده است که پاسخگویی به همه این نارسایی ها متوجه مدیریت مسکن مهر خواهد بود و قطعاً مردم شریفی که در اینگونه مجموعه ها ساکن شده اند، با قبول و پذیرش این نارسایی ها بوده که می بایست ضمن پرداخت هزینه های مربوط به هرگونه خدمات رفاهی مورد انتظار، با همت و تلاش خود این خدمات را فراهم و مدیریت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز