درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:02   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36294صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 8 دی 1397 - 08:00
چهار نکته برای بهبود و توسعه روابط عمومی در سال 2019
مترجم- سیاوش روزی - توسعه روابط عمومی شرکت زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی محکم دارید تا به اهدافتان برسید و به کسب‌وکارتان جهت بدهید. اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده که از آن می‌توانید برای افزایش کارایی کسب‌وکار خود و از اجزای حیاتی برای توسعه موفق استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همراه با سال جدید، احساسی از قدرت و انرژی تازه می‌آید، این دقیقاً همان چیزی است که شما برای گسترش کارتان در سال جدید نیاز دارید.


توسعه چیزی نیست که یک‌شبه اتفاق بیافتد. نیاز به یک برنامه دقیق دارد تا مطمئن شوید که به نهایت موفقیت دست‌یافته‌اید. در زیر گام‌های ضروری برای موفق شدن در کسب‌وکارتان آمده است:


برنامه سال 2018 تان را مرور کنید
قبل از اینکه برای آینده برنامه‌ریزی کنید، نیاز دارید تا به در ک عمیقی از موقعیت فعلی تان برسید و اینکه شرکت تان در سال 2018 چگونه عمل کرده است.
• آیا به هدف‌هایتان رسیده‌اید؟
• کدام‌یک از استراتژی‌های بازاریابی‌تان موفق بوده؟
• چه بازخوردی از مشتریانتان گرفته‌اید؟
• چه تغییری را مشتریان پیشنهاد داده‌اند؟
• وب‌سایت آنالیتیکس را مرور کنید. کدام صفحه بیشترین فعالیت را داشته و برعکس کدام‌یک زیاد موفق نبوده‌اند؟
• تحلیل و بررسی رسانه‌های اجتماعی را مرور کنید. کدام پست بیشترین یادداشت را داشته و به اشتراک گذاشته‌شده است؟


شناسایی فرصت‌های جدید
بامطالعه اینکه شرکتتان چگونه عمل کرده است شما خواهید فهمید که چه جاهایی فرصت‌هایتان را از دست ‌داده‌اید و چه جاهایی شما می‌توانستید به‌طور مؤثر پیشرفت کنید و سود ببرید. اکنون یک‌زمان ایده ال است تا فاصله‌ بین خدماتی که شما پیشنهاد داشته‌اید و اینکه نیاز به ترقی بیشتری دارند را تشخیص دهید.


همچنین بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که رقبای شما چگونه در همین بازه زمانی عمل کرده‌اند. تحقیق شما در شناسایی بهترین راه‌ها برای تشخیص کسب‌وکار شما و حفظ و ایجاد اعتماد به مشتریان به شما کمک خواهد کرد.

 

حتما بخوانید: نگاهی به نکات مهم روابط عمومی در سال 2019

به‌صورت کلی به کسب‌وکارتان فکر کنید
اگر شما به کسب‌وکارتان از بخش‌های مختلف نگاه کنید به‌جای یک واحد منسجم، ذهنیت خود را تنظیم می‌کنید. شما باید کسب‌وکارتان را به‌صورت کلی در نظر بگیرید و استراتژی‌های واضحی برای همکاری جهت تقویت برند خود توصیف کنید. شرکت‌هایی که هیچ‌گونه صحبت درون‌سازمانی در آن‌ها رخ نمی‌دهد مانند شرکت‌هایی که با یکدیگر به‌صورت مشترک کار می‌کنند موفق نخواهند بود. توسعه موفقیت کسب‌وکارتان مستلزم یک همدلی خاص توسط همه افراد درون سازمان است.


سرمایه‌گذاری خردمندانه در فن�'اوری و خدمات
توسعه کسب‌وکارتان نیازمند برخی سرمایه‌گذاری‌های مالی خواهد بود و این حس را به وجود خواهد آورد که شما کارهایی که تخصص ندارید را به بیرون بسپارید.


برای گسترش کسب‌وکارتان، شاید نیاز داشته باشید یک استعداد جدید را به تیمتان استخدام کنید. کارمندان شما بزرگترین دارایی کسب‌وکارتان هستند و استخدام اعضای یک تیم جدید نیازمند زمان و تلاش است. کاندید ایده ال شما نیاز دارد به‌اندازه کافی واجد شرایط باشد اما همچنین باید با فرهنگ و دید شرکت شما هماهنگ شود. برای آینده شرکتتان سرمایه‌گذاری می‌کنید پس سعی کنید تا بهترین کاندید را برای آن نقش انتخاب نمایید.


توسعه روابط عمومی شرکت زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی محکم دارید تا به اهدافتان برسید و به کسب‌وکارتان جهت بدهید. اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده که از آن می‌توانید برای افزایش کارایی کسب‌وکار خود و از اجزای حیاتی برای توسعه موفق استفاده کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی