درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:25   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36294صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 8 دی 1397 - 08:00
چهار نکته برای بهبود و توسعه روابط عمومی در سال 2019
مترجم- سیاوش روزی - توسعه روابط عمومی شرکت زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی محکم دارید تا به اهدافتان برسید و به کسب‌وکارتان جهت بدهید. اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده که از آن می‌توانید برای افزایش کارایی کسب‌وکار خود و از اجزای حیاتی برای توسعه موفق استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همراه با سال جدید، احساسی از قدرت و انرژی تازه می‌آید، این دقیقاً همان چیزی است که شما برای گسترش کارتان در سال جدید نیاز دارید.


توسعه چیزی نیست که یک‌شبه اتفاق بیافتد. نیاز به یک برنامه دقیق دارد تا مطمئن شوید که به نهایت موفقیت دست‌یافته‌اید. در زیر گام‌های ضروری برای موفق شدن در کسب‌وکارتان آمده است:


برنامه سال 2018 تان را مرور کنید
قبل از اینکه برای آینده برنامه‌ریزی کنید، نیاز دارید تا به در ک عمیقی از موقعیت فعلی تان برسید و اینکه شرکت تان در سال 2018 چگونه عمل کرده است.
• آیا به هدف‌هایتان رسیده‌اید؟
• کدام‌یک از استراتژی‌های بازاریابی‌تان موفق بوده؟
• چه بازخوردی از مشتریانتان گرفته‌اید؟
• چه تغییری را مشتریان پیشنهاد داده‌اند؟
• وب‌سایت آنالیتیکس را مرور کنید. کدام صفحه بیشترین فعالیت را داشته و برعکس کدام‌یک زیاد موفق نبوده‌اند؟
• تحلیل و بررسی رسانه‌های اجتماعی را مرور کنید. کدام پست بیشترین یادداشت را داشته و به اشتراک گذاشته‌شده است؟


شناسایی فرصت‌های جدید
بامطالعه اینکه شرکتتان چگونه عمل کرده است شما خواهید فهمید که چه جاهایی فرصت‌هایتان را از دست ‌داده‌اید و چه جاهایی شما می‌توانستید به‌طور مؤثر پیشرفت کنید و سود ببرید. اکنون یک‌زمان ایده ال است تا فاصله‌ بین خدماتی که شما پیشنهاد داشته‌اید و اینکه نیاز به ترقی بیشتری دارند را تشخیص دهید.


همچنین بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که رقبای شما چگونه در همین بازه زمانی عمل کرده‌اند. تحقیق شما در شناسایی بهترین راه‌ها برای تشخیص کسب‌وکار شما و حفظ و ایجاد اعتماد به مشتریان به شما کمک خواهد کرد.

 

حتما بخوانید: نگاهی به نکات مهم روابط عمومی در سال 2019

به‌صورت کلی به کسب‌وکارتان فکر کنید
اگر شما به کسب‌وکارتان از بخش‌های مختلف نگاه کنید به‌جای یک واحد منسجم، ذهنیت خود را تنظیم می‌کنید. شما باید کسب‌وکارتان را به‌صورت کلی در نظر بگیرید و استراتژی‌های واضحی برای همکاری جهت تقویت برند خود توصیف کنید. شرکت‌هایی که هیچ‌گونه صحبت درون‌سازمانی در آن‌ها رخ نمی‌دهد مانند شرکت‌هایی که با یکدیگر به‌صورت مشترک کار می‌کنند موفق نخواهند بود. توسعه موفقیت کسب‌وکارتان مستلزم یک همدلی خاص توسط همه افراد درون سازمان است.


سرمایه‌گذاری خردمندانه در فن�'اوری و خدمات
توسعه کسب‌وکارتان نیازمند برخی سرمایه‌گذاری‌های مالی خواهد بود و این حس را به وجود خواهد آورد که شما کارهایی که تخصص ندارید را به بیرون بسپارید.


برای گسترش کسب‌وکارتان، شاید نیاز داشته باشید یک استعداد جدید را به تیمتان استخدام کنید. کارمندان شما بزرگترین دارایی کسب‌وکارتان هستند و استخدام اعضای یک تیم جدید نیازمند زمان و تلاش است. کاندید ایده ال شما نیاز دارد به‌اندازه کافی واجد شرایط باشد اما همچنین باید با فرهنگ و دید شرکت شما هماهنگ شود. برای آینده شرکتتان سرمایه‌گذاری می‌کنید پس سعی کنید تا بهترین کاندید را برای آن نقش انتخاب نمایید.


توسعه روابط عمومی شرکت زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی محکم دارید تا به اهدافتان برسید و به کسب‌وکارتان جهت بدهید. اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده که از آن می‌توانید برای افزایش کارایی کسب‌وکار خود و از اجزای حیاتی برای توسعه موفق استفاده کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  تهیه «فهرست سیاه» روزنامه‌نگاران در ترکیه


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران