درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36282صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 5 دی 1397 - 21:12
مدیرعامل ایرنا: اعتماد، محصول رسانه و روابط عمومی است
«سیدضیاء هاشمی» عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسانه ها و روابط عمومی ها با وجود تفاوت های ظریف، نسبت نزدیکی با یکدیگر دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «سیدضیاء هاشمی» عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسانه ها و روابط عمومی ها با وجود تفاوت های ظریف، نسبت نزدیکی با یکدیگر دارند.

به گزارش شارا به نقل از «سیدضیاء هاشمی» عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسانه ها و روابط عمومی ها با وجود تفاوت های ظریف، نسبت نزدیکی با یکدیگر دارند.


وی با بیان اینکه رسانه و روابط عمومی 2 نقش مکمل را ایفا می کنند که البته بر همدیگر منطبق نیستند، گفت: اگر قرار باشد رسانه و روابط عمومی جای یکدیگر را بگیرند، نمی توانند موفق باشند.


مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: رسانه حلقه اتصال بین مدیریت و جامعه است و باید بتواند پیام و صدای مدیریت را به جامعه منعکس و در عین حال متولی شناساندن و معرفی کردن واقعیت های جامعه به افکار عمومی، مدیران و نخبگان جامعه باشد.


هاشمی تاکید کرد که اصحاب رسانه اگر از مهارت، دانش و تخصص کافی برخوردار نباشند در کار خود دچار ضعف خواهند شد.

** روابط عمومی حلقه اتصال مدیریت با افکار عمومی است
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: نقش روابط عمومی اتصال مدیریت با افکار عمومی است و بخش مشترک با رسانه در جایی است که انطباق وجود دارد.


هاشمی توضیح داد: روابط عمومی زبان رسمی و گویای مدیریت است به طوری که توقع می رود به عنوان سخنگو، واقعیت های سازمان را منعکس کند و این درحالیست که رسانه ها به عنوان زبان غیررسمی، چشم مردم محسوب می شود.


محقق و مدرس دانشگاه گفت: اگر از رسانه ها توقع باشد روابط عمومی دستگاهها محسوب شود نمی توان از آن مرجعیت خبری را توقع داشت.


مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام و دولت، حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است.


هاشمی با بیان اینکه ایرنا با سابقه 85 ساله با سرمایه ملی در حال مدیریت شدن است، گفت: مردم باید احساس کنند از طریق رسانه دغدغه و مشکلاتشان منعکس و پیگیری می شود زیرا اگر نیاز مردم در این زمینه برآورده نشود، به دنبال زبان جدید می گردند.


وی تصریح کرد: اگر رسانه ها نتوانند در دنیای امروز مرجعیت خبری داشته باشند این مرجعیت خبری را دیگران خواهند گرفت و کسی منتظر نمی ماند.

** دنیای امروز عرصه رقابت رسانه ای است
مدیرعامل ایرنا تاکید کرد: دنیای امروز عرصه رقابت رسانه ای است به طوری که در دهکده جهانی مهمترین مساله رسانه است.


وی افزود: پیش از اقتصاد، سیاست و صنعت، رسانه جهانی شده است و رسانه های جهانی هم اینک در سطوح محلی با یکدیگر رقابت دارند.


هاشمی تاکید کرد: امروز رسانه های جهانی برای کشور ما برنامه دارند و گروه هدف آنها ملت و مناطق مختلف است.


وی با بیان اینکه کار رسانه جلب مخاطب است و در این مسیر از مهارت ها و دانش تخصصی بهره می گیرد گفت: ادعای قرار داشتن در جنگ رسانه ای حرف دقیقی است به طوری که اتفاقی که امسال در حوزه اقتصادی و مسائل ارزی کشور رخ داد، بخشی ناشی از تحریم های خصمانه دشمن و بخش دیگر آن جنگ رسانه با القای آینده سیاه اقتصاد کشور، ناامنی و یاس و ناامیدی بود.


محقق و مدرس دانشگاه با بیان اینکه برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان، باید حمله متقابل و دفاع رسانه ای داشته باشیم، افزود: در عرصه این دفاع باید از ظرفیت «مهارت، دانش» و «مرجعیت خبری» استفاده کنیم.

** رسانه، عنصر مولد توسعه است
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رسانه، امروز عامل امنیت و از عناصر مولد توسعه محسوب می شود و دیگر یک پدیده تشریفاتی، تکمیلی و نیاز ثانوی نیست بلکه به عنوان بخشی از نیازهای اولیه زندگی محسوب می شود.
وی افزود: مصرف فرآورده های رسانه خلاق، منجر به هویت بخشی می شود به طوری که بین افرادی که یک رسانه را مورد استفاده قرار می دهند، هویتی شکل می گیرد.

** 10 هزار رسانه در کشور مجوز دارند
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اکنون رسانه ها توسعه یافته اند به طوریکه حدود 10 هزار رسانه مجوزدار در کشور فعالیت می کند.


وی افزود: در ابتدای دولت یازدهم چهار هزار رسانه مجوز داشتند که هم اینک با رشد 2 و نیم برابری به 10 هزار افزایش یافته است.


هاشمی ادامه داد: افزایش تعداد رسانه ها در کشور به حدی است که تنها در استان سیستان و بلوچستان 11 خبرگزاری فعال به جز روزنامه ها و جراید فعالیت دارند در صورتی که در بسیاری از کشورها این تعداد خبرگزاری فعال نیست.


مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه رسانه در قدرت و اثرگذاری اجتماعی سهم مهمی دارد، افزود: پیوند بین روابط عمومی و رسانه می تواند مکمل و افزایش دهنده اعتماد اجتماعی باشد.


هاشمی با بیان اینکه جامعه ای می تواند ثروتمند، پیش رونده و متمدن باشد که سرمایه های خود را افزایش دهد افزود: کشور ما از نظر سرمایه طبیعی و اجتماعی جزو کشورهای غنی و سرآمد محسوب می شود.


این استاد دانشگاه ادامه داد: ایران از نظر تعداد دانشگاهها در دنیا رتبه نخست را دارد به طوریکه بیش از 2 هزار و 500 موسسه دانشگاهی برای جمعیت 85 میلیونی بی نظیر است.


وی یادآور شد: در کنار سرمایه های انسانی و طبیعی، نیازمند تقویت سرمایه اجتماعی هستیم، سرمایه ای که برگرفته از اعتماد، مشارکت و پیوند و تعاملات سازنده با آگاهی و اعتماد است تا هزینه های مدیریتی، اقتصادی و امنیتی را کاهش دهد.

** خبرگزاری جمهوری اسلامی آماده برگزاری دوره های آموزشی است
مدیر عامل ایرنا با توجه به درخواست روابط عمومی های استان سیستان و بلوچستان در برگزاری دوره های آموزشی تخصصی گفت: با توجه به اینکه در عرصه اطلاع رسانی بیشترین مشکل در ضعف حرفه ای همکاران است نه سوء نیت؛ این رسانه با توجه به تفاهمنامه های منعقد شده، آماده برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه و روابط عمومی هاست.

** افزایش تعامل با رسانه های خارجی اولویت کاری ایرنا است
مدیرعامل ایرنا با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مرجع، اکنون اخبار را به هشت زبان در خروجی های خود برای مخاطبان منعکس می کند، گفت: بزودی این تعداد با افزوده شدن زبان چینی افزایش می یابد.


هاشمی بیان کرد: خبرگزاری رسمی نظام تعاملات خوبی با سایر رسانه های دنیا دارد به طوری که با انعکاس اخبار و رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در اجلاس اخیر در روسیه مشاهده شد خیلی از کشورها حمایت خود را از ایران در مساله خارج شدن آمریکا از برجام اعلام کردند که اقدام ارزشمندی بود.

** سیستان و بلوچستان استان زیبایی ها و مهربانی هاست
این پژوهشگر با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور، زیبایی ها و مهربانی هایی دارد ، گفت: با این وجود تصویر درستی از آن در برخی اذهان نقش نبسته است که می توان آن را با پردازش رسانه ای مطلوب، به سمت و سوی حقیقت سوق داد.


مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: با گذشتن از مقاطع زمانی بحرانی و سخت، اکنون چشم انداز و آینده مثبتی برای ایران و همچنین سیستان و بلوچستان متصور هستیم.


هاشمی با بیان اینکه تحریم های دشمنان فلج کننده نیست اما آزار دهنده است، خاطر نشان کرد: کشور ما از گردنه های سخت تر از این شرایط عبور کرده و هم اینک شاهد تحولات جدی در داخل کشور و همچنین منطقه هستیم.


مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برای بررسی اوضاع و گفت وگو با مسئولان سیستان و بلوچستان در زمینه راههای تقویت اطلاع رسانی از این منطقه، عصر سه شنبه چهارم دی ماه در راس یک هیات عازم زاهدان شد.


دکتر هاشمی پس از آن روز پنجشنبه برای بازدید از بندر چابهار و رایزنی و تبادل نظر با مسئولان آن، به این منطقه مهم جنوب شرقی کشور خواهد رفت.


چابهار یکی از مهمترین بنادر ایران است که طرحهای توسعه و تبدیل آن به عنوان یکی از مهمترین مراکز ترانزیت بین المللی کشور و قطب مبادلات میان هند و افغانستان هم اکنون در دست اجرا است.

 





 

 



 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد