درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36254صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 دی 1397 - 23:11
سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  

 #علمی به نام «کار تیمی»


#معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر: دغدغه‌مندی بالایی نسبت به روابط عمومی‌های استان بوشهر داریم/ دیدار اعضای موسس انجمن روابط عمومی استان بوشهر


#مدیرعامل پست بانک ایران: روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری را در سازمان‌ها عهده‌دار می‌باشند


#بازار داغ اپلیکیشن‌ها: ۱۱۳ میلیارد دانلود در سال

 

 #مهدی یکتا مدیررسانه ای و سعید اکبری مدیر روابط عمومی نساجی هم استعفا دادند


#برگزاری جلسه ی شورای مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی منطقه 3 کشور در استان خراسان شمالی


#حضور اساتید ارتباطات در دوره روش های نوین خبرسازی و سواد زیست محیطی در همدان

#حضور پررنگ بانک سپه در عرصه‌های مختلف اقتصادی آذربایجان غربی


#برای نخستین بار در ایران؛ کتاب "مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی" منتشر شد


#دویست و شانزدهمین نشست انجمن روابط عمومی ایران برگزار می شود


#گزارش کامل برگزاری میزگرد آسیب شناسی حوزه روابط عمومی


#اعتماد مردم به بانک ملی ایران به بار نشست


#آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


#خوانا، مرتب و دقیق بنویسید


 #خبرنگار خبرهای ساختگی اشپیگل ممکن است به اختلاس هم متهم شود


#اشپیگل


#عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون: روابط عمومی دیدبان ارزش های سازمان است


#دلیل اعتماد بالای عمومی به تبلیغات تلگرامی


#روابط عمومی اتاق فکر سازمان است


#رتبه بندی نهایی کانون ها و شرکت های تبلیغاتی اعلام شد

 

#IGTV چالش جدی برای رسانه‌های داخلی و دولتی

#کتاب «اسرار فتح قله گوگل» منتشر شد


#مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در پانزدهمین نمایشگاه ایران متافو: تنها راهکار نجات صنعت دستیابی به بازارهای جهانی است


#ده راهکار برقراری ارتباط مؤثر با رسانه های گروهی در مواقع بحرانی


#زندگی تان را برنامه ریزی کنید


#پل ارتباطی مشتریان در سامانه سجام

#اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


#ایجاد شبکه اطلاع رسانی دستاوردهای تحقیقاتی

#آنچه باید بدانیم!/ ویژگی های لازم برای موفقیت در شغل روابط عمومی


#اهداف کوتاه مدت شما کدام است؟


#انتصاب مدیر روابط عمومی شورای عالی تجار و فعالان اقتصادی


#ابتکار برگزاری گردهمایی و جشن «زادروز» افراد از ایرانیان است


#اختصاص بیشترین تعداد اخبار کانادا در سال 2018 به تیم هاکی

#دیوان عالی سوئد خبرنگار تلویزیون را به جرم قاچاق انسان محکوم کرد


#باید نگرش مدیران به روابط عمومی ها و مفاهیم ارتباطی تغییر یابد


#مقاله نویس آمریکایی که متهم به گرفتن رشوه از یک «لابی ییست» شده بود

#آنچه باید بدانیم!/ روابط عمومی و رسانه جدید


#آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت

 

 

اخبار موسسه کارگزار روابط عمومی

- فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

 

- به ما بپیوندید/ آخرین اخبار و مطالب آموزشی حوزه روابط عمومی


- فراخوان همکاری انتشارات کارگزار روابط عمومی

 

- برای نخستین بار در ایران؛ کتاب "مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی" منتشر شد

 

 

 

 


    

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد