درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 شهریور 1398 - 16:41   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک
  روز جهانی عکاسی
  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید غدیر خم
  بیمه عمر تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه اقساطی شد
  رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36237صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 2 دی 1397 - 21:37
روابط عمومی اتاق فکر سازمان است
روابط عمومی شهرداری ها به عنوان اتاق فکر سازمان در سیاستگذاری شهرداری های مناطق و سایر سازمان های تابعه بسیار تاثیر گذار هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی شهرداری ها به عنوان اتاق فکر سازمان در سیاستگذاری شهرداری های مناطق و سایر سازمان های تابعه بسیار تاثیر گذار هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، فاطمه مسعودی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه در نشست دور نگاه ارتباطات شهر تهران که با حضور پوریا سوری سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ، مدیران روابط عمومی معاونتها، مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تهران در منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روابط عمومی ها بعنوان تامین کننده خوراک فکری سازمان می توانند در فرهنگ سازی و دانش افزایی جامعه تاثیر بگذارند و افکار مدیران را به سوی سازمانی متعالی و همسو با خواست های شهروندان و ذینفعان سوق دهند.


وی افزود: سازمان قوی نیازمند روابط عمومی قوی است تا با ایجاد تعامل بین مدیران شهری و شهروندان و بازخورد این ارتباط بتواند برنامه ریزی های لازم را در رسیدن به سازمانی کارآمد اتخاذ نماید.


پوریا سوری نیز در این همایش به برنامه های پیش رو اشاره کرد و گفت: اجرای بیست و هشتمین اجلاس روابط عمومی های کلانشهر ها ، ارتباط با نخبگان و هنرمندان، برپایی جشنواره شهروند نقاد و رسانه های شهری و استفاده از ظرفیت ها و توان روابط عمومی های مناطق برای تشکیل کارگروه های تخصصی از جمله برنامه های پیش رو است که با همکاری و تعامل روابط عمومی ها امیدواریم به شکل مناسب اجرا شود.


مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز با اشاره به اقدامات در دست اجرا ی این منطقه گفت: برندینگ شهری برای شناسایی فرصت های گردشگری منطقه یک در حال انجام است و در حال حاضر مطالعات لازم در خصوص شناخت جاذبه های گردشگری این منطقه و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی برای نهادینه کردن و معرفی آنها در دست اجراست.


وی برگزاری اولین همایش شمیران نگین تهران را در راستای برندسازی منطقه یک عنوان کرد و گفت: با اجرای این همایش برنامه مطالعاتی منطقه برای تکمیل و غنی سازی برندینگ گردشگری آغاز شده است.


صالحی خاطر نشان ساخت: تهیه دوهفته نامه الکترونیکی وقایع شمیران با هدف معرفی معاونتها و ادارات شهرداری منطقه یک، اجرای طرح کتابخوانی موضوعی و هم افزایی علمی همکاران و نصب آیات قرآنی با هشتک خدای رحمان و رحیم در فضاهای تبلیغاتی سطح منطقه ازجمله اقدامات خاص روابط عمومی منطقه یک است

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آینده‌ نشر


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط


  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند


  روابط بر اساس طینت انسان ها


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند


  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها


  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران


  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران