درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 - 19:18   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36237صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 2 دی 1397 - 21:37
روابط عمومی اتاق فکر سازمان است
روابط عمومی شهرداری ها به عنوان اتاق فکر سازمان در سیاستگذاری شهرداری های مناطق و سایر سازمان های تابعه بسیار تاثیر گذار هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی شهرداری ها به عنوان اتاق فکر سازمان در سیاستگذاری شهرداری های مناطق و سایر سازمان های تابعه بسیار تاثیر گذار هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، فاطمه مسعودی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه در نشست دور نگاه ارتباطات شهر تهران که با حضور پوریا سوری سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ، مدیران روابط عمومی معاونتها، مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تهران در منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روابط عمومی ها بعنوان تامین کننده خوراک فکری سازمان می توانند در فرهنگ سازی و دانش افزایی جامعه تاثیر بگذارند و افکار مدیران را به سوی سازمانی متعالی و همسو با خواست های شهروندان و ذینفعان سوق دهند.


وی افزود: سازمان قوی نیازمند روابط عمومی قوی است تا با ایجاد تعامل بین مدیران شهری و شهروندان و بازخورد این ارتباط بتواند برنامه ریزی های لازم را در رسیدن به سازمانی کارآمد اتخاذ نماید.


پوریا سوری نیز در این همایش به برنامه های پیش رو اشاره کرد و گفت: اجرای بیست و هشتمین اجلاس روابط عمومی های کلانشهر ها ، ارتباط با نخبگان و هنرمندان، برپایی جشنواره شهروند نقاد و رسانه های شهری و استفاده از ظرفیت ها و توان روابط عمومی های مناطق برای تشکیل کارگروه های تخصصی از جمله برنامه های پیش رو است که با همکاری و تعامل روابط عمومی ها امیدواریم به شکل مناسب اجرا شود.


مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز با اشاره به اقدامات در دست اجرا ی این منطقه گفت: برندینگ شهری برای شناسایی فرصت های گردشگری منطقه یک در حال انجام است و در حال حاضر مطالعات لازم در خصوص شناخت جاذبه های گردشگری این منطقه و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی برای نهادینه کردن و معرفی آنها در دست اجراست.


وی برگزاری اولین همایش شمیران نگین تهران را در راستای برندسازی منطقه یک عنوان کرد و گفت: با اجرای این همایش برنامه مطالعاتی منطقه برای تکمیل و غنی سازی برندینگ گردشگری آغاز شده است.


صالحی خاطر نشان ساخت: تهیه دوهفته نامه الکترونیکی وقایع شمیران با هدف معرفی معاونتها و ادارات شهرداری منطقه یک، اجرای طرح کتابخوانی موضوعی و هم افزایی علمی همکاران و نصب آیات قرآنی با هشتک خدای رحمان و رحیم در فضاهای تبلیغاتی سطح منطقه ازجمله اقدامات خاص روابط عمومی منطقه یک است

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی / رونمایی از طرح سفیران آب


  بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از دفتر خبرگزاری فارس


  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد


  تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است


  تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال


  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند