درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:44   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36236صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 2 دی 1397 - 21:33
رتبه بندی نهایی کانون ها و شرکت های تبلیغاتی اعلام شد
رتبه‌بندی نهایی کانون‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی در آذرماه از سوی معاونت تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رتبه‌بندی نهایی کانون‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی در آذرماه از سوی معاونت تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام شد.
 
 به گزارش شارا، تنها ۶ کانون تبلیغاتی موفق به کسب رتبه یک، از طرف سازمان زیباسازی شهر تهران شده که در صدر آنها شرکت تبلیغاتی آیینه تهران ویژن با کسب امتیاز ۸۹۰.۰۹۷ بیشترین امتیاز را داشته و به‌عنوان برترین کانون تبلیغاتی در سال ۹۷ شناخته شده است.
 
 این شرکت با داشتن بیش از ۱۰۰ سازه در تهران و سایر شهرستان ها قویترین شرکت تبلیغات محیطی در شهر تهران است.
 
 حمید صابرفرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران درمورد شرایط لازم برای کسب رتبه از سوی سازمان زیباسازی ادامه داد: میزان سرمایه، سوابق کاری، حضور افراد تحصیل کرده و با تجربه در شرکت، بیمه پرسنل، دیپلم های افتخار، اخذ استانداردهای بین‌المللی و داخلی و ارزش ساختمان‌هایی که آن شرکت دارد؛ برخی از شاخص‌هایی است که باید از سوی شرکت‌ها برای بررسی رتبه بندی به سازمان ارائه شود.
 
 به گفته او براساس مصوبه ۱۸۹۸ شورای شهر تهران در سال ۹۳، سازمان زیباسازی، تنها دستگاه مجاز مدیریت حوزه تبلیغات محیطی در شهر تهران است و ارائه مجوز به شرکتها برای تبلیغات محیطی تنها درصورت کسب رتبه مجاز رتبه‌بندی از سوی این سازمان امکان پذیر است.

 


 
 

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه به دست آوردن این رتبه مجوز تبلیغات محیطی را برای شرکتها به دنبال دارد، گفت: شاخص‌های رتبه‌بندی از سوی شورای شهر مصوب شده است. بعد از ارائه مدارک از سوی شرکت‌ها و درخواست رتبه‌بندی از شرکت بازدید و شاخص های رتبه بندی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
 به گفته صابر فرزام پیش از این تنها یکبار در سال رتبه بندی شرکت‌های از سوی سازمان زیباسازی صورت می‌گرفت و اگر شرکتی موفق به ارائه مدارک نمیشد باید تا سال آینده و رتبه بندی مجدد صبر می کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز می‌شود


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی