درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:05   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36224صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 2 دی 1397 - 09:09
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در پانزدهمین نمایشگاه ایران متافو: تنها راهکار نجات صنعت دستیابی به بازارهای جهانی است
پانزدهمین نمایشگاه ایران متافو از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاههای تهران و با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینۀ فولاد و صنایع وابسته، برای معرفی دستاوردها و پتانسیل‌های موجود برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پانزدهمین نمایشگاه ایران متافو از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاههای تهران و با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینۀ فولاد و صنایع وابسته، برای معرفی دستاوردها و پتانسیل‌های موجود برگزار شد.

به گزارش شارا، شرکتهای فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، امیرکبیر کاشان، فولاد سنگان، فولاد سنگ مبارکه، گروه فولاد متیل، گروه توکا فولاد و… در این نمایشگاه حضور پرقدرتی داشتند. در جریان برگزاری این نمایشگاه، جمشید ملارحمان، سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و عباس قبادی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن حضور در غرفۀ گروه فولاد مبارکه با مدیران گروه فولاد مبارکه دیدار و گفت وگو کردند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در حاشیۀ این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: کارشکنی‌های اقتصادی آمریکا علیه کشورمان وارد مرحله تازه‌ای شده است و علاوه بر صنعت نفت، فولادسازی ایران نیز تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته است.

محمد ناظمی هرندی اظهار داشت: با توجه به برآوردهایی که از کارشکنی آمریکا داشتیم، تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در صنعت فولاد نگرانی عمده‌ای نداریم و یقین داریم صنعت فولاد تأثیر قابل توجهی از این کارشکنی نخواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: اگرچه به دلیل کارشکنی‌های آمریکا تأمین برخی نیازمندی‌ها و صادرات دچار مشکلاتی شده‌اند، اما مشکل آنچنان بزرگ نیست که بخواهیم آیندۀ سیاهی برای صنعت فولاد متصور باشیم و باید همچنان به توسعه صنعت بیندیشیم.

وی تصریح کرد: البته برخی از موارد مثل تأمین ماشین‌آلات و مواد قابل پیش بینی بود و تلاش کردیم حداقل برای یک بازۀ زمانی مشخص، نیازهای کارخانه را ذخیره سازی کنیم تا در صورت عدم دسترسی به این نیازها روند تولید با چالش روبه‌رو نشود.

ناظمی هرندی با اشاره به مشکلات احتمالی در زمینۀ صادرات فولاد نیز افزود: همکاران ما با استفاده از سیاست‌های پیچیده و کارآمد در بخش صادرات، خرید و مالی به نحوی مدیریت و برنامه‌ریزی میکنند که صادرات با کمترین ریسک انجام شود و منابع مالی آن هم جذب شرکت شود.

وی درباره برخی اظهارات مبنی بر کمبود فولاد در بازار داخل برای صنایع پایین‌دستی نیز گفت: به طورکلی فولاد مبارکه در کنار سایر تولیدکنندگان تأمین کننده نیاز داخلی است، بنابراین قطعاً تمام تولیدکنندگان در بخش تأمین نیاز داخلی کوشا هستند و بر اساس منافع ملی تلاش می کنند آنچه بازار داخلی نیاز دارد را تأمین کنند.

وی تأ کید کرد: بخش ساخت وساز و عمرانی ایران که در واقع خریدار بخشی از محصولات فولاد مبارکه هستند اکنون در رکود بسر می برند و صنایع پایین دستی در بخش‌های مختلف به دلیل کارشکنی آمریکا نیز درگیر مشکلات رکود هستند، به همین دلیل کاملاً طبیعی است که صنایع مادر مثل فولادسازی نیز دستخوش مشکلاتی باشد و برای رفع مشکلات خود راهکارهایی را استفاده کند که اصلی‌ترین آن صادرات است. ناظمی هرندی افزود: وقتی تعادل تولید فولاد و تقاضای داخلی نامناسب باشد چالشی ایجاد می‌شود که ظرفیت فولاد کشور را هدف گرفته است.

به این دلیل که در گذشته تولید فولاد کشور با هدف صادرات مازاد نیاز داخل گسترش یافته است، اما امروز مازاد فولاد در بازار وجود دارد و صادرات دچار موانع داخلی و بیرونی است. وی افزود: در شرایطی که کارشکنی آمریکا روند صادرات را با مشکلاتی روبرو کرده است نباید خودمان نیز مشکلاتی برای صادرات فولاد ایجاد کنیم، چون تنها راهکار نجات صنعت دستیابی به بازارهای جهانی است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه تصریح کرد: امیدواریم دولت و دستگاه‌های سیاستگذار در این شرایط کمک کنند ولی ما هیچوقت از دولتها این انتظار را نداریم که به جای ما کار کنند.

وی با اشاره به اینکه صنعت فولاد به تنهایی پتانسیل بالایی در خود دارد افزود: یکی از چالش‌های ما این است که بعضی از سیاست‌گذاری‌ها به صنعت آسیب می‌رساند یا چرخه صنعتی را کند می‌کند، امیدواریم که این دولت که دولت تدبیر و امیداست، تصمیم گیری‌ها و مشورت با صنایع و متولیان صنعت را در شرایط خاص و بحرانی مدنظر قرار دهد تا زمینه خروج صنایع کشوراز شرایط دشوار کنونی فراهم شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز