درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:19   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36212صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 30 آذر 1397 - 08:42
آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت
مهدی باقریان - "آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت"، نشان دهنده نماد بانکی است که آماده است با همبستگی، پویایی و تلاش، هر کاری انجام دهد تا تجربه مشتری در دریافت خدمات بهبود یابد. همچنین نشان دهنده فلسفه بانک است که همیشه به دنبال رشد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ما در سراسر ادبیات غنی مشرق زمین، اشعار و نقل قول های جالب و مفیدی داریم؛ شعر و شعار قدرتمند که بتواند نقطه اصلی را برجسته کند یا هدف مهمی را پشتیبانی کند مانند طلاست.
 
 یک شعار اغلب یک فرصت خوب برای نام تجاری است که به مشتریان می گوید چرا متفاوت یا منحصر به فرد است. نیکی گیلیلند می گوید: اگر لوگو نماینده بصری یک برند است، شعار به آن زندگی می دهد. شعار عبارتی کلیدی یا مجموعه ای از کلمات است که ماهیت نام تجاری را تعریف می کند و برای این طراحی می شود که در ذهن مصرف کنندگان بماند.
 
 هفته گذشته شعار بانک توسعه تعاون در چهارمین جشنواره پژوهشی این بانک رونمایی شد: "آری بِه اِتِفاق جَهان می تَوان گِرِفت"
 
  این شعار که مصراع دوم اولین بیت از "غزل [به اتفاق می توان جهان گرفت]" ترجمان الاسرار حافظ شیرازی شاعر بزرگ سده" هشتم ایران می باشد به این نکته بسیار با ارزش اشاره دارد که با اتفاق، اتحاد و اعتماد می توان جهان را گرفت. از همین رو یک موسسه مالی، اعتماد خود را با توجه به همبستگی، نیازهای مردم و ارائه خدمات عالی به آنها به دست می آورد.
 
 انتخاب این شعار فوق العاده ظریف، زمانی که یک موسسه مالی تصمیم می گیرد هویت جدیدی از خود ارایه دهد می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
 
 بیایید نگاهی به این شعار بیاندازیم:
 
 1- شعار باید کوتاه باشد
 
شعارهای پایدار اغلب کوتاه، جذاب و آسان برای یادآوری هستند. بسیار شبیه یک آهنگ که در سر و ذهن شما گیر کرده است، نیاز به ریتم یا صدایی دارد که از زبان خارج می شود و فورا قابل تشخیص است." به همین دلیل، یک شعار بانکی استاندارد نباید بیش از 5 کلمه باشد. البته بین 4 تا 5 کلمه، استانداردی است که اکثر کارشناسان مالی و بانکی آن را پذیرفته اند.
 
 یک کارشناس بانکی می گوید: "مطمئنا، شعارها باید تا حد ممکن کوتاه باشند، اما راهی برای سبک سنگین کردن وجود دارد. شعارها باید به اندازه کافی بلند باشند تا شامل برخی از واژه هایی که در سمت راست مغز مشتریان قرار می گیرند باشند. نیمکره عاطفی مغز بر خلاف نیمکره راست، تحلیلی و منطقی است."
 
 شعار جدید
بانک توسعه تعاون هم از این ویژگی برخوردار است و علاوه بر جذابیت و تاثیرگذاری، به آسانی قابل یادآوری است.
 
 2- شعار باید متمایز و کاربردی باشد
 
عاشق این توصیه "جفری پیلچر" مدیرعامل و کارشناس امور مالی هستم که می گوید یک شعار باید منحصر به فرد، مرتبط، معتبر و یایدار باشد. متاسفانه بسیاری از شعارها از این معیارها بی نصیب هستند. برخی از آنها به دلیل استفاده از واژه های نامناسب وجه اشتراک دارند.
 
 شعار "آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت"، یک مثال خوب، کاربردی و متمایز از یک موسسه مالی است.
 
 3- شعار باید با هدف تاسیسی مرتبط باشد
 
"آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت"، عبارتی است که بلافاصله با هدف اصلی و تاسیسی بانک ارتباط برقرار می کند و اینکه هویت هر سازمان و ماندگاری و اعتبار آن به مردم است. در واقع اعتماد و همراهی با مردم و ایجاد وفاق و تعاون بین بانک و مردم، بزرگترین مزیت رقابتی محسوب می شود.
 
 در این مفهوم، این شعار می تواند منعکس کننده تعهد بانک در دستیابی به یک جهش اساسی در تمام زمینه ها با هدف گسترش مجموعه ای جامع از خدمات و محصولات ارائه شده در عرصه بانکی باشد.
 
 در سطح داخلی، این شعار نشان دهنده روابط اصیل بین کارکنان با یکدیگر و با مدیریت است که به عنوان یک نیروی همگن تلاش می کند تا شعار "آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت" را به منصه ظهور برساند.
 
 سهم بانک توسعه تعاون در مسائل اجتماعی و حمایت مالی و اعتباری از ایجاد، حفظ و بهبود اشتغال در جامعه، ابعاد مهمی برای تجسم این شعار است.
 
 "آری به‌اتفاق جهان می‌توان گرفت"، نشان دهنده نماد بانکی است که آماده است با همبستگی، پویایی و تلاش، هر کاری انجام دهد تا تجربه مشتری در دریافت خدمات بهبود یابد. همچنین نشان دهنده فلسفه بانک است که همیشه به دنبال رشد است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز