درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:10   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36201صفحه نخست » پنجشنبه، 29 آذر 1397 - 13:08
فیسبوک اطلاعات خصوصی و پیام‌های کاربران را در اختیار شرکت‌ها گذاشته است
بر اساس یک گزارش رسانه‌ای، فیس بوک به برخی از شرکت ها اجازه داده است که دسترسی گسترده‌تری به اطلاعات خصوصی کاربرانش پیدا کنند. این گزارش نشان می دهد اطلاعاتی که فیسبوک اجازه داده شرکت‌ها به آن دست یابند، فراتر از حد اعلام شده پیشین است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس یک گزارش رسانه‌ای، فیس بوک به برخی از شرکت ها اجازه داده است که دسترسی گسترده‌تری به اطلاعات خصوصی کاربرانش پیدا کنند. این گزارش نشان می دهد اطلاعاتی که فیسبوک اجازه داده شرکت‌ها به آن دست یابند، فراتر از حد اعلام شده پیشین است.

برخی از اطلاعات داده شده شامل «پیام‌های خصوصی» کاربران فیسبوک بوده است که تعداد آنها بیش از ۷۰میلیون نفر گزارش شده است. این اطلاعات از طریق «اپ ها» یا برنامه های این شرکت‌ها که با فیسبوک مرتبط هستند، به شراکت گذاشته شده است.

روزنامه نیویورک تایمز با انتشار این گزارش نوشت مایکروسافت، نتفلیکس (پخش فیلم) و اسپاتیفای (پخش موسیقی) از شرکت هایی هستند که فیسبوک اطلاعات خصوصی کاربرانش را در اختیار آنها گذاشته است.

این تازه ترین رسوایی علیه فیسبوک به شمار می‌رود که با انتشار گزارش‌های مشابه دیگر در گذشته، اعتماد کاربرانش به آن آسیب دیده بود.

فیسبوک اطلاعات کاربرانش را با بیش از ۱۵۰ شرکت سهیم شده است و این شرکت‌ها تنها در زمینه فناوری‌های حوزه کامپیوتر و اینترنت فعال نیستند و برخی از آنها سازمان‌های رسانه‌ای و سازندگان خودرو هستند. قراردادها با این شرکت‌ها از سال ۲۰۱۰ امضا شده و برخی از آنها تا سال جاری میلادی نیز ادامه داشته است.

فیسبوک در واکنش به این گزارش می‌گوید اطلاعات داده شده با اجازه کاربران بوده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، نتفلیکس هم گفته است هیچ زمانی به پیام‌های خصوصی کاربران در فیسبوک دسترسی پیدا نکرده و خواستار دسترسی به آنها نیز نشده است.

 



 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد