درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:34   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36197صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 5 دی 1397 - 08:02
خونسرد و خویشتندار باشید
ما مردم عجیبی هستیم و در رفتارمان تعادل نداریم. همیشه یا بیش از حد متمایل به چپ و یا بیش از حد متمایل به راست هستیم. می خواهیم خونسرد و خویشتندار باشیم اما نمی دانیم چگونه. دیگران هم که منتظر یک سوژه رفتاری هستند تا ساعت ها درباره آن حرف بزنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای اینکه خود را فردی خونسرد و بی تفاوت نشان دهید لازم نیست لباس های عجیب و غریب بپوشید، سرو وضع عجیبی داشته باشید، نسبت به کارهای خود بی تفاوت باشید و جواب سلام همکارانتان را ندهید. نه، اینها از شما یک آدم افاده ای، متکبر و خودخواه می سازد که دیگر کسی برایتان اهمیتی قائل نمی شود. شاید همکاران به خاطر موقعیتتان ظاهرا به شما احترام بگذارند اما پشت سر شما حرف می زنند و از رفتارتان انتقاد می کنند.


ما مردم عجیبی هستیم و در رفتارمان تعادل نداریم. همیشه یا بیش از حد متمایل به چپ و یا بیش از حد متمایل به راست هستیم. می خواهیم خونسرد و خویشتندار باشیم اما نمی دانیم چگونه. دیگران هم که منتظر یک سوژه رفتاری هستند تا ساعت ها درباره آن حرف بزنند.


باید بپذیرید که سرکار می آیید تا وظیفه تان را انجام دهید اصلا به خاطر همین حقوق می گیرید. شما اداره نمی آیید تا حماقت های خود را به نمایش بگذارید برعکس مادامی که دراداره هستید باید کارتان را به نحو احسن انجام دهید. روش کار به خودتان بستگی دارد. می توانید انتخاب کنید که سرتان را به کار خود مشغول کنید یا نه، درگیر تمام مسایل اداری شوید. اگر از مسایل پیش پا افتاده اداری دوری کنید یک قدم از همکاران دورتر و در همان حال یک قدم به مدیران نزدیک تر می شوید.


البته معنای آن این نیست که شما نمی توانید با همکاران بگویید و بخندید، فقط حد ومرزهای خود را بشناسید و فاصله خود را با آنها حفظ کنید مخصوصا اگر قرار است به زودی رییس آنها شوید و شما این کار را تنها با خویشتنداری و خونسردی انجام می دهید.

 

حتما بخوانید: نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی


اگر معنای خونسردی را دقیقا نمی دانید سعی کنید متنی را با خونسردی و آرامش تایپ کنید یا یک فرهنگ لغت باز کنید و کلمات متضاد خونسرد را پیدا کنید مثل هیجان زده و گرم. برای اینکه مفهوم هیجان زده را کاملا حس کنید به یک پسر بچه شیطان در روز کریسمس فکر کنید، با نمکه اما نچسبه و به دل نمی شینه.


برای اینکه مفهوم گرم بودن را حس کنید به ژاکت های زمخت و از مد افتاده فکر کنید، گرمه اما نچسبه یعنی قشنگ نیست.


خوب حالا ما می خواهیم خونسرد باشیم یعنی نمی خواهیم رفتار گرم و هیجان زده ای داشته باشیم . یک کارمند خونسرد، آرام و مسلط است. در شرایط بحرانی شتابزده عمل نمی کند، فریاد نمی زند بلکه اوضاع را با آرامش و خونسردی مدیریت می کند. او با وقار رفتار می کند، در مجموع فردی آرام وخویشندار است، به طوری که دیگران در شرایط سخت کاری به او پناه می برند.


کلام آخر:
با آرامش خیال و خونسردی به موقع پناه گرم و آسوده همکارانتان باشید.

منبع: صد قانون کار

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز