درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:03   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36195صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 3 دی 1397 - 08:07
خوانا، مرتب و دقیق بنویسید
معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.


شما می توانید برای خودتان هر طور دوست دارید بنویسید: سرسری و ناخوانا بنویسید یا خرچنگ قورباغه بنویسید، خیلی مهم نیست. البته تا زمانی که کسی جز شما آن را نبیند.


اما نوشته های شما برای دیگران مهم است زیرا شما با نوشته هایتان مورد قضاوت قرارمی گیرید. آنچه می نویسید و چگونه نوشتن شما قضاوت می شود. خوب، شاید بگویید من چیزی نمی نویسم معمولا تایپ می کنم. حالا باید دید چه فونتی را انتخاب می کنید و چرا. به هر حال حداقل کار نوشتنی شما می تواند امضاء کردن باشد. امضای شما معرف شخصیت شماست. امضای شما دارایی و سرمایه شماست. گاهی به نظر می رسد امضاء هر چه پیچیده تر باشد شخص صاحب امضاء بزرگتر و قدرتمندتر است.


اگر مطلبی را با خط خود می نویسید رعایت نکات زیر الزامی است:
- خوانا بنویسید به طوری که همه بتوانند آن را به راحتی بخوانند.


- مرتب و دقیق بنویسید یعنی از خط خارج نشوید و همه خط ها با هم برابر باشد.


- سبک نگارش خود را رعایت کنید.


- دقیق و حساب شده بنویسید، مطالب زننده و گستاخانه ننویسید.

 

حتما بخوانید: چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود


- یکدست و هماهنگ بنویسید یعنی نوشته های پایین صفحه بیشتر از نوشته های بالای صفحه نباشد.


- حاشیه ها را رعایت کنید و مراقب باشید خط تان کج نشود.


- آیا می دانید امضا یا نوشته هایی که متمایل به سمت راست و پایین صفحه باشد.

نشانگر افسردگی فرد است. افراد خوشبین و مثبت نگر بیشتر به سمت بالای صفحه متمایل می شوند.


دقت کنید املاء و گرامرتان صحیح باشد. اگر با تایپ زیاد سرکار دارید از قلم Times New Roman یا Arial، 12 point استفاده کنید و فقط از italics یا bold یا under lining استفاده کنید. هرگز انواع قلم ها را با هم ترکیب نکنید زیرا این کار شما را فردی بی ثبات وبی تجربه نشان می دهد و کار جالبی به نظر نمی رسد.


کلام آخر:
خط شما و طرز نگارش شما نشانگر شخصیت شماست، شخصیت خود را با دقت بنویسید .

 

منبع: صد قانون کار

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز