درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:48   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36183صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 28 آذر 1397 - 14:15
اهمیت روابط عمومی در سازمان ها
رامتین حامی فرد - روابط عمومی اونقدر مهمه که بعضی جاهای دیگه هم (اونم فقط و فقط بخاطر اهمیتش) هر ماه واسش جلسه میزارن و دوباره همه مدیران رو دور هم جمع می کنن و کلی برنامه ریزی مفید واسش می کنن! صورتجلسه داره ... اوووو مصوبات داره و ....
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داشتم فکر می کردم که براتون از کجای روابط عمومی بگم که لذت ببرید؟ هر چی فکر کردم دیدم جای جای روابط عمومی پر از چیزای مهمه و اصلا نمیشه یک تیکه ای از اونو جدا کرد و گفت که اینجاش خوبه یا مهمتره و یا اونجاش ویژه تر و خوشمزه تر!


روابط عمومی اونقدر مهمه که بعضی جاهای بزرگ! هر ماه واسش جلسه می زارن و همه مدیران این حوزه رو دور هم جمع می کنن و کلی برنامه ریزی مفید واسش می کنن! صورتجلسه داره ... اوووو مصوبات داره و ....


روابط عمومی اونقدر مهمه که بعضی جاهای دیگه هم (اونم فقط و فقط بخاطر اهمیتش) هر ماه واسش جلسه میزارن و دوباره همه مدیران رو دور هم جمع می کنن و کلی برنامه ریزی مفید واسش می کنن! صورتجلسه داره ... اوووو مصوبات داره و ....


روابط عمومی اونقدر مهمه که هر مدیرعاملی که عوض می شه اولین دغدغه اش آوردن مدیر جدیده و برداشتن هر چه زودتره مدیر قبلی! میدونید چرا؟ چون روابط عمومی اونقدر مهمه....


روابط عمومی اونقدر مهمه که بعضی شرکت ها ماه ها مدیر روابط عمومی ندارن بعضی جاها هم یه مدیر دیگه رو با حفظ سمت می نشونن جاش و آب از آب تکون نمیخوره! احتمالا از این ور و اون وری جای فهمیدن که روابط عمومی تخصص نیست و چهارتا استند و بروشور و پرچم و بنر که مدیر نمیخواد. اصلا می دونید چیه؟ این یه قانونه که همه آدم ها، مدیران، معاونین، و ... بصورت بالقوه مدیر روابط عمومی هستن، بعد میشن مدیر رشته های دیگه.


روابط عمومی اونقدر مهمه که همه کارکنان شرکت از بزرگ و کوچیک گرفته تا الا ماشاالله .... باید در مورد همه کارهای درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی حکم صادر کنن و خیلی زود تمام زحمات مدیر روابط عمومی رو بخاطر کارهاش زیر سوال ببرن! و اونو قضاوت کنن.


روابط عمومی اونقدر مهمه که اگه یه روز یه خبرنگار، نقدی در خصوص شرکت یا مدیرعامل بنویسه در کسری از ثانیه به دفتر مدیر عامل احضار و بخاطر عدم کفایت در کنترل خبرنگار، مورد عنایت ویژه مدیرعامل قرار می گیره! و بجای تحلیل و پیگیری خبر، این مدیر روابط عمومیه که تواناییهاش تحلیل و پیگیری می شه. آخ نگم براتون جای همه دوستان اون لحظه خالیه...


یعنی جونم براتون بگه الان اینجوریه که هر مدیر روابط عمومی بتونه از خبرنگارهای محترم گل و بلبل بیشتری برای مدیرعاملش بسونه اون قطعا مدیر بهتریه. و شرایط برای دو طرف گل و بلبل تره.


پس تو یه جمع بندی به این نتیجه می رسیم که مدیر روابط عمومی خوب مدیریه که نذاره آب توی دل مدیرعاملش تکون بخوره و از هر طریقی که می تونه اجازه نده که هیچ خبرنگاری کوچکترین نقد و صحبت در خصوص عملکرد مدیرعامل رو جایی به رشته تحریر دربیاره.


آخه اصلا من خاک به سر نمیدونم چه معنی می ده !!! مگه کار خبرنگار نقده؟


روابط عمومی اونقدر مهمه که براش توی اکثر شرکت ها کمیته یا شورایی میزارن متشکل از تعدادی مشاور، مدیران و یا معاونین احتمالا مجرب، (تا اینجاش ایراد نداره) از این جا به بعدش جالبه و جاتون خالی همه جمع می شن و بجای سیاست گذاری تبلیغات، برای این مدیر فلک زده برنامه ریزی تبلیغاتی می کنن !!! باید برای یک سال چیکار بکنه و چیکار نکنه. کجا و کی تبلیغات بکنه و .... بماند. اینجاش جالبه که پایان سال اگه از تبلیغات جواب درستی گرفته نشه این مدیر روابط عمومیه فلک زده ست که باید جوابگو باشه و نه اعضای محترم شورا!


روابط عمومی اونقدر مهمه که مدیر روابط عمومی در ط.......ول دوران کاریش حق خرید و یا عوض کردن خونه، ماشین باغ، ویلا و در بعضی موارد کفش و لباسش هم نداره. در غیر این صورت باید پیش خدا هم جواب پس بده که این پول از کجا و چجوری اومده!


روابط عمومی اونقدر مهمه که یه روز از روزهای سال رو به نامش گذاشتن و مدیونید اگه فکر کنید مدیران محترم عامل، معاونین و سایر مدیران و کارکنان شرکت و صد البته همون اعضای شورای محترم تبلیغات ندونن اون روز کی هستش! و زبونم لال بخوان ازش تقدیری بکنن و ....


یادمه یه روز به مناسبت روز روابط عمومی از همکاران واحد روابط عمومی خواستم که صبح زودتر بیان شرکت تا شاخه گل هایی که از قبل تهیه کردیم رو تقدیم کنیم به تک تک کارکنان شرکت. جاتون خالی بعد از این اتفاق با لنگ دمپایی دنبالمون می کردن که اینا چه از خود متشکرن! برای خودشون نوشابه باز می کنن ! از این حرف های خوب ...


روابط عمومی اونقدر مهمه که خدا نکنه تو یه مراسمی مجری یه تپق بزنه، میکروفون سوت بکشه، صندلی های یکی دو ردیف اول جابجا بشه و ... یعنی تمام تجربه و سابقه و .... مدیریت محترم به باد فنا میره، یعنی بعضا دیده شده مدیریت محترم رو به همون پایه میکروفون گره زدند. دیدم که می گماااا


سرتونو درد نیارم، خلاصه کنم، میگن خیلی از تحلیل گران مشاغل معتقدند روابط عمومی جز سخت ترین کارهاست، روابط عمومی عشقه و باید عاشقش باشی، ولی وقتی پای صحبت و درد دل این مدیران می نشینی، ماه عسل حرف هاشون اینه: درد عشقی کشیده ام که مپرس


شاد و سلامت باشید- ارادتمند
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
شب
| 1397/10/1 - 17:09 |     0     0     |
مطلب خوبی بود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد