درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36166صفحه نخست » سه شنبه، 27 آذر 1397 - 15:19
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی: بخش خصوصی را برای توسعه صنعت تبلیغات حمایت می‌کنیم
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی گفت: در چارچوب سیاست‏های اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالا و سرمایه‌ی ایرانی، از ظرفیت‏های بخش خصوصی حوزه تبلیغات در برنامه‏ها و فعالیت‏های عملیاتی و اجرایی خود استفاده می‏ کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی گفت: در چارچوب سیاست‏های اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالا و سرمایه‌ی ایرانی، از ظرفیت‏های بخش خصوصی حوزه تبلیغات در برنامه‏ها و فعالیت‏های عملیاتی و اجرایی خود استفاده می‏ کند.


به گزارش شارا، محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی با اشاره بر این که " تبلیغات، از یک سو، پاسخ گوی نیاز مردم و از سوی دیگر اهداف تولیدکنندگان کالا و خدمات را در چارچوب اقتصاد تولید محور برآورده می‌سازد، تاکید کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه تبلیغات سرعت روندها و چهره تبلیغات را در عصر حاضر دگرگون کرده و موجب توسعه اقتصاد نوآورانه مبتنی بر فناوری‌های نوین، دانش‌بنیان و تولیدمحور خواهد شد.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت از برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های تبلیغاتی در چارچوب سیاست‌های حمایتی دولت قرار گرفته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به هدف جلب مشارکت عمومی در سرمایه‌گذاری و اجرای فعالیت‏ها و برنامه‏های تبلیغاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش مشارکت بخش غیردولتی سیاست‌گزاری و برنامه‌ریزی کرده است و بر اجرای آن‌ها تاکید دارد.


بر همین اساس، دفتر تبلیغات واطلاع رسانی، برگزاری متمرکز 3 رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است؛ همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها ، پانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی.


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی تصریح کرد: با برگزاری رویدادهای تبلیغاتی می‌توانیم ارتباط ارگانیک وجوه تبلیغات را به عنوان حلقه اتصال فرهنگ و صنعت در اقتصاد ملی از راه هم‌افزایی، تقویت نماییم و شاهد حرکت پر شتاب‌تر به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کشور باشیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد