شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی گفت: در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالا و سرمایهی ایرانی، از ظرفیتهای بخش خصوصی حوزه تبلیغات در برنامهها و فعالیتهای عملیاتی و اجرایی خود استفاده می کند.
به گزارش شارا، محمد سلطانیفر معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی با اشاره بر این که " تبلیغات، از یک سو، پاسخ گوی نیاز مردم و از سوی دیگر اهداف تولیدکنندگان کالا و خدمات را در چارچوب اقتصاد تولید محور برآورده میسازد، تاکید کرد: استفاده از فناوریهای نوین در عرصه تبلیغات سرعت روندها و چهره تبلیغات را در عصر حاضر دگرگون کرده و موجب توسعه اقتصاد نوآورانه مبتنی بر فناوریهای نوین، دانشبنیان و تولیدمحور خواهد شد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت از برگزاری نمایشگاهها و جشنوارههای تبلیغاتی در چارچوب سیاستهای حمایتی دولت قرار گرفته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به هدف جلب مشارکت عمومی در سرمایهگذاری و اجرای فعالیتها و برنامههای تبلیغاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش مشارکت بخش غیردولتی سیاستگزاری و برنامهریزی کرده است و بر اجرای آنها تاکید دارد.
بر همین اساس، دفتر تبلیغات واطلاع رسانی، برگزاری متمرکز 3 رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاستها و برنامههای خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است؛ همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استانها ، پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی تصریح کرد: با برگزاری رویدادهای تبلیغاتی میتوانیم ارتباط ارگانیک وجوه تبلیغات را به عنوان حلقه اتصال فرهنگ و صنعت در اقتصاد ملی از راه همافزایی، تقویت نماییم و شاهد حرکت پر شتابتر به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کشور باشیم.
|