درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:08   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36162صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 20 مهر 1400 - 08:01
5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن
دویندر من- کارشناس سبک زندگی و بلاگ نویس - اینک که از مشکل آگاهیم، باید برای تغییرعادتمان تلاشی خودآگاهانه آغاز کنیم. به عبارت دیگر اینک می دانیم، مشکلمان خطور افکار ناراحت کننده به ذهنمان است. بنابراین نخستین و مهمترین گام آموختن چگونگی توقف این افکار، تغییر روش ذهن و زیر کنترل درآوردن آن، می باشد.
  

1- تعهد و اشتیاق به تغییر: نخستین و مهمترین گام
اینک که از مشکل آگاهیم، باید برای تغییرعادتمان تلاشی خودآگاهانه آغاز کنیم. به عبارت دیگر اینک می دانیم، مشکلمان خطور افکار ناراحت کننده به ذهنمان است. بنابراین نخستین و مهمترین گام آموختن چگونگی توقف این افکار، تغییر روش ذهن و زیر کنترل درآوردن آن، می باشد.


البته تنها یک بار به کار بستن این توصیه دردی را دوا نمی کند. بلکه باید مدام آن را تکرار نماییم، تا ملکه ذهنمان شود.

2- آموختن مشاهده ذهن
هر روز در لحظه ای خاص به ذهن خود توجه کنیم و ببینیم به چه فکر می کند. البته این به مفهوم انتقاد از افکار نیست. بلکه تنها آموختن مشاهده و فهمیدن شکل و ساختار افکار است. همچنین همه باید بدانند که در این مورد تنها نیستند و سایرین نیز چنین افکاری دارند.

 

حتما بخوانید: آگاهی چیست؟

3- مشاهده احساسات در پیوند با افکار
پس از آگاهی از افکار باید مشاهده کرد، که سبب ایجاد چه احساساتی می شوند. اگر فکری احساسات منفی (مانند پشیمانی، خشم، اضطراب، گناه، ترس و یا نگرانی) به وجود می آورد، باید آن را مانند یک چیز داغ به زمین انداخت. سپس فکر مثبتی را جایگزینش کرد. زیرا 60 هزار فکر موجود هستند، که می توان آنها را برگزید. بنابراین باید خوبش را انتخاب نمود. زیرا در این سفر کوتاه زندگی بهترست، سبک و تنها با بهترین دیدگاه و خاطرات ممکن طی طریق کرد.

4- جایگزینی انتظارات با قدردانی
عاشق این توصیه تونی رابینسون هستم، که می گوید ما اغلب روزمان را با داشتن انتظارات از دیگران، و در کل از زندگی سپری می کنیم. با انجام چنین کاری سبب نومیدی خویش را فراهم می آوریم. بنابراین باید برداشت خود را تغییر داد و به جایش زندگی با قدردانی را آغاز کرد. تمرین قدردانی به عنوان شیوه زندگی می تواند، کاملا آن را تغییر دهد. زیرا وقتی با قدردانی زندگی کنیم، درمی یابیم که همین زندگیمان هم چقدر کامل و غنی است.


5- بودن در لحظه کنونی

زمانی که مشاهده ذهن را آغاز کردیم، باید از بودن در لحظه کنونی احراز اطمینان نماییم. برای این کار باید چیزهایی بیابیم، که در لحظه کنونی دوستش شان داریم. این لحظه ای است که ما می توانیم با خودآگاهی آن را به وجود بیاوریم و همراه با آن لذت، شادی و خنده ناشی از ساخت افکار زیبا را هم، ایجاد کنیم.

منبع: iranjavan

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد