درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 17:11   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور

  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین
  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند
  بازدید مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
  انتقاد بیل گیتس از شبکه های اجتماعی به دلیل دامن زدن به نشر اخبار غلط در مورد کرونا
  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید
  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران
  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
  فیس‌بوک و واتس‌اپ تحویل اطلاعات کاربران به هنگ‌‌کنگ را تعلیق کردند
  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36119صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 26 آذر 1397 - 08:20
مرکز تحقیقات پیو: اغلب آمریکایی ها خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند
طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.


به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در نظرسنجی اخیر، 20 درصد بزرگسالان آمریکایی گفته‌اند که اغلب خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند در مقابل این، 16 درصد افراد خبرها را از روزنامه‌ها دریافت می‌کنند. تیراژ روزنامه برای سال‌هاست که در آمریکا کاهش داشته است، درحالی‌که استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌طور متوسط افزایش‌یافته‌اند.


همچنان تلویزیون موردپسندترین راه برای گرفتن اخبار توسط مردم آمریکاست هرچند که استفاده از آن از سال 2016 کاهش‌یافته است. بعد از آن رایج‌ترین منبع خبر وب‌سایت‌های خبری هستند که به دنبال آن به ترتیب رادیو، رسانه‌های اجتماعی و روزنامه‌ها قرار می‌گیرند.


روی هم رفته وب سایت‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی حدود 42 درصد از مخاطبان بزرگ‌سال آمریکایی را به خود جلب می‌کنند درحالی‌که تلویزیون به‌تنهایی 49 درصد این آمار را شامل می‌شود. در تلویزیون، اخبار محلی با 37 درصد آرا محبوب‌ترین است که اغلب مردم اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند سپس 30 درصد اخبار را از طریق تلویزیون کابلی و 25 درصد شبکه‌های خبری را دنبال می‌کنند.


افراد مسن آمریکایی، اخبار تلویزیون را بیشتر دنبال می‌کنند از بین افراد پاسخ دهنده به این نظرسنجی که سن آنها از 65 به بالا بوده است، 81 درصد آن‌ها اغلب اخبار را از طریق تلویزیون دنبال می‌کردند در مقایسه با این، افراد بین 50 تا 64، 65 درصد و افراد 30 تا 49، 36 درصد و افراد بین 18 تا 29، 16 درصد را به خود اختصاص دادند.


جوانترین گروه، چهار برابر افراد 65 سال به بالا مشتاق دریافت اخبار از رسانه‌های اجتماعی بودند. روزنامه‌ها تنها بین افراد 65 سال به بالا محبوب است که 39 درصد آن‌ها معمولاً اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند درصورتی‌که 18 درصد باقی گروه‌های سنی، اخبار را از طریق روزنامه دنبال می‌کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت


  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد


  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد


  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان


  مخاطب‌شناسی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا