درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:12   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36119صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 26 آذر 1397 - 08:20
مرکز تحقیقات پیو: اغلب آمریکایی ها خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند
طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.


به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در نظرسنجی اخیر، 20 درصد بزرگسالان آمریکایی گفته‌اند که اغلب خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند در مقابل این، 16 درصد افراد خبرها را از روزنامه‌ها دریافت می‌کنند. تیراژ روزنامه برای سال‌هاست که در آمریکا کاهش داشته است، درحالی‌که استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌طور متوسط افزایش‌یافته‌اند.


همچنان تلویزیون موردپسندترین راه برای گرفتن اخبار توسط مردم آمریکاست هرچند که استفاده از آن از سال 2016 کاهش‌یافته است. بعد از آن رایج‌ترین منبع خبر وب‌سایت‌های خبری هستند که به دنبال آن به ترتیب رادیو، رسانه‌های اجتماعی و روزنامه‌ها قرار می‌گیرند.


روی هم رفته وب سایت‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی حدود 42 درصد از مخاطبان بزرگ‌سال آمریکایی را به خود جلب می‌کنند درحالی‌که تلویزیون به‌تنهایی 49 درصد این آمار را شامل می‌شود. در تلویزیون، اخبار محلی با 37 درصد آرا محبوب‌ترین است که اغلب مردم اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند سپس 30 درصد اخبار را از طریق تلویزیون کابلی و 25 درصد شبکه‌های خبری را دنبال می‌کنند.


افراد مسن آمریکایی، اخبار تلویزیون را بیشتر دنبال می‌کنند از بین افراد پاسخ دهنده به این نظرسنجی که سن آنها از 65 به بالا بوده است، 81 درصد آن‌ها اغلب اخبار را از طریق تلویزیون دنبال می‌کردند در مقایسه با این، افراد بین 50 تا 64، 65 درصد و افراد 30 تا 49، 36 درصد و افراد بین 18 تا 29، 16 درصد را به خود اختصاص دادند.


جوانترین گروه، چهار برابر افراد 65 سال به بالا مشتاق دریافت اخبار از رسانه‌های اجتماعی بودند. روزنامه‌ها تنها بین افراد 65 سال به بالا محبوب است که 39 درصد آن‌ها معمولاً اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند درصورتی‌که 18 درصد باقی گروه‌های سنی، اخبار را از طریق روزنامه دنبال می‌کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی