درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:33   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36119صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 26 آذر 1397 - 08:20
مرکز تحقیقات پیو: اغلب آمریکایی ها خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند
طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.


به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در نظرسنجی اخیر، 20 درصد بزرگسالان آمریکایی گفته‌اند که اغلب خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند در مقابل این، 16 درصد افراد خبرها را از روزنامه‌ها دریافت می‌کنند. تیراژ روزنامه برای سال‌هاست که در آمریکا کاهش داشته است، درحالی‌که استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌طور متوسط افزایش‌یافته‌اند.


همچنان تلویزیون موردپسندترین راه برای گرفتن اخبار توسط مردم آمریکاست هرچند که استفاده از آن از سال 2016 کاهش‌یافته است. بعد از آن رایج‌ترین منبع خبر وب‌سایت‌های خبری هستند که به دنبال آن به ترتیب رادیو، رسانه‌های اجتماعی و روزنامه‌ها قرار می‌گیرند.


روی هم رفته وب سایت‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی حدود 42 درصد از مخاطبان بزرگ‌سال آمریکایی را به خود جلب می‌کنند درحالی‌که تلویزیون به‌تنهایی 49 درصد این آمار را شامل می‌شود. در تلویزیون، اخبار محلی با 37 درصد آرا محبوب‌ترین است که اغلب مردم اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند سپس 30 درصد اخبار را از طریق تلویزیون کابلی و 25 درصد شبکه‌های خبری را دنبال می‌کنند.


افراد مسن آمریکایی، اخبار تلویزیون را بیشتر دنبال می‌کنند از بین افراد پاسخ دهنده به این نظرسنجی که سن آنها از 65 به بالا بوده است، 81 درصد آن‌ها اغلب اخبار را از طریق تلویزیون دنبال می‌کردند در مقایسه با این، افراد بین 50 تا 64، 65 درصد و افراد 30 تا 49، 36 درصد و افراد بین 18 تا 29، 16 درصد را به خود اختصاص دادند.


جوانترین گروه، چهار برابر افراد 65 سال به بالا مشتاق دریافت اخبار از رسانه‌های اجتماعی بودند. روزنامه‌ها تنها بین افراد 65 سال به بالا محبوب است که 39 درصد آن‌ها معمولاً اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند درصورتی‌که 18 درصد باقی گروه‌های سنی، اخبار را از طریق روزنامه دنبال می‌کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی