درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 21:55   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد

  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی

  نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند
  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد
  اکران نماد تبلیغاتی بیمه سرمد؛ این بار در برج سپهر بانک صادرات
  مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی ها،تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
  حاجیلو مدیر روابط عمومی استقلال شد
  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد
  بنیانگذار هواوی: فروش‌ شرکت در دو سال آینده به ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش می‌یابد
  در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛ رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران
  کانون بازنشستگان بانک مسکن خبر داد: حمایت مالی بازنشستگان بانک مسکن از سیل زدگان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36119صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 26 آذر 1397 - 08:20
مرکز تحقیقات پیو: اغلب آمریکایی ها خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند
طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق پژوهش مرکز تحقیقات پیو، برای اولین بار رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع خبری مهم‌تری نسبت به روزنامه‌ها در آمریکا مطرح شدند.


به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در نظرسنجی اخیر، 20 درصد بزرگسالان آمریکایی گفته‌اند که اغلب خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند در مقابل این، 16 درصد افراد خبرها را از روزنامه‌ها دریافت می‌کنند. تیراژ روزنامه برای سال‌هاست که در آمریکا کاهش داشته است، درحالی‌که استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌طور متوسط افزایش‌یافته‌اند.


همچنان تلویزیون موردپسندترین راه برای گرفتن اخبار توسط مردم آمریکاست هرچند که استفاده از آن از سال 2016 کاهش‌یافته است. بعد از آن رایج‌ترین منبع خبر وب‌سایت‌های خبری هستند که به دنبال آن به ترتیب رادیو، رسانه‌های اجتماعی و روزنامه‌ها قرار می‌گیرند.


روی هم رفته وب سایت‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی حدود 42 درصد از مخاطبان بزرگ‌سال آمریکایی را به خود جلب می‌کنند درحالی‌که تلویزیون به‌تنهایی 49 درصد این آمار را شامل می‌شود. در تلویزیون، اخبار محلی با 37 درصد آرا محبوب‌ترین است که اغلب مردم اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند سپس 30 درصد اخبار را از طریق تلویزیون کابلی و 25 درصد شبکه‌های خبری را دنبال می‌کنند.


افراد مسن آمریکایی، اخبار تلویزیون را بیشتر دنبال می‌کنند از بین افراد پاسخ دهنده به این نظرسنجی که سن آنها از 65 به بالا بوده است، 81 درصد آن‌ها اغلب اخبار را از طریق تلویزیون دنبال می‌کردند در مقایسه با این، افراد بین 50 تا 64، 65 درصد و افراد 30 تا 49، 36 درصد و افراد بین 18 تا 29، 16 درصد را به خود اختصاص دادند.


جوانترین گروه، چهار برابر افراد 65 سال به بالا مشتاق دریافت اخبار از رسانه‌های اجتماعی بودند. روزنامه‌ها تنها بین افراد 65 سال به بالا محبوب است که 39 درصد آن‌ها معمولاً اخبار را از طریق آن دنبال می‌کنند درصورتی‌که 18 درصد باقی گروه‌های سنی، اخبار را از طریق روزنامه دنبال می‌کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب شدند


  اولین اقدام تحسین برانگیز وزیر آموزش و پرورش/ تفکیک مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی از دفتر وزارتی


  محمد زاده سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش شد


  آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!


  کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود


  معاون روابط عمومی وزارت ورزش نایب رییس فدراسیون کاراته شد


  معرفی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر


  سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد


  مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست