درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:56   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36113صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 25 آذر 1397 - 08:12
گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها
مترجم: سیاوش روزی - این مطالعه به‌طور خاص روندهای حوزه روابط عمومی و چالش‌های گزارش‌شده در این بخش را ارائه داده است که توسط 410 کارشناس ارشد متخصص در هفت‌کشور ارزیابی شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش جهانی شرکت کامز 2018، دومین نظرسنجی سالانه جهانی شرکت های سیژن و پی آر ویک منتشر شد.


به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از کامز، گزارش حاکی از تمرکز بر روی روند رو به رشد تمرکز بر روابط و توسعه استعدادهاست. این مطالعه به‌طور خاص روندهای حوزه روابط عمومی و چالش‌های گزارش‌شده در این بخش را ارائه داده است که توسط 410 کارشناس ارشد متخصص در هفت‌کشور ارزیابی شده اند.

پیشروی در مهار استعدادهای ارتباطات
• فن�'اوری و ابزارهای داده نیاز به استعدادهای مناسب دارند تا بهینه شوند.
• مهارت‌های داده محور جزئی مهم از صنعت امروزه محسوب می‌شوند.
• بخش‌های روابط عمومی و بازاریابی امسال همکاری بهتری داشتند تا بخش فروش را تامین کنند.
• متخصصان متوجه بهره گیری استراتژیک از کانال ها و تاثیرگذاران کلیدی به منظور اثرگذاری بر رفتار مصرف کنندگان شدند.

چالش‌هایی از هر سو:
این تحقیق نشان داد که: «هیچ چالشی با غلبه گسترده وجود ندارد.» اما متخصصین روابط عمومی در سراسر جهان این چالش‌ها را مطرح کرده‌اند:
• محدودیت بودجه (51%)
• ناتوانی در اندازه‌گیری اثربخشی (50%)
• رقابت در بودجه پرداخت های رسانه‌ ها (47%)
اگرچه این چالش‌ها، نگرانی هایی را به همراه دارند، هنوز موانعی زیادی وجود دارند که متخصصان باید در آن پیشرفت چشمگیری داشته باشند؛ مانند استخدام و نگهداری استعدادهای درخشان، هماهنگی بیشتر با سایر بخش ها، گفتگوی پیوسته در خصوص برندها ازجمله منابع خارجی.

محتوای مصرفی
جایگاه جدید رسانه‌های سنتی در معیت بهبود جایگاه وب‌سایت‌های برند، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات بومی در زمینه «تأثیر بر رفتار خریدار- مصرف‌کننده» در حال تقلیل است. درک این موضوع که چگونه هر یک از این زیرساخت‌های استراتژی بهینه می‌شوند، کلیدی برای حل چالش‌هایی است که پیش تر بیان شد. مقایسه سالیانه نشان داد که این کانال‌ها از سال ۲۰۱۷ کارایی خود را تغییر داده‌اند.


طبق آمار:
• 13% افزایش وب‌سایت برند، 10% افزایش رسانه‌های اجتماعی، 7% افزایش تبلیغ بومی
• کاهش 6٪ پخش، کاهش 4٪ تبلیغات سنتی و 3٪ کاهش پست‌های وبلاگ
ارزیابی از کشوری به کشور دیگر، سه کانال عمده را گزارش می کند که توسط هر یک از هفت‌کشور گزارش‌شده است.


خصوصیات قابل توجه، عبارت‌اند از:
• برند ویدئو در 21% موارد در آمریکا امتیاز کمتری نسبت به سایر کشورها گرفت.
• یادداشت‌های وبلاگ در 21% موارد در چین امتیاز بیشتری نسبت به سایر کشورها گرفت.
• تبلیغات سنتی در 25% موارد در فرانسه امتیاز بیشتری نسبت به سایر کشورها گرفت.
• تبلیغات بومی در 32% موارد در آلمان امتیاز بیشتری نسبت به سایر کشورها گرفت.

صداهای قدرتمند:
مشارکت‌های استراتژیک با ذی نفوذان، اثر مثبتی بر رفتار مصرف‌کننده خواهد داشت. این گزارش نشان داد که مصرف‌کنندگان روزبه‌روز بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند اما جریان اصلی روزنامه‌نگاران و افراد مشهور ارزش والایی در ایجاد بیشترین تأثیر دارند. هر کشوری نشان می‌دهد که مصرف‌کننده‌ها با اشتراک احساسات خود نسبت به گروه‌های مختلف ذی نفوذ «توجه و احترام همه جانبه را به آن برند جلب می‌کنند.»


طبق آمار:
• جریان اصلی خبرنگاری در ایالات متحده آمریکا امتیاز بیشتری نسبت به همه کشورها گرفت.
• کانادا دارای کوچکترین شکاف بین پاسخ‌های بالا و پایین در میان تمام کشورهای مورد مطالعه بود.
• انگلستان دارای بیشترین شکاف بین پاسخ‌های بالا و پایین در میان تمام کشورها بود.
• امتیاز وبلاگ نویسان در فرانسه بیشتر از هر کشور دیگری بود.
• مدیران شرکت‌های بزرگ در آلمان امتیاز بیشتری از هر کشور دیگری به دست آورد.
• امتیاز کارمندان در سوئد بیشتر از هر کشور دیگری بود.
• امتیاز افراد مشهور در چین بیشتر از هر کشور دیگری بود.

بینش تاکتیکی:
متخصصین روابط عمومی هنوز هم به‌عنوان یک تاکتیک، محتوای خود را تولید می‌کنند، اما نظارت بر رسانه، تاکتیک‌های تحلیل و بررسی و گزارش دهی را از سال گذشته افزایش داده‌اند. روزنامه‌نگاران سنتی یک مخاطب کلیدی جهانی برای محتواهای خودشان باقی گذاشتند. بااین‌حال، متخصصان بیشتر به‌عنوان بخشی از استراتژی خود به ذی نفوذان توجه بیشتری می‌کنند یا حداقل تلاش بیشتری برای ایجاد رابطه با صداهای قدرتمندی که قبلاً ذکر شد، اختصاص می‌دهند.

کاری که داده برای شما می‌کند
افزایش توانایی در استفاده از داده‌ها برای ارتباط برقرار کردن بین رفتار مشتری و تلاش‌های ارتباطات وجود دارد، اما یک چالش هنگام تامین فروش وجود دارد، به این دلیل که بسیاری از متخصصان از همه‌ فواید فن‌آوری و داده‌ها مطلع نیستند.


طبق آمار جهانی:
• 27% سود کامل فن‌آوری و داده‌ها را دریافت می‌کنند.
• 54٪ ذی نفوذان صحیح را برای تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده شناسایی می‌کند
• 67٪ با وجود کمبود داده، تلاش می‌کنند تا تلاش‌های رسانه‌ای به‌دست‌آمده را در بخش فروش تامین کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد