درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:23   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36082صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 23 آذر 1397 - 00:22
خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
ونداد زمانی - مجموعه دانش مکتوب و جمع آوری شده بشر در طی 15 هزار سال تمدن، این روزها، هر دو روز ایجاد می گردد. بخش بزرگی از جمعیت انسانی در خطر اعتیاد به اینترنت است و وقت زیادی از زندگی روزانه بشر صرف تکنولوژی جدید می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از وقتی که ماشین چاپ اختراع شد شاهد تحولات سریع اجتماعی در سیاره مان بودیم. اتفاقی که بعدا با آمدن تلفن، روزنامه، رادیو و تلویزیون نیز تکرار شد. از سال 1962 وارد مرحله جدیدی از انقلاب اجتماعی شدیم که اینترنت با خودش ایجاد کرد. فرق اساسی اینترنت با بقیه این است که به سرعت در دسترس بیش از 3 میلیارد انسان قرار گرفت.

برای انگلیسی ها 25 سال طول کشید که بعد از آمدن ماشین چاپ به کشورشان، اولین کتاب منتشر شود. تلفن و گسترشش در امریکا در طی 25 سال فقط توانست به 10 درصد مردم امریکا برسد ولی اینترنت که در سال 1995 فقط در اختیار 1 درصد جهان بود، به فاصله 20 سال در اختیار نیمی از جمعیت بشر قرار گرفت.

مجموعه دانش مکتوب و جمع آوری شده بشر در طی 15 هزار سال تمدن، این روزها، هر دو روز ایجاد می گردد. بخش بزرگی از جمعیت انسانی در خطر اعتیاد به اینترنت است و وقت زیادی از زندگی روزانه بشر صرف تکنولوژی جدید می شود.

وقتی این روزها از مردم اروپا می پرسند بین داشتن ماشین، حمام کردن، تلویزیون و داشتن اینترنت، کدام شان اساسی تر است جواب، داشتن اینترنت است.

با آمدن هر تکنولوژی جدید، بشر به طور طبیعی دچار تشویش و نگرانی می شود چون معیارهای سابق را و به همراه ان مرام های سنتی را بر هم می زند. برای مثال سقراط اعلام کرده بود که کتاب باعث فراموشی و تنبلی ذهن می شود. او حتی مدعی شد که مردم با خواندن کتاب، سطح ادعای شان الکی افزایش خواهد یافت چون فکر خواهند کرد دانش بیشتری دارند ولی عملا چیزی نخواهند دانست.

ولی ترس و نگرانی در باره اینترنت واقعی است. ما در حال فراموشی خودمان و احساسات و شیوه جواب یابی ذهن خود هستیم و هر روز بیشتر از سابق به اینترنت برای یافتن جواب ها و ایجاد لذت ها تکیه می کنیم.

ما باید از اینترنت فاصله بگیریم و برای خود، زمان شخصی فراهم کنیم نه به خاطر اینکه اینترنت بد است بلکه چون واقعا زیادی خوب و مفید است.

اینترنت و قدرت تاثیرش هر روز قوی تر از پیش می شود و هیچ تکنولوژی اینقدر فریبنده و جذاب و مفید نبوده است. اینترنت می تواند ما را بی نیاز و جدا از هر چیز با ارزش و واقعی در زندگی بسازد. قرار نیست این بار از تکنولوژی جدید یک موجود خطرناک با نیت بد بسازیم. ما بهتر است سعی کنیم بپذیریم که ذات زیاده خواه و تنوع طلب ما، می تواند در کنترل شدید این وسیله بسیار جالب قرار بگیرد. ما بهتر است زندگی مان را در کنترل خودمان داشته باشیم و آگاه باشیم که اینترنت چقدر می تواند حیاتی و موثر و در عین حال، مخدر و کنترل کننده و افسونگر باشد.
 

منبع: www.theschooloflife.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد