درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36045صفحه نخست » چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 00:27
پس از مدتها انتظار سرویس ارسال پیام صوتی به اینستاگرام افزوده شد
- اینستاگرام، بزرگترین سرویس تبادل و به اشتراک‌گذاری تصاویر اعلام کرد که سرویس جدیدی به برنامه خود افزوده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در پیام‌های خصوصی، پیام‌های صوتی رد و بدل کنند. شرکت فیس‌بوک به عنوان مالک اینستاگرام این اقدام را گامی در راستای تقویت اینستاگرام عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اینستاگرام، بزرگترین سرویس تبادل و به اشتراک‌گذاری تصاویر اعلام کرد که سرویس جدیدی به برنامه خود افزوده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در پیام‌های خصوصی، پیام‌های صوتی رد و بدل کنند. شرکت فیس‌بوک به عنوان مالک اینستاگرام این اقدام را گامی در راستای تقویت اینستاگرام عنوان کرد.
 
 ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های صوتی حداکثر یک دقیقه‌ای به یک یا مجموعه‌ای از افراد ارسال کنند. این ویژگی به مانند پیام‌رسان واتساپ فایل‌های صوتی از طریق فشردن آیکون میکروفون ضبط کرد و بلافاصله پس از رها کردن آیکون اقدام به ارسال آنها می‌کند. می‌توان با کشیدن پیام به سمت آیکون حذف، آن را قبل از ارسال حذف کرد. واتساپ، محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا نیز به فیس‌بوک تعلق دارد.
 
 اگر چه پیش‌بینی می‌شد که اینستاگرام زودتر از اینها اقدام به فعال‌سازی امکان ارسال پیام‌های صوتی کند ولی علیرغم این تاخیر، این برنامه مسیر ثابت خود را برای تبدیل شدن به دومین شبکه اجتماعی بزرگ، پس از فیسبوک ادامه می‌دهد. اینستاگرام در 6 اکتبر 2010 کار خود را به عنوان بستر به اشتراک‌گذاری تصاویر آغاز کرد و پس از توسعه عمل خود، در آوریل 2012 از سوی فیس‌بوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد. پس از آن امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری فیلم‌های کوتاه نیز در این برنامه ممکن شد.
 
 امکان ارسال پیام‌های صوتی، به ویژه در کشورهایی مانند چین، ژاپن و کره به دلیل دشواری ارسال پیام‌های متنی از طریق الفبای این کشورها، به یکی از ویژگی‌های مهم برنامه‌های ارتباطی در دنیای امروز تبدیل شده است. این ویژگی همچنین از محبوب افرادی برخوردار است که توان خواندن و نوشتن ندارند.
 
 استفاده از ویژگی جدید اینستاگرام برای کاربران هر دو سیستم‌ عامل مهم تلفن‌های همراه، آندروید و آی‌او‌اس ممکن شده و کاربران باید نسخه جدید از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد