درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 14:06   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36016صفحه نخست » دوشنبه، 19 آذر 1397 - 15:32
پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان
بر اساس آخرین خبرها، شرکت مایکروسافت موفق شد به سلطه چندین و چند ساله اپل به عنوان باارزش ترین شرکت جهان خاتمه بدهد. این در حالیست که طی چند سال گذشته، شرکت سازنده نرم افزار، به دلیل کاهش میزان فروش سیستم Windows، چندان به آینده خود خوشبین نبود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس آخرین خبرها، شرکت مایکروسافت موفق شد به سلطه چندین و چند ساله اپل به عنوان باارزش ترین شرکت جهان خاتمه بدهد. این در حالیست که طی چند سال گذشته، شرکت سازنده نرم افزار، به دلیل کاهش میزان فروش سیستم Windows، چندان به آینده خود خوشبین نبود.


مایکروسافت تحت مدیریت ساتیا نادلا و به لطف تمرکز بر روی ساخت نرم افزار و ارائه خدمات به صورت اینترنتی، cloud و همچنین عقد قراردادهای بلندمدت، جان دوباره گرفته است و دوران رنسانس خود را سپری می کند. این شرکت وابستگی صرف خود به برنامه ویندوز را کاهش داده و در بازار PC ها نیز در حال رشد است.


همانطور که گفته شد، صدر جدول سال های سال به اپل تعلق داشت، اما به دلیل سقوط 20 درصدی ارزش سهام شرکت، مایکروسافت بار دیگر به عنوان رقیب قد علم کرد. مایکروسافت که در سال های 1990 حرف اول را در عرصه کامپیوترهای شخصی می زد، با گرایش روزافزون مردم به گوشی های هوشمند، محبوبیت خود را از دست داد.

 

به گزارش iranjavan، در سال 2013، میزان فروش کامپیوترهای شخصی با 10 درصد کاهش به 315 میلیون رسید. تلاش شرکت برای ساخت کامپیوترهای شبیه تلفن و Windows 8 نیز بی نتیجه بود. تغییر و تحول مثبت از سال 2014 یعنی زمانی آغاز شد که Redmond، شرکت مستقر در واشنگتن، نادلا را به عنوان مدیر اجرایی انتخاب کرد. شخصی که بعدها جایگزین استیو بالمر (مدیر اجرایی مایکروسافت شد). حال باید دید مایکروسافت می تواند موقعیت ممتاز را حفظ کند، یا اینکه اپل مجددا جایگاه قبلی خود را به دست می آورد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد