درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:40   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35985صفحه نخست » یکشنبه، 18 آذر 1397 - 12:53
همایش، نمایشگاه و جشنواره تبلیغات و بازاریابی برگزار می‌شود
صنعت تبلیغات سراسر کشور در نیمه دی ماه سال جاری، شاهد برگزاری 3 رویداد تبلیغاتی با حمایت و برنامه‌ریزی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صنعت تبلیغات سراسر کشور در نیمه دی ماه سال جاری، شاهد برگزاری 3 رویداد تبلیغاتی با حمایت و برنامه‌ریزی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی خواهد بود.
 
 همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها 12 و 13 دی ماه با حضور محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بازآموزی و دانش‌افزایی قوانین و مقررات و آشنایی با سامانه الکترونیک تبلیغات برگزار می‏شود.
 
 پانزدهمین نمایشگاه بین ‏المللی تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاه بین ‏المللی تهران از 12 تا 15 دی ماه، کانون‏های آگهی و تبلیغاتی، ارائه‏ کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی را گرد هم می‌آورد و هم‌زمان با آن نیز چهارمین جشنواره تبلیغات ایران توسط موسسه آرمان روابط عمومی برگزار می ‏شود.
 
 کانون‌ها و شرکت‌های آگهی و تبلیغاتی در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها ، خدمات و تبلیغات به اشتراک خواهند گذاشت و تشکل های صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها، زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری‌ها در کنار حضور شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، هم‌افزایی تازه‌ایی را تجربه خواهند کرد.
 
 چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی در 12 دی ماه برگزار خواهد شد و آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی ارسالی مرتبط با تولید کالای ایرانی که مورد توجه سیاست‌ گذاری‌های اقتصاد مقاومتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به طور ویژه به عنوان شاخص داوری این جشنواره مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.
 
 وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی؛ شرکت‌ها و مؤسسات صنعتی و بازرگانی دولتی و غیردولتی؛ بانک‌ها، مؤسسه‌های اعتباری، مالی، لیزینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه، بیمه‌ها و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و کانون‌های تبلیغاتی، مشاوران تبلیغات و مؤسسات تحقیقات، رسانه‌های فعال در حوزه آگهی و تبلیغات و علاقه‏ مندان از مخاطبان اصلی جشنواره تبلیغات ایران هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد