درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:46   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35974صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 17 آذر 1397 - 17:49
آگهی اشتباه یک کارآموز در گوگل ۱۰ میلیون دلار خسارت زد
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده که خطای یکی از کارآموزان گوگل باعث شد تا یک آگهی اشتباه روی "تعداد پرشماری" از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل پخش شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده که خطای یکی از کارآموزان گوگل باعث شد تا یک آگهی اشتباه روی "تعداد پرشماری" از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل پخش شود.
 
 این اشتباه، منجر به این شد که یک چهارگوش زرد رنگ خالی چند روز پیش به مدت ۴۵ دقیقه در بسیاری از وب‌سایت‌ها در آمریکا و استرالیا دیده شود.
 
 اتفاق مذکور زمانی رخ داد که کارآموزان در حال یادگیری این بودند که چگونه با سامانه انتشار آگهی گوگل، از خانه خود کار کنند.
 
 در این حین یکی از کارآموزان در سامانه خرید آگهی گوگل، یک چارگوش زرد را "بیش از میزانی که برایش تعیین شده بود"،برای انتشار فرستاد.
 
 این آگهی بیش از هر تبلیغ دیگر توجه مخاطبان را جلب کرد و از طریق شرکت‌های همکار دیگر گوگل بازپخش شد و تعداد مخاطبان آن بیش از پیش گسترش یافت.
 
 پس از آن گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد: "به محض آن که از این اشتباه ناخواسته مطلع شدیم، تلاش کردیم تا پخش آن متوقف شود".
 
 این شرکت در این بیانیه افزود که همه خسارت‌ها و پرداخت‌هایی را که به خاطر این اشتباه صورت گرفته جبران می‌کند.
 
 به گزارش بی سی، هنوز میزان این خسارت مشخص نشده اما تخمین فایننشال تایمز این است که گوگل تقریبا ۱۰ میلیون دلار برای جبران این خطا هزینه خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  به زودی روابط عمومی هیئت فوتبال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد


  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی