درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 08:13   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35946صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 15 آذر 1397 - 00:58
مشاور رسانه ای استاندار کرمان: ارتقای امید و انسجام ملی محور برنامه های روابط عمومی ها باشد
مشاور امور رسانه ای استانداری کرمان ارتقای امید و انسجام ملی را محور برنامه های روابط عمومیهای این استان برشمرد و گفت : در شرایط کنونی باید با تکیه بر این مقوله ها به نشاط اجتماعی کمک کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور امور رسانه ای استانداری کرمان ارتقای امید و انسجام ملی را محور برنامه های روابط عمومیهای این استان برشمرد و گفت : در شرایط کنونی باید با تکیه بر این مقوله ها به نشاط اجتماعی کمک کرد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، عباس تقی زاده در نشست با روابط عمومی فرمانداری های استان افزود: امید و مدارای اجتماعی مقوله مهمی در بحث سرمایه اجتماعی است و توجه به عنصر مردمی بودن برنامه ها یکی از مولفه های مهم ارتقای سرمایه اجتماعی می باشد.


وی با اشاره به لزوم توجه به نشاط اجتماعی و امید در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: امید و مدارای اجتماعی مقوله مهمی در بحث سرمایه اجتماعی است و توجه به عنصر مردمی بودن برنامه ها یکی از مولفه های مهم ارتقای سرمایه اجتماعی می باشد.


مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با بیان ویژگی چند رسانه ای عصر کنونی، تصریح کرد: باید با زبان چند رسانه ای و دیجیتال با مخاطب برنامه های انقلاب که غالبا نسل جوان هستند، صحبت کنیم و روابط عمومی ها در عصر جدید باید کارکردی چندگانه داشته باشند.


تقی زاده مهمترین رسالت روابط عمومی ها را ایجاد تفاهم اجتماعی دانست و افزود: در فضای شبکه ای دنیای کنونی، رسانه ها و ارتباطات به ویژگی هویت بخش سیاست تبدیل شده است و فرهنگ نقشی مهم در سیاست دارد و در چنین فضایی باید بتوانیم در راستای پیشرفت کشور، جریان سازی کنیم و گفتمان بسازیم.


وی با تاکید بر عملکرد روابط عمومی فرمانداری ها و انعکاس درست و حرفه ای عملکرد فرمانداران استان، گفت: توجه به تولید محتوای مناسب و متنوع برای بیان دستاوردهای مجموعه با استفاده از ابزارهای مختلف این حوزه ضروری است.


تقی زاده همچنین بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و اظهار داشت : در سایه تعامل دو سویه میان این دو عنصر اطلاع رسانی است که می توان با بیان بموقع اقدامات و فعالیت دستگاههای اجتماعی خدمات رسان بر نشاط اجتماعی افزود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی