درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 05:57   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35946صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 15 آذر 1397 - 00:58
مشاور رسانه ای استاندار کرمان: ارتقای امید و انسجام ملی محور برنامه های روابط عمومی ها باشد
مشاور امور رسانه ای استانداری کرمان ارتقای امید و انسجام ملی را محور برنامه های روابط عمومیهای این استان برشمرد و گفت : در شرایط کنونی باید با تکیه بر این مقوله ها به نشاط اجتماعی کمک کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور امور رسانه ای استانداری کرمان ارتقای امید و انسجام ملی را محور برنامه های روابط عمومیهای این استان برشمرد و گفت : در شرایط کنونی باید با تکیه بر این مقوله ها به نشاط اجتماعی کمک کرد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، عباس تقی زاده در نشست با روابط عمومی فرمانداری های استان افزود: امید و مدارای اجتماعی مقوله مهمی در بحث سرمایه اجتماعی است و توجه به عنصر مردمی بودن برنامه ها یکی از مولفه های مهم ارتقای سرمایه اجتماعی می باشد.


وی با اشاره به لزوم توجه به نشاط اجتماعی و امید در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: امید و مدارای اجتماعی مقوله مهمی در بحث سرمایه اجتماعی است و توجه به عنصر مردمی بودن برنامه ها یکی از مولفه های مهم ارتقای سرمایه اجتماعی می باشد.


مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با بیان ویژگی چند رسانه ای عصر کنونی، تصریح کرد: باید با زبان چند رسانه ای و دیجیتال با مخاطب برنامه های انقلاب که غالبا نسل جوان هستند، صحبت کنیم و روابط عمومی ها در عصر جدید باید کارکردی چندگانه داشته باشند.


تقی زاده مهمترین رسالت روابط عمومی ها را ایجاد تفاهم اجتماعی دانست و افزود: در فضای شبکه ای دنیای کنونی، رسانه ها و ارتباطات به ویژگی هویت بخش سیاست تبدیل شده است و فرهنگ نقشی مهم در سیاست دارد و در چنین فضایی باید بتوانیم در راستای پیشرفت کشور، جریان سازی کنیم و گفتمان بسازیم.


وی با تاکید بر عملکرد روابط عمومی فرمانداری ها و انعکاس درست و حرفه ای عملکرد فرمانداران استان، گفت: توجه به تولید محتوای مناسب و متنوع برای بیان دستاوردهای مجموعه با استفاده از ابزارهای مختلف این حوزه ضروری است.


تقی زاده همچنین بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و اظهار داشت : در سایه تعامل دو سویه میان این دو عنصر اطلاع رسانی است که می توان با بیان بموقع اقدامات و فعالیت دستگاههای اجتماعی خدمات رسان بر نشاط اجتماعی افزود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری