درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 05:42   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35932صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 14 آذر 1397 - 12:41
همگامی با انتظارات مشتری
با پذیرش استراتژی های دیجیتال که با نیازهای فعلی مشتریان مطابقت دارند –امکان یافتن شما، کسب اطلاعاتی که نیاز دارند و پشتیبانی فروش– ما اطمینان داریم شما شاهد رشد در کسب و کارتان خواهید بود و برای نسل بعدی نوآوری های دیجیتالی در موقعیت بهتری قرار خواهید گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صنعت مدیریت مواد شدیدا از دگرگونی های دیجیتال پیشگیری کرده است، اما اکنون که مشتریان فعالیت بیشتری با موبایل انجام می دهند –سفارش لباس، خرید مواد غذایی و تاکسی های اینترنتی– ضروری است که شرکت ها تغییراتی جهت همگامی با آنها در مجموعه خود اعمال کنند.

از تغییر نهراسید
نیازی نیست گسترش و تبدیل کسب و کارتان به شکل دیجیتال، باری سنگین بر دوش تان باشد. شما باید به پیروی از فرمولی که برای موفقیت تان ضروری است ادامه دهید. اما چگونه؟ با تمرکز بر فراهم کردن اطلاعات و تجربه ای که مشتریان برای ایجاد سفارش بدان نیاز دارند.

مشتریان من به دنبال چه هستند؟
داده های اخیر از McKinsey نشان می دهد که مدیریت مواد تنها یکی از چندین صنایع تجارت به تجارت محسوب می شود که با میانگین نرخ رضایت مشتری کمتر از 50درصد مواجه شده است. به هنگام مقایسه با میانگین 65درصدی تا 85درصدی مشاهده شده در فضای دیجیتالی تجارت به مشتری، به راحتی قابل درک است که راهی طولانی در پیش داریم.

اما چرا؟ با بررسی میان پژوهش های متعدد، سه ایراد پایه ای را پیدا خواهید کرد که کسب و کار شما می تواند به صورت دیجیتال مورد ملاحظه قرار دهد و در نتیجه تجربه مشتری را بهبود بخشد.

ایراد شماره 1: «من نمی توانم شما را پیدا کنم»

این بدترین کابوس هر صاحب کسب و کاری است؛ مشتریان احتمالی که با وجود نیاز به محصولات شما نمی توانند شرکت تان را پیدا کنند. در سال 2014، Associated Equipment Distributors از مشتریان تجهیزات سنگین درباره چگونگی یافتن فروشنده سؤال کرد. طبق این بررسی، محبوب ترین روشی که گزارش شد، جست وجوی آنلاین بود. با رشد سالانه تعداد جست وجوها برای عبارات کلیدی صنعت در 10 سال متوالی، رشد این روند را در گوگل شاهد بوده ایم.

چگونه می توانم به مردم کمک کنم کسب و کار من را بیابند؟
از طرق مختلفی می توانید به خریداران کمک کنید وب سایت شرکت شما را پیدا کنند. یک شرکت بازاریابی دیجیتال خوب و متخصص این توانایی را دارد که در جست وجوی محلی و تجهیزاتی به شما کمک کند. در این میان باید هم استراتژی هزینه بر (جهت ظهور در بالای صفحه نتایج موتور جست وجو برای عبارات کلیدی) و هم استراتژی جست وجوی واقعی را در نظر بگیرید.

در نمونه صفحه نتایج موتور جست وجو، عبارت «forklift Seattle» نتایج متنوعی به همراه دارد: تبلیغات پولی، فهرست محلی و نتایج واقعی. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه ای در تمامی این موارد بهینه سازی انجام می دهد.

 

حتما بخوانید: رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف


چگونه می توانم کمپین های تبلیغاتی جست وجوی خود را بهبود بخشم؟
گوگل هزاران حساب کاربری جست وجوی تبلیغاتی را برای شرکت های محلی و تجهیزاتی تحلیل و بررسی و آنچه مشاهده کرده این است که تنها 2درصد آنها آماده شناسایی، تحویل دهی و سنجش هستند.

با در نظر گرفتن این امر که هزاران شرکت بازاریابی موجود مدعی تخصص در امر جست وجو هستند، از صلاحیت شریک انتخابی خود اطمینان حاصل کنید.

به دنبال یک شریک بازاریابی باشید که درباره موارد ذیل با اطمینان صحبت کند:
• انتخاب هوشمند کلمات کلیدی برای جذب خریداران فعال؛
• تبلیغات هدفدار به منظور راضی کردن خریدار برای مشاهده سایت شما؛
• صفحات مقصد قدرتمند که با علایق به خصوص خریدار مطابق است؛
• هدف گذاری منطقه ای راهبردی برای حداکثرسازی تأثیرگذاری در مناطق مطلوب فروش؛
• سنجش هزینه به ازای لید و هزینه به ازای فروش.

ایراد شماره 2: «شما آنچه نیاز دارم بدانم را به من نمی گویید»

از داده ها و نتایج داخلی بازار به این نتیجه رسیده ایم که مشتریان از وب سایت معامله کنندگان تجهیزات در سرتاسر کشور انتظاراتی دارند که به واقع برای اکثر کسب و کارها دست یافتنی است. آنها از شما انتظار ندارند همانند Amazon باشید، اما می خواهند مقداری اطلاعات پایه و مفید و با دسترسی آسان در اختیارشان قرار دهید.

در وب سایت خود نیاز به چه اطلاعاتی دارم؟
براساس بازخورد کاربران و بررسی های اعمال شده، موارد مشترکی که بیش از سایرین موجب نارضایتی خریداران و در نتیجه ترک وب سایت شما می شوند عبارتند از:
1- کمبود اطلاعات درباره محصول یا شرکت؛
2- عدم وجود اطلاعات تماس؛
3- طراحی/جهتیابی ضعیف.

در تجربیات ما، بسیاری از صاحبان و معامله کنندگان در شرکت های مدیریت مواد، از جنبه های مشابهی از وب سایت های خود ناراضی اند! موضوع فراهم کردن همه چیز برای همه شرکت ها در تمامی زمان ها نیست؛ بلکه مربوط می شود به بازتاب دقیق شرکت خود در وب سایت و پیاده سازی فرمول رضایت مشتری برای تعداد بیشتری از مخاطبان.

 

حتما بخوانید:  تاثیر یادگیری سازمانی بر کارکنان و مشتریان


بهترین راهکار وب سایت برای کسب و کار مدیریت مواد چیست؟
راهکارهای وب سایت مدرن برای شرکت های تجهیزاتی قابل دسترس هستند و به شما کمک می کنند نیازهای مشتریان و فراتر از آنها را برآورده سازید. اینها مشکلاتی هستند که با یک راهکار وب سایت مناسب سریعاً بهبود پیدا و بیش از حد انتظار پیشرفت می کنند.

اگر کسب و کار مدیریت مواد شما شامل محتوای پایه بر روی وب سایت تان است –صفحات انبار، اطلاعات تماس و دکمه های فراخوان– معامله کنندگان بارها و بارها به جریان های باثباتی از لیدهای آنلاین که به فروش منجر می شوند، دست پیدا خواهند کرد.

اما مراقب باشید؛ بسیاری راهکارهای وب سایت تنها بر زیبایی گرایی تمرکز می کنند و کمتر به کارایی توجه دارند –یا بدتر، به گونه ای طراحی نشده اند که با شرکت های تجهیزاتی کار کنند. با عبارات حوزه تکنولوژی و ناآشنا سردرگم نشوید.

به هنگام در نظر گرفتن راهکار جدید، بر روی آنچه مشتری انتظار دارد و اینکه وب سایت شما چگونه به تیم فروش در انجام امر فروش کمک می کند، متمرکز باشید. به هنگام بررسی وب سایت کنونی خود یا راهکاری جدید، پنج سؤال زیر را از خود بپرسید:
1- آیا وب سایت شما انتظارات فعلی تان از یک وب سایت مدرن را برآورده می سازد –مخصوصاً هنگامی که از صفحه موبایل به سایت نگاه می کنید؟
2- آیا وب سایت شما به طور واضح نشان دهنده خدمات شماست؟ آیا اولویت کسب و کار شما در تیررس دید مشتری قرار دارد؟
3- آیا می توانید مشاهده کنید کسب و کارتان در چه محلی انجام می شود –نه به طور کلی، بلکه به صورت خاص؟ آیا این کار در هر موقعیت مکانی صورت می گیرد؟
4- آیا وب سایت شما این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که بدون نیاز به حدس زدن یا جست وجوی اضافی به هنگام آمادگی برای خرید یا برقراری تماس، این کار را انجام دهند؟
5- آیا وب سایت شما کار تیم فروش را از نظر به اتمام رساندن امر فروش آسان می سازد؟ آیا ابزارهایی ارائه می دهد که مشتریان را مجاب کند مجدداً به وب سایت باز گردند؟
 

ایراد شماره 3: «من به آنچه می خواهم نمی رسم»

اکثر سفارشات در دنیای مدیریت مواد پیچیده هستند. به عنوان مثال، فورک لیفت های اندکی وجود دارند که کسی مایل باشد تنها با دیدن مشخصات و تصاویر آنها را به صورت آنلاین خریداری کند. فروش این موارد به کمک تیم فروش نیازمند است.

اما خریداران سرشان شلوغ است و فروشندگان همیشه از مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بهره نمی برند. این ترکیب عموماً بدین معناست که فروش از دست شما در می رود. هرچند وقت یکبار این اتفاق می افتد؟

 

حتما بخوانید: روابط عمومی و سنجش رضایت مشتری

آیا من فرصت های فروش را از دست می دهم؟
در سال 2017، Adpearance 1.9 میلیون تماس تلفنی و 88 میلیون بازدید از وب سایت را از طریق پلتفرم بهینه سازی فروش مان به نام Foureyes پیگیری کرد و ما از این طریق دریافتیم که در صنعت خودرو:
• 36درصد تماس ها؛
• 10.5درصد فرم ها؛
• و 7.3درصد گفت وگوها هرگز با موفقیت از CRM خارج نمی شوند.

فراهم کردن ابزار مورد نیاز برای تیم فروش –به منظور شفافیت و مسئولیت پذیری– کمک می کند تراکنش های حیاتی با مشتری و مشتریان احتمالی بهبود یابند. با استفاده از تکنولوژی بهینه سازی فروش از قبیل Foureyes، معامله کنندگان می توانند بر متغیرهای کلیدی تأکید، لیدهای از دست رفته را مجدداً احیا کنند و با استفاده از تکنولوژی اتصال تماس های تلفنی و کارکرد فردی وب سایت، فعالیت ها را به منظور کاهش هزینه به ازای فروش بهبود بخشند.

نتیجه گیری
با پذیرش استراتژی های دیجیتال که با نیازهای فعلی مشتریان مطابقت دارند –امکان یافتن شما، کسب اطلاعاتی که نیاز دارند و پشتیبانی فروش– ما اطمینان داریم شما شاهد رشد در کسب و کارتان خواهید بود و برای نسل بعدی نوآوری های دیجیتالی در موقعیت بهتری قرار خواهید گرفت.

مترجم:  سالار ساری نوایی
منبع: adpearance - فرصت امروز
 

 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری