درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 05:42   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35927صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 آذر 1397 - 11:43
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه مطرح کرد: افزایش مشارکت های اجتماعی اولویت اصلی روابط عمومی های شهرداری ها
علی اصغر احمدزاده با اشاره به ضرورت ورود به عصر جدید و دوران تحول در مدیریت ارتباطات شهرداری ها اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع در سطح شهرداری ها بحث اعتماد مردم به این مجموعه و افزایش مشارکت های اجتماعی است.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی اصغر احمدزاده با اشاره به ضرورت ورود به عصر جدید و دوران تحول در مدیریت ارتباطات شهرداری ها اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع در سطح شهرداری ها بحث اعتماد مردم به این مجموعه و افزایش مشارکت های اجتماعی است.


به گزارش شارا به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، وی از اعتماد به عنوان سرمایه ای بسیار گرانقیمت برای شهرداری ها یاد کرد و افزود: بدون اینکه نظر آحاد جامعه را جلب و آنها را در تمامی امورات مدیریت شهری پای کار نیاوریم بی شک هیچ کاری را نمی توانیم برنامه ریزی و به هدف نهایی آن برسانیم.


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت های مردمی مهمترین راهکار در شرایط دشوار اقتصادی فعلی است تا شهرداری ها بتوانند هم با کاهش هزینه ها و هم با افزایش درآمدها در اداره کرد شهرها با مشکل مواجه نشوند.


احمدزاده یادآور شد: وظیفه بسیار خطیر و مسئولیتی بزرگ برعهده روابط عمومی شهرداری هاست تا مباحثی همانند اعتماد عمومی، مشارکت های اجتماعی، رضایتمندی حداکثری و همچنین شهرداری شیشه ای در راستای مجموعه ای پاسخگو به مردم به طور جدی و ویژه پیگیری و اجرا کنند.


وی با اشاره به اقدامات مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه در راستای موارد مطرح شده که مواردی هموچون برگزاری تریبون آزاد در محلات مختلف شهر و همچنین پاسخگویی مدیران شهری در سامانه 137 به طور مستقیم به مردم تأکید کرد: پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه به عنوان طرحی است که در سه سطح تلفنی، مجازی، حضوری اجرا می شود و طی آن به مطالبات و مشکلات مردم پاسخ مناسب داده می شود و در راستای حل مسائل آنها گامهای عملی برداشته می شود یکی از مواردی است که در شهرداری ارومیه اجرا می شود.


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را برای فرهنگسازی جهت کاهش هزینه های شهرداری به کار بسته ایم و معتقدیم فرهنگسازی مهمترین وظیفه امروز ما برای آیندگان و دهه های آینده مدیریت شهرداری است و باید در این راستا صبور بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری