درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 05:45   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35919صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 13 آذر 1397 - 22:53
با مخاطبین خود همدلی کنید
همه ما می‌دانیم که بازاریابی موثر یک نقطه دردی را حل و یا نیازی را برآورده می‌کند. پیشنهاد ارزشی برای اینکه زندگی فرد بهتر شود همان چیزی است که هر بازاریاب بزرگ باید برای آن تلاش کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ما می‌دانیم که بازاریابی موثر یک نقطه دردی را حل و یا نیازی را برآورده می‌کند.
 پیشنهاد ارزشی برای اینکه زندگی فرد بهتر شود همان چیزی است که هر بازاریاب بزرگ باید برای آن تلاش کند.
 اما این همه ی داستان نیس!
 یافتن یک نیاز حتما به این معنا نیست که شما یک بازاریاب همدل هستید.
 همدلی در بازاریابی به معنی قرار دادن خودتان در موقعیت مخاطب است.
 
 به جای فکر کردن در مورد انگیزه‌های خود برای رسیدن به هدف، از خودتان بپرسید که مخاطب به چه چیزی اهمیت می‌دهد.
 
 همدلی با مخاطب، می تواند بازاریابی شما را موفق تر کند:
 انگیزه‌ها، پیام شما و این که چطور آن پیام را انتقال دهید را مناسب تر می کند.
 
 یک راه عالی برای همدلی بیشتر از طریق نگاشت(مپ کردن) همدردی است.
 
 شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و پشتیبانی مشتری سه کانال هستند که شما را قادر می‌سازند تا از مردم سوالاتی بپرسید و مخاطبین زیادی را بررسی کنید.
 
 توصیه می کنم برای درک مخاطبین خود فراتر از آنچه که می‌خواهند، کار کنید. ببینید آنها چه کسانی هستند و چه چیزی به آنها انگیزه می دهد و منجر به خریدشان می شود.
 
 پرسش‌های همدلی
 آیا باور، آرزو و ترس های مخاطب هدف را درک می کنید؟
 چطور بازاریابی شما با این احساسات برخورد می‌کند؟
 آیا بازاریابی شما به مخاطب احترام می‌گذارد؟
 چگونه می‌توانید از طریق فیلتر همدلی به اهداف بازاریابی خود دست یابید؟
 آیا با مخاطب صادقانه همدلی می کنید؟ چطور می‌توانید مطمئن شوید؟
 وقتی مردم احساس قدردانی و احترام می‌کنند، به طور مثبت واکنش نشان می‌دهند و به سرعت به دنبال شما می آیند.
 
 بهترین راه تشخیص هم امتحان کردن آن است.
 ایده‌های خود را با مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارید تا بازخورد خام و بی طرفانه دریافت کنید.
 
 منبع: www.ibazaryabi.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری