درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 08:01   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35919صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 13 آذر 1397 - 22:53
با مخاطبین خود همدلی کنید
همه ما می‌دانیم که بازاریابی موثر یک نقطه دردی را حل و یا نیازی را برآورده می‌کند. پیشنهاد ارزشی برای اینکه زندگی فرد بهتر شود همان چیزی است که هر بازاریاب بزرگ باید برای آن تلاش کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ما می‌دانیم که بازاریابی موثر یک نقطه دردی را حل و یا نیازی را برآورده می‌کند.
 پیشنهاد ارزشی برای اینکه زندگی فرد بهتر شود همان چیزی است که هر بازاریاب بزرگ باید برای آن تلاش کند.
 اما این همه ی داستان نیس!
 یافتن یک نیاز حتما به این معنا نیست که شما یک بازاریاب همدل هستید.
 همدلی در بازاریابی به معنی قرار دادن خودتان در موقعیت مخاطب است.
 
 به جای فکر کردن در مورد انگیزه‌های خود برای رسیدن به هدف، از خودتان بپرسید که مخاطب به چه چیزی اهمیت می‌دهد.
 
 همدلی با مخاطب، می تواند بازاریابی شما را موفق تر کند:
 انگیزه‌ها، پیام شما و این که چطور آن پیام را انتقال دهید را مناسب تر می کند.
 
 یک راه عالی برای همدلی بیشتر از طریق نگاشت(مپ کردن) همدردی است.
 
 شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و پشتیبانی مشتری سه کانال هستند که شما را قادر می‌سازند تا از مردم سوالاتی بپرسید و مخاطبین زیادی را بررسی کنید.
 
 توصیه می کنم برای درک مخاطبین خود فراتر از آنچه که می‌خواهند، کار کنید. ببینید آنها چه کسانی هستند و چه چیزی به آنها انگیزه می دهد و منجر به خریدشان می شود.
 
 پرسش‌های همدلی
 آیا باور، آرزو و ترس های مخاطب هدف را درک می کنید؟
 چطور بازاریابی شما با این احساسات برخورد می‌کند؟
 آیا بازاریابی شما به مخاطب احترام می‌گذارد؟
 چگونه می‌توانید از طریق فیلتر همدلی به اهداف بازاریابی خود دست یابید؟
 آیا با مخاطب صادقانه همدلی می کنید؟ چطور می‌توانید مطمئن شوید؟
 وقتی مردم احساس قدردانی و احترام می‌کنند، به طور مثبت واکنش نشان می‌دهند و به سرعت به دنبال شما می آیند.
 
 بهترین راه تشخیص هم امتحان کردن آن است.
 ایده‌های خود را با مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارید تا بازخورد خام و بی طرفانه دریافت کنید.
 
 منبع: www.ibazaryabi.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی