درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 21:34   

سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری

  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی و سیاست

  روابط عمومی و سیاست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلویزیون ملی سوئد محکوم شد
  تایپوگرافی
  خدمات قابل ارایه در بستر اینترنت ‌بانک مسکن
  روابط عمومی و سیاست
  حمایت ویژه بانک ملی ایران از تولید کنندگان کالاهای استراتژیک
  بام سازمانی بانک ملی ایران رونمایی شد
  در راستای حمایت از قطعه سازان صورت گرفت؛ امضای قرارداد 4000 میلیارد ریالی بین بانک صنعت و معدن و سایپا
  حجت‌اله صیدی: رمز یکبار مصرف از اول سال آینده در بانک‌ صادرات ایران عملیاتی خواهد شد
  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35919صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 13 آذر 1397 - 22:53
با مخاطبین خود همدلی کنید
همه ما می‌دانیم که بازاریابی موثر یک نقطه دردی را حل و یا نیازی را برآورده می‌کند. پیشنهاد ارزشی برای اینکه زندگی فرد بهتر شود همان چیزی است که هر بازاریاب بزرگ باید برای آن تلاش کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ما می‌دانیم که بازاریابی موثر یک نقطه دردی را حل و یا نیازی را برآورده می‌کند.
 پیشنهاد ارزشی برای اینکه زندگی فرد بهتر شود همان چیزی است که هر بازاریاب بزرگ باید برای آن تلاش کند.
 اما این همه ی داستان نیس!
 یافتن یک نیاز حتما به این معنا نیست که شما یک بازاریاب همدل هستید.
 همدلی در بازاریابی به معنی قرار دادن خودتان در موقعیت مخاطب است.
 
 به جای فکر کردن در مورد انگیزه‌های خود برای رسیدن به هدف، از خودتان بپرسید که مخاطب به چه چیزی اهمیت می‌دهد.
 
 همدلی با مخاطب، می تواند بازاریابی شما را موفق تر کند:
 انگیزه‌ها، پیام شما و این که چطور آن پیام را انتقال دهید را مناسب تر می کند.
 
 یک راه عالی برای همدلی بیشتر از طریق نگاشت(مپ کردن) همدردی است.
 
 شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و پشتیبانی مشتری سه کانال هستند که شما را قادر می‌سازند تا از مردم سوالاتی بپرسید و مخاطبین زیادی را بررسی کنید.
 
 توصیه می کنم برای درک مخاطبین خود فراتر از آنچه که می‌خواهند، کار کنید. ببینید آنها چه کسانی هستند و چه چیزی به آنها انگیزه می دهد و منجر به خریدشان می شود.
 
 پرسش‌های همدلی
 آیا باور، آرزو و ترس های مخاطب هدف را درک می کنید؟
 چطور بازاریابی شما با این احساسات برخورد می‌کند؟
 آیا بازاریابی شما به مخاطب احترام می‌گذارد؟
 چگونه می‌توانید از طریق فیلتر همدلی به اهداف بازاریابی خود دست یابید؟
 آیا با مخاطب صادقانه همدلی می کنید؟ چطور می‌توانید مطمئن شوید؟
 وقتی مردم احساس قدردانی و احترام می‌کنند، به طور مثبت واکنش نشان می‌دهند و به سرعت به دنبال شما می آیند.
 
 بهترین راه تشخیص هم امتحان کردن آن است.
 ایده‌های خود را با مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارید تا بازخورد خام و بی طرفانه دریافت کنید.
 
 منبع: www.ibazaryabi.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی