درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35884صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 3 آبان 1400 - 12:09
چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی
اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.
  

- اخذ مجوز از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.


- تصمیم گیری درباره شمارگان نشریه (پیشنهاد می کنم یک سوم کارکنان به عنوان حداقل تیراژ نشریه مورد توجه قرار گیرد.).


- قطع نشریه: قطع A4 بیشتر از سایر قطع ها در انتشار بولتن مورد توجه می باشد.


- چاپ: چاپ دورنگ به سبب ایجاد زیبایی در ساختار نشریه و ایجاد جذابیت موضوع در مقابل چاپ چهاررنگ توصیه می شود.


- دارا بودن شناسنامه: پیشنهاد می شود در صفحه دو یا صفحه آخر نشریه به صورت مختصر شناسنامه ای شامل عوامل تولید نشریه ( مدیرمسئول، سردبیر یا دبیر تحریریه، گرافیک یا صفحه آرایی، چاپخانه، آدرس و شماره تلفن اعلام شود.)


- نوع صحافی نشریات داخلی باید به صورت دوختی باشد و بهتر است از کاغذ سفید معمولی برای چاپ استفاده شود.


- بهتر است عنوان نشریه متناسب با وظایف و ماموریت های سازمان باشد و سعی شود از آرم سازمان نیز در صورت وجود آرم در صفحه اول استفاده شود.


- مطالب داخلی نشریه می تواند شامل: سرمقاله و یادداشت، گزارش، میزگرد، مصاحبه، مقاله، اخبار سازمان، انتصاب ها، تقدیر و تشکر، تبریک و تسلیت، ستون انتقادات و پیشنهادات، صفحه خانواده، سرگرمی، تازه های علمی و .. .باشد.
شاخص های برجسته نشریات برون سازمانی:


- استفاده از تصاویر رنگی و روشن صفحات ستون هنری.
- انتشار مطالب از کارشناسان و صاحب نظران برجسته.
- توزیع رایگان نشریه میان مسافران خطوط هوایی و زمینی.
- قبول آگهی در حجم بالا برای جبران هزینه نشریه.
- سردبیران و مدیران ارتباطات تمایل به نقش تجاری از هر دو جنبه تاثیر گذاری بر مشتریان و کسب در آمد کافی از طریق آگهی ها دارند تا ادامه کار نشریه قابل توجیه باشد.

اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.


با این‌ وصف‌، بایستی‌ توجه‌ داشت‌ که‌ نشریه‌ برای‌ کارکنان‌ منتشر می‌ شود، نه‌ مدیریت‌، پس‌عناوین‌ و مطالب‌ آن‌ بایستی‌ بر اساس‌ نیازهای‌ اطلاعاتی‌ کارکنان‌ تهیه‌ شود.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد