درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 05:09   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
  دادستان کل کشور: حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور
  مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
  معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود
  حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه
  کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا/ رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35884صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 13 آذر 1397 - 02:09
چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی
اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.
  

- اخذ مجوز از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.


- تصمیم گیری درباره شمارگان نشریه (پیشنهاد می کنم یک سوم کارکنان به عنوان حداقل تیراژ نشریه مورد توجه قرار گیرد.).


- قطع نشریه: قطع A4 بیشتر از سایر قطع ها در انتشار بولتن مورد توجه می باشد.


- چاپ: چاپ دورنگ به سبب ایجاد زیبایی در ساختار نشریه و ایجاد جذابیت موضوع در مقابل چاپ چهاررنگ توصیه می شود.


- دارا بودن شناسنامه: پیشنهاد می شود در صفحه دو یا صفحه آخر نشریه به صورت مختصر شناسنامه ای شامل عوامل تولید نشریه ( مدیرمسئول، سردبیر یا دبیر تحریریه، گرافیک یا صفحه آرایی، چاپخانه، آدرس و شماره تلفن اعلام شود.)


- نوع صحافی نشریات داخلی باید به صورت دوختی باشد و بهتر است از کاغذ سفید معمولی برای چاپ استفاده شود.


- بهتر است عنوان نشریه متناسب با وظایف و ماموریت های سازمان باشد و سعی شود از آرم سازمان نیز در صورت وجود آرم در صفحه اول استفاده شود.


- مطالب داخلی نشریه می تواند شامل: سرمقاله و یادداشت، گزارش، میزگرد، مصاحبه، مقاله، اخبار سازمان، انتصاب ها، تقدیر و تشکر، تبریک و تسلیت، ستون انتقادات و پیشنهادات، صفحه خانواده، سرگرمی، تازه های علمی و .. .باشد.
شاخص های برجسته نشریات برون سازمانی:


- استفاده از تصاویر رنگی و روشن صفحات ستون هنری.
- انتشار مطالب از کارشناسان و صاحب نظران برجسته.
- توزیع رایگان نشریه میان مسافران خطوط هوایی و زمینی.
- قبول آگهی در حجم بالا برای جبران هزینه نشریه.
- سردبیران و مدیران ارتباطات تمایل به نقش تجاری از هر دو جنبه تاثیر گذاری بر مشتریان و کسب در آمد کافی از طریق آگهی ها دارند تا ادامه کار نشریه قابل توجیه باشد.

اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.


با این‌ وصف‌، بایستی‌ توجه‌ داشت‌ که‌ نشریه‌ برای‌ کارکنان‌ منتشر می‌ شود، نه‌ مدیریت‌، پس‌عناوین‌ و مطالب‌ آن‌ بایستی‌ بر اساس‌ نیازهای‌ اطلاعاتی‌ کارکنان‌ تهیه‌ شود.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  خبر بد، خبر خوبیه!


  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد


  تبلیغات سیاسی


  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود