درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 05:44   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35884صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 13 آذر 1397 - 02:09
چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی
اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.
  

- اخذ مجوز از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.


- تصمیم گیری درباره شمارگان نشریه (پیشنهاد می کنم یک سوم کارکنان به عنوان حداقل تیراژ نشریه مورد توجه قرار گیرد.).


- قطع نشریه: قطع A4 بیشتر از سایر قطع ها در انتشار بولتن مورد توجه می باشد.


- چاپ: چاپ دورنگ به سبب ایجاد زیبایی در ساختار نشریه و ایجاد جذابیت موضوع در مقابل چاپ چهاررنگ توصیه می شود.


- دارا بودن شناسنامه: پیشنهاد می شود در صفحه دو یا صفحه آخر نشریه به صورت مختصر شناسنامه ای شامل عوامل تولید نشریه ( مدیرمسئول، سردبیر یا دبیر تحریریه، گرافیک یا صفحه آرایی، چاپخانه، آدرس و شماره تلفن اعلام شود.)


- نوع صحافی نشریات داخلی باید به صورت دوختی باشد و بهتر است از کاغذ سفید معمولی برای چاپ استفاده شود.


- بهتر است عنوان نشریه متناسب با وظایف و ماموریت های سازمان باشد و سعی شود از آرم سازمان نیز در صورت وجود آرم در صفحه اول استفاده شود.


- مطالب داخلی نشریه می تواند شامل: سرمقاله و یادداشت، گزارش، میزگرد، مصاحبه، مقاله، اخبار سازمان، انتصاب ها، تقدیر و تشکر، تبریک و تسلیت، ستون انتقادات و پیشنهادات، صفحه خانواده، سرگرمی، تازه های علمی و .. .باشد.
شاخص های برجسته نشریات برون سازمانی:


- استفاده از تصاویر رنگی و روشن صفحات ستون هنری.
- انتشار مطالب از کارشناسان و صاحب نظران برجسته.
- توزیع رایگان نشریه میان مسافران خطوط هوایی و زمینی.
- قبول آگهی در حجم بالا برای جبران هزینه نشریه.
- سردبیران و مدیران ارتباطات تمایل به نقش تجاری از هر دو جنبه تاثیر گذاری بر مشتریان و کسب در آمد کافی از طریق آگهی ها دارند تا ادامه کار نشریه قابل توجیه باشد.

اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.


با این‌ وصف‌، بایستی‌ توجه‌ داشت‌ که‌ نشریه‌ برای‌ کارکنان‌ منتشر می‌ شود، نه‌ مدیریت‌، پس‌عناوین‌ و مطالب‌ آن‌ بایستی‌ بر اساس‌ نیازهای‌ اطلاعاتی‌ کارکنان‌ تهیه‌ شود.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری