درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 00:54   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35883صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 آذر 1397 - 02:04
نقش روابط عمومی در آینده در اینترنت
دست اندرکاران روابط عمومی باید هر روزه از برند خود در بازار رسانه ها در مقابل خبرنگاران دفاع کنند. تجربه گذشته در مورد سختی بازار ارتباطات، دست اندرکاران روابط عمومی را بیش از هر کس دیگر آماده جامعه رسانه ای در حال پیشرفت ما کرده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دست اندرکاران روابط عمومی باید هر روزه از برند خود در بازار رسانه ها در مقابل خبرنگاران دفاع کنند. تجربه گذشته در مورد سختی بازار ارتباطات، دست اندرکاران روابط عمومی را بیش از هر کس دیگر آماده جامعه رسانه ای در حال پیشرفت ما کرده است.


دست اندرکاران روابط عمومی مجبورند خبرنگاران و سهامداران را قانع کنند که مطلب شان برای بازار خبرنگاران و سهامداران مهم است و مطلب خود را طبق ارزشش به مخاطبین خبرنگاران بفروشند. اینترنت هم به همین شکل است؛ روابط عمومی ها در سایت ها باید مطالب ارزشمندی را ارایه کنند، در غبر این صورت، مخاطبان و مشتریان شان به سایت بعدی می روند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند


  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع


  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم


  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود


  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند