درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:47   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35880صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 22 آذر 1397 - 08:11
سر زنده و پر انرژی باشید
قرار بود برای گروهی که در کار تجارت بودند سخنرانی کنم. موضوع سخنرانی "استرس مدیران در حوزه مدیریت" بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قرار بود برای گروهی که در کار تجارت بودند سخنرانی کنم. موضوع سخنرانی "استرس مدیران در حوزه مدیریت" بود.


همان طور که وارد سالن شدم به طرف جمعیت حرکت کردم وشروع به حرف زدن کردم، یکدفعه متوجه شدم نه جایی برای گذاشتن یادداشت ها و نه جایی برای ایستادن من بود . یک میز با یک صندلی پشت آن بود که حساب کردم اگر پشت میز بنشینم افراد ردیف جلو را نمی بینیم و جلسه خیلی خشک و رسمی برگزار می شد. می توانستم مثل پرنس فیلیپ که با اعضای کاخ صحبت می کرد، دستم را به کمرم بزنم وحرف بزنم.

 

می توانستم مثل یک پسر بچه مدرسه ای که هول شده است دستانم را محکم روی رانم فشار دهم. اما مثل اینکه قرار بود راجع به اضطراب مدیران صحبت کنم، پس باید خودم به عنوان یک سخنران بسیار آرام و راحت به نظر می رسیدم.


ناگهان به ذهنم رسید که روی لبه میز بنشینم. البته می توانستم موقع حرف زدن پاهایم را تکان دهم، روی یک دست تکیه دهم وبه پشت لم دهم.


خیلی راحت روی لبه میز نشستم و سخنرانی را در کمال آرامش شروع کردم. ظاهرا مثل سخنرانی های خشک و رسمی معمولی نبود.


چند سال بعد یک نفر را دیدم که می گفت در جلسه سخنرانی من حضور داشته است. جالب است که او می گفت از حرفهای من چیزی یادش نمی آید اما رفتارمن و راحت بودنم را هرگز فراموش نکرده است، او می گفت وقتی سخنرانی تمام شد چه طور یکدفعه بلند شدم وسراغ خبرنگاران و عکاسان و نیز مدعوین جلسه رفتم. البته پیش خودمان بماند، خودم چیزی یادم نمی آمد.

 

فقط خوشحالم که رفتار، آرامش و راحتی من همان تاثیری را گذاشت که قرار بود حرفهایم بگذارد. این همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم یعنی در حالیکه سرزنده و پرانرژی هستیم آرام و راحت نیز باشیم. وقتی صبح وارد اداره میشوید افتان و خیزان راه نروید که انگار اول صبح از مجلس ختم می آیید، بلکه سریع و سر حال باشید و خود را برای کار روزانه و البته تکراری اداره آماده کنید حتی اگر کار خود را بی اهمیت و هیچ می دانید.وقتی سریع راه می روید یعنی مشتاق و پرانرژی هستید یعنی هوشیار و سرزنده آماده کار کردن هستید. البته آنقدر هم سریع نباشید که آدمی شتابزده ، عجول و عصبی به نظر بیایید.


کلام آخر:
باید سرحال، با نشاط ،مشتاق و در عین حال آرام به نظر بیایید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد