درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35879صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1400 - 10:09
دست مردم را به گرمی بفشارید
تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.


خوب، حالا بیایید ببینیم چگونه می توان هر چه صمیمانه تر دست دیگران را فشرد. گاهی برای ابراز صمیمت و دوستی بیشتر می توان از هر دو دست استفاده کرد.


با دو دست خود دست آنها را محکم می گیرید و فشار می دهید که در واقع صداقت و صمیمیت خود را نشان می دهید. البته مواظب باشید آنقدر احساساتی نشوید که انگشتان طرف مقابل را له کنید.


شما می توانید با روش خاص خودتان دست بدهید تا خاطره شما ماندگارتر شود. پدربزرگ من همیشه از دو انگشت شصت خود برای دست دادن استفاده می کرد و با فشار دست می داد، به راحتی می شد مهربانی اش را حس کرد. اینکه دست دادن یک کار بسیار رسمی است را فراموش کنید. اتفاقاً هر قدر دست دادن را شخصی تر کنید، در یادها ماندنی تر می شوید.


همیشه در دست دادن پیشقدم شوید. با گفتن اسم خود و پیش آوردن دستتان به طور همزمان، اطمینان بیشتری به طرف مقابل بدهید. حتی می توانید موقع دست دادن با نگاه گرمتان، صداقت و صمیمیت را در چشمان خود به نمایش بگذارید.


نام خود رابه طور کامل بگویید مثلا نگویید:"سلام من دیو هستم از بازار" اگر چه به نوعی دوستانه به نظر می رسد اما در اولین برخورد تاثیر ناخوشایندی دارد و سطح شما را پایین می آورد. بهتر است بگویید "سلام، دیوید سیمپسون مدیر بازاریابی هستم". به این ترتیب بلافاصله از جمع متمایز می شوید و نسبت به دیگران در سطح بالاتری قرار می گیرید.

کلام آخر:
با ادب و اطمینان با مردم دست بدهید و آنها را به لحاظ عاطفی وابسته خود کنید به طوری که همیشه از شما به نیکی یاد کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد