درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35877صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 6 آبان 1400 - 08:40
شیک پوش باشید، دقیقاً یعنی شیک پوش باشید
شما هیچ عذر و بهانه ای برای پوشیدن لباس های نامناسب، نامرتب، کهنه و جلف ندارید. شما باید در انتخاب لباس خود دقت کنید. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در اولین برخورد، طرز پوشش شماست حتی قبل از اینکه سلام و علیک کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شما هیچ عذر و بهانه ای برای پوشیدن لباس های نامناسب، نامرتب، کهنه و جلف ندارید. شما باید در انتخاب لباس خود دقت کنید. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در اولین برخورد، طرز پوشش شماست حتی قبل از اینکه سلام و علیک کنید.


قانون "شیک بپوشید" بسیار مهم است، باید محکم به آن بچسبید و به آن عمل کنید. هیچ عذری مثل "پسرخاله مادرم فوت کرده، حوصله ندارم "یا" چک هایم داره بر میگرده اونوقت توبه من می گی شیک بپوش" نمی تواند شما را از این کار معاف کند، اگر شما احساس بدبختی و بیچارگی می کنید لباس های کج و کوله، آویزان و کهنه شما نباید به این مسئله دامن بزند و درماندگی شما را بیشتر کند. درست برعکس حتی اگر از درون غمگین و افسرده هستید با پوشیدن لباسهای زیبا و مناسب می توانید حداقل با دیدن خودتان روحیه بگیرید.


بیایید ببینیم منظور از شیک پوشی چیست؟ شیک پوشیدن برای یک مردی می تواند شامل یک کت وشلوار مناسب، کفشهای چرمی و واکس زده و ... باشد و برای خانم ها هم می تواند شامل یک دامن مناسب، لباس های مرتب و اطو کشیده و کفش های مناسب و زیبا باشد و شاید شما با توجه به اداره و نوع کارتان کمی ساده تر بپوشید اما طرز لباس پوشیدن شما در اداره با خانه ومیهمانی باید متفاوت باشد. به هر حال آنچه مسلم است این است که پوشیدن لباس های جلف و غیر رسمی در مکان های رسمی تاثیر منفی می گذارد.


بهتر است لیستی از لباس هایی که نباید سرکار بپوشید تهیه کند:
- لباس و کفش ورزشی
- شلوار جین
- لباس های فانتزی و لباس های مد روز
- لباس های تنگ و چسبان
- لباس های هنری
- لباس های عجیب و غریب و پر زرق و برق


همکار جوانی داشتم که بسیار خوش برخورد، باهوش و با اعتماد به نفس بود. او فردی صادق و سخت کوش بود اما با تمام این صفات خوب نتوانست در کار خود پیشرفت کند. البته لباس او در محیط کار هم مناسب بود. خوب، پس مشکل چه بود ؟ ورود او به اداره مشکل داشت. او یک موتورسیکلت داشت که البته چیز بدی نبود در واقع با این حال ، هم پولش را پس انداز می کرد و هم درترافیک سنگین شهر گرفتار نمی شد. یک کلاه محافظ داشت که آن هم چیز بدی نبود زیرا سلامت او را در برابر حوادث تضمین می کرد. اما کلاه محافظ و لباس به رنگ نارنجی روشن او مسئله ساز بود و توجه همه را به خود جلب میکرد. او با همین کلاه و لباس وارد اداره و گاه وارد دفتر من می شد.


یک مدیر هرگز موتورسیکلت سوار نمی شود. خوب ظاهراً این جوان با تمام صفات نیکی که داشت تمایلی به ارتقاء و مدیر شدن نداشت.


بیشتر ما چنان غرق در کارهای روزمره می شویم که ظاهرا خود را فراموش می کنیم.


کلام آخر اینکه همانطور که رفتار وگفتار ما معرف شخصیت درونی ماست، پوشش ظاهری ما نیز معرف شخصیت بیرونی ماست، پس شیک و زیبا بپوشید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد