درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:34   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35876صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 18 آذر 1397 - 08:31
تمام مسایل ریز و درشت زندگی شما زیر ذره بین قضاوت مردم قرار دارد
متاسفانه یا خوشبختانه رفتار و گفتار همه ما مورد قضاوت مردم قرار می گیرد. طرز لباس پوشیدن ما، طرز رانندگی ما، طرز صحبت کردن و طریقه راه رفتن ما، اینکه ناهار چه می خوریم، تعطیلات به کجا می رویم، همه وهمه زیر ذره بین تجزیه و تحلیل دیگران قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متاسفانه یا خوشبختانه رفتار و گفتار همه ما مورد قضاوت مردم قرار می گیرد. طرز لباس پوشیدن ما، طرز رانندگی ما، طرز صحبت کردن و طریقه راه رفتن ما، اینکه ناهار چه می خوریم، تعطیلات به کجا می رویم، همه وهمه زیر ذره بین تجزیه و تحلیل دیگران قرار دارد.


همه ما دوست داریم دیگران قضاوت مثبتی درباره ما داشته باشند. قانون دوم به شما کمک می کند تا نشانه ها را بشناسید و طبق آن عمل کنید و به این ترتیب نه تنها نگاه دیگران را نسبت به خودتان تغییر دهید بلکه به رشد و پیشرفت خود نیز کمک کنید.


شما نمی توانید جلوی قضاوت مردم را بگیرید اما می توانید نوع نگرش آنها را نسبت به خودتان عوض کنید و آگاهانه آنها را تحت تاثیر رفتار و گفتار خود قرار دهید. برای این کار لازم است در آینه به خودتان نگاه کنید، سرو وضع مرتب و آراسته داشته باشید، شیک پوش باشید، اعتماد به نفس داشته باشید، خوب صحبت کنید ودر یک کلام با متانت و وقار رفتار کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود