درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 23:19   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
  اپ‌های منتخب سال
  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35874صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 16 آذر 1397 - 08:14
به مسایل کاری نگاه مثبت داشته باشید
عبارت "من و تو" برای همه ما عبارت آشنایی است که بیشتر در محیط خانه شنیده می شود. عبارت آشناتر ما و آنها" را در محیط های کاری و ادارات می شنویم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عبارت "من و تو" برای همه ما عبارت آشنایی است که بیشتر در محیط خانه شنیده می شود. عبارت آشناتر ما و آنها" را در محیط های کاری و ادارات می شنویم. کارمندان در مقابل مدیران جبهه می گیرند و همیشه از عملکرد مدیران گلایه دارند. البته قرار نیست عملکرد مدیران را قضاوت کنیم اما از شما کارمندان می خواهیم نگرش خود را نسبت به مسایل مثبت کنید. مهم نیست که الان کارمند هستید شاید درآینده مدیر سازمان شوید. پس بهتر است درباره هر دو موقعیت ، خوب فکر کنید و شرایط را دقیقا شناسایی کنید.


خب، حالا شما یکی از کارمندان هستید که در جمع همکاران خود حرفهای آنها را در باره مدیران می شنوید. عمیقا احساس همدردی می کنید زیرا خود شما نیز یکی از آنها هستید وبه زبان ساده تر "درد آشنا" هستید. اما تشخیص و اعتقاد خود را نسبت به سیستم مدیریت از دست ندهید. شما نباید تحت تاثیر انتقادهای همکاران خود قرار گیرید البته نیازی به پنهانکاری نیست شما می توانید ضمن همدردی و تکان دادن سر به علامت همراهی حرفهای آنها را صبورانه گوش دهید اما در پایان با لحنی مهربان وملایم نظر خود را نسبت به مدیریت مطرح کنید و آنها را تشویق به مثبت اندیشی کنید البته با دلایل قانع کننده.


اگر جانب مدیر را بگیرید و سیاستهای کاری و تصمیم گیری های سازمان را از نقطه نظر مدیریت ببینید مثبت اندیشی شما مضاعف می شود در ضمن اینکه شما قواعد بازی را به خوبی می دانید ویک بازیگر متعهد قوانین کار هستید. البته اگر می خواهید در کار خود از بهترین ها باشید.


نگاه مثبت داشته باشید یعنی نه فقط امروز که هر روز نهایت تلاش خود را بکنید. نه فقط در روزهای عادی که کارها خود به خود پیش می رود و روز خوبی است بلکه در روزهای پرمشغله و استرس زا نیز حداکثر سعی تان را بکنید. نگاه مثبت داشته باشید یعنی بیشتر فعالیت کنید، بیشتر راه بروید و بیشتر کار کنید حتی اگر خسته، عصبانی و دلخور

هستید و دلتان می خواهد کار را رها کنید. دیگران می توانند کارشان را رها کنند اما شما نمی توانید زیرا شما بازیگر قوانین کار هستید. احتمالاً افرادی را دیده اید که کم کار می کنند و زیاد نق می زنند. آنها مانند شما مثبت فکر نمی کنند و خوشبین نیستند، منتظرند اتفاقی بیفتد و شروع به انتقاد ومنفی بافی کنند.


بگذارید همین جا حقیقت تلخی را برایتان بگویم، این گونه افراد هرگز به جایی نمی رسند یعنی نمی خواهند برسند. زندگی کاری آنها درهمین دور هم نشستن ها، انتقاد کردن ها و منفی بافی ها خلاصه شده است. آنها خودشان جلوی پیشرفت خود را گرفته اند در نتیجه هر روز ناراضی تر از دیروز، اخموتر از دیروز و طلبکار تر از دیروز به اداره می آیند.


نگاه مثبت به مسایل، معیارهای پیشرفت شما را می سازد و شما را چنان وابسته می کند که با اطمینان از خود به دنبال دست و پا کردن جایی مناسب برای خودتان هستید.


نگاه مثبت به مسایل یعنی آگاهی از این که شما قدرت بی نهایتی دارید که می توانید با مهربانی، لطف و صبوری از آن استفاده کنید. شما هرگز به سبب قدرتی که دارید کسی را تحقیر نمی کنید، کسی را قضاوت نمی کنید، کسی را فریب نمی دهید، کسی را نردبان ترقی خود نمی کنید وبرای رسیدن به موقعیتهای بهتر، موقعیت دیگران را خراب نمی کنید .شاید غفلت، بی تفاوتی و نگرش منفی دیگران نسبت به کار، تجربیات شما را تکمیل کند.


کلام آخر اینکه از موقعیتها استفاده کنید سریع اما با ملایمت، دقیق اما با مهربانی و جدی اما موفق.
 

منبع: صد قانون کار

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد


  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود