درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 08:00   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35868صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 آذر 1397 - 15:51
مدیر روابط عمومی شهرداری ساری خبر داد: راه اندازی کمپین نقدهای شایسته جهت همراهی شهروندان
یاسر رضازاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تعامل دوسویه بین شهروندان و تیم مدیریت شهری، بر ضرورت ارتقای جایگاه نقد به‌عنوان اهرمی در جهت دستیابی به توسعه پایدار، تاکید کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یاسر رضازاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تعامل دوسویه بین شهروندان و تیم مدیریت شهری، بر ضرورت ارتقای جایگاه نقد به‌عنوان اهرمی در جهت دستیابی به توسعه پایدار، تاکید کرد.

مدیر
روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، با اشاره به ویژگی درگاه ارتباطی شهروندان با شهرداری ساری؛ «نقدهای شایسته»، که اخیرا در روابط عمومی شهرداری ساری در نظر گرفته شده، آن را فرصتی برای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در پیشبرد بهتر امور شهری برشمرد.

وی با بیان اینکه، روابط عمومی شهرداری ساری، هرگز خود را از اینکه در معرض نقدشدن قرار بگیرد، پنهان نکرده و نخواهد کرد، گفت: نقد کارشناسانه می‌تواند باعث ارتقای عملکرد هر مجموعه‌ای شود؛ به‌خصوص که شهرداری‌ها به لحاظ سازمانی، بیشترین مواجهه و تعامل را با شهروندان عزیز دارند.

 

حتما بخوانید: "رضازاده" سرپرست روابط عمومی شهرداری ساری شد

رضازاده با تاکید بر فعالیت‌های صورت گرفته در شهرداری ساری در زمان مدیریت مهدی عبوری، اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در شهر ساری را برگرفته از خواسته‌های به حق شهروندان ساروی دانست و گفت: نقدهای شایسته، یک امکان جدید و متفاوت برای ساروی‌های عزیز است تا نظرات و دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن حوزه‌های مختلف مرتبط با تیم مدیریت شهری، در اختیار ما و دیگر همکارانمان در بخش‌های مختلف شهرداری ساری قرار بدهند، تا شهرداری ساری بتواند همچنان در جهت احقاق حقوق شهروندی و خواسته‌های مردم گام بردارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری در پایان بار دیگر بر نقش مهم نقد در اصلاح امور تاکید کرد و افزود: مسیر توسعه جز با همت شهرداری و همراهی و مشارکت شهروندان مرکز استان مازندران، طی نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی