درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35842صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 آذر 1397 - 12:19
همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت
همایش تخصصی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در پلاژ بهزیستی مازندران در فرح آباد ساری با هدف شناخت ظرفیت های استانی در عرصه اطلاع رسانی گشایش یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش تخصصی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در پلاژ بهزیستی مازندران در فرح آباد ساری با هدف شناخت ظرفیت های استانی در عرصه اطلاع رسانی گشایش یافت.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: باید ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه بیرون به خصوص مردم از طریق اطلاع رسانی بیشتر شود.


محمود شالویی افزود: اگر مجموعه های بیرونی نسبت به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگرانی و یا حتی اعتراضی دارند، نسبت به این برنامه های ما توجیه نیستند و این کار روابط عمومی است که این توجیه را انجام دهد.


وی گفت: اگر بتوانیم احساس آرامش را به جامعه نسبت به فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کنیم به طور قطع میزان انتقاد و اعتراض ها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت و مشکلات ما نیز برای اجرای برنامه کمتر می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: کسانی که وارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شوند باید این احساس آرامش را داشته باشند و این آرامش را باید به مراجعین و مطالبه گران نیز داده شود، اگر چه در شرایط فعلی حتی مطالبه گران ما به عنوان مجموعه فرهنگی نیز این احساس آرامش را ندارند و بعضا عصبانی تر از سایر دستگاهها به نظر می رسند و باید این روند تغییر کند.


شالویی مهم ترین فعالیت مازندران را در حوزه موسیقی و رسانه ای دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حداقل هر روز یک برنامه موسیقی در این استان برگزار می شود و اگر بیش از این نیز مجوز داده شود، ظرفیت وجود دارد.


وی افزود: همچنین در حوزه رسانه ای نیز مازندران با داشتن 16 روزنامه پس از پایتخت بیشترین رسانه را دارد و حدود 850 خبرنگار در حوزه رسانه فعالیت دارند و این نشان از ظرفیت های بالای فرهنگی در مازندران است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باید رفتار مدیران روابط عمومی های ما با ارباب رجوع که از گروه های فرهنگی و هنری هستند، با همین نگرش فرهنگی باشد.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد