درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 18:55   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
  روابط عمومی، اتاق فکر و مغر متفکر یک سازمان در توسعه فعالیت ها و برنامه هاست
  برگزاری چالش نوآوری باز در بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35840صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 آذر 1397 - 11:54
مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد: نقش شورای هماهنگی روابط عمومی ها در کنترل شایعه موثر است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: نقش شورای هماهنگی روابط عمومیها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی در کنترل و کاهش اثرهای مخرب شایعه بویژه در فضای مجازی، مهم و حائز اهمیت است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: نقش شورای هماهنگی روابط عمومیها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی در کنترل و کاهش اثرهای مخرب شایعه بویژه در فضای مجازی، مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد ، علی نمازی در نشست اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: در شرایط کنونی سرعت انتشار اطلاعات بسیار بالاست و هر شهروندی به امکانات و تجهیزات روز اطلاع رسانی مجهز است و خود را شهروند خبرنگار معرفی می کند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به روز باشند و همگام با دنیای رسانه ای و عصر اطلاعات حرکت کنند.


این مسئول یادآور شد: امروز برخی افراد دانسته یا ناآگاه در فضای مجازی شایعاتی را منتشر می کنند که خدمات و تلاش های یک مدیر یا یک مجموعه تلاشگر را به زیر سئوال می برد .


نمازی با اشاره به نقش اثر گذار روابط عمومی ها در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات تصریح کرد: در شرایط کنونی، این نهاد باید نقش خود را در ارتباطات و اطلاع رسانی عملکرد سازمانی، همکاری های رسانه ای، فضای مجازی، اینترنت و غیره به خوبی ایفاء کنند.


وی تاکید کرد: شرایط فعالیت امروز روابط عمومی ها به دلیل قرار گرفتن در عصر انفجار اطلاعات و گسترش رسانه ها، سایت و فضای مجازی با گذشته خیلی متفاوت است.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد در بخش دیگری از سخنانش نقش روابط عمومی ها را در تصمیم سازی، کمک به ارتقاء جایگاه و رفع مشکلات سازمانی یادآور شد.


وی تاکید کرد: این نهاد برای دستیابی به جایگاه مهم خود نیز باید توانمندی ها را به منصه ظهور برسانند و پویایی خود را حفظ و اعتماد سیستم را به خود جلب کنند.


نمازی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مدیران کاربلد و توانمند را حمایت و همراهی کنند گفت: همچنین حمایت از روابط عمومی بخشی از اعمال مدیریت است و روابط عمومی توانمند و قوی و داشتن اطلاعات موثق و به روز، بزرگترین سرمایه یک سازمان است.
وی نقش درون و برون سازمانی روابط عمومی ها را یادآور شد و اظهار داشت: این نهاد با عملکرد صحیح خود می تواند شان و جایگاه سازمانی خود را ارتقا دهد و حفظ کند و در صورت درست عمل نکردن می تواند عکس این قضیه نیز اتفاق بیفتد.


این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، نقش آن را در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و توانمندسازی آنان یادآور شد و گفت: نقش این شورا در رصد و بررسی توانمندی دستگاهها مهم است.


نمازی اضافه کرد: همچنین لازم است شورا در مسائل فراتر از مباحث تخصصی به حوزه های دیگری از جمله آب، سرمایه گذاری و غیره ورود کنند؛ چرا که با تحلیل و اطلاع رسانی می توان جلوی برخی اتفاقات را گرفت.


وی همچنین با تأکید بر ارتباط مستمر مدیران و روابط عمومی ها با رسانه ها و خبرنگاران یادآور شد: انتقاد سازنده و صحیح به رشد و تعالی سازمان کمک می کند و باید مورد حمایت قرار گیرد؛ اما باید جلوی تخریب ها و توهین ها ایستاد و با آن مقابله کرد.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های شورا، تلاش برای ارتقای جایگاه ، برگزاری همایش های آموزشی و تلاش برای هم افزایی و گسترش روحیه همکاری بین روابط عمومی ها را از جمله برنامه ها و فعالیت های شورا بیان کرد.


علی صالحی نقش راهبردی روابط عمومی در دستگاه های اجرایی را یادآور شد و هماهنگی و تلاش روابط عمومی ها برای دستیابی به اهداف و جایگاه سازمانی را خوب توصیف کرد.


وی برگزاری نشست های مختلف با موضوع اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی را خواستار شد و گفـت: هیات رئیسه شورا در کنار روابط عمومی دستگاه های اجرایی ، آمادگی دارد تا به پیشبرد برنامه های سازمانی آنان کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول


  بررسی وضعیت استارت آپ ها در ایران


  به بقای روزنامه‌ها امیدوارم!‏


  اشتیاق به خود سانسوری و رابطه آن با وزارت تبلیغات در چین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی