درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 23:01   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت

  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت


ادامه ادامه مطلب دو

سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده

  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده


ادامه ادامه مطلب سه

درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم

  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شاهکار روابط عمومی‌ پپسی در سال ۲۰۰۰
  جلسه آموزشی «ارتباط مؤثر با رسانه‌ها» در بنیاد شهید برگزار شد
  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده
  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم
  سال 2040 در بریتانیا کشاورزی توسط رباتها انجام خواهد شد
  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت
  آیا "بیت‌کوین" و یا پول‌های دیجیتالی، دلار را از اریکه رهبری نظام پولی جهان پائین خواهند کشید؟
  با پول‌هایمان چه کنیم؟
  بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است
  مشاور روابط عمومی انجمن صنایع خوراک دام ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35806صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 8 آذر 1397 - 21:49
جایگاه روابط عمومی ها در کشور مطلوب نیست
فرماندار فریدن با بیان این که جایگاه روابط عمومی ها در کشور به ویژه در شهرستانها مطلوب نیست، گفت : روابط عمومی کارآمد، رکن اصلی توسعه هر نهاد و سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار فریدن با بیان این که جایگاه روابط عمومی ها در کشور به ویژه در شهرستانها مطلوب نیست، گفت : روابط عمومی کارآمد، رکن اصلی توسعه هر نهاد و سازمان است.


به گزارش شارا، سید تقی معین الدینی، روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی خبرنگاران، روابط عمومیهای ادارات و برخی از مدیران شبکه های اجتماعی در سالن اجتماعات این نهاد، افزود: کارکردهای مورد انتظار این بخش در ادارات با چالش جدی رو به روست.


وی روابط عمومی را تلفیقی از هنر، مدیریت و خلاقیت دانست و اظهارداشت : یک روابط عمومی کارآمد برغم کمبود امکانات و منابع؛ با بهره مندی از این سه شاخصه می تواند اهداف سازمان را ارتقا دهد.


وی برخورداری از علاقه و مهارت های مرتبط را لازمه یک روابط عمومی موفق برشمرد و ادامه داد : مسئول روابط عمومی موثر لازم است از توانایی لازم برای عکاسی، فیلمبرداری، نگارش، تشخیص به موقع اهداف سازمان و هم افزایی بالا برخوردار باشد.


معین الدینی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی سازمان ها در ارتقای سطح اطلاع رسانی، اضافه کرد : روابط عمومی ها باید ارتباط تنگاتنگ، هدفمند و مستمر با رسانه ها داشته باشند.


به گفته وی روابط عمومی ها باید توانایی اولویت بندی و طبقه بندی اطلاعات سازمانی را جهت انتقال به خبرنگاران و انعکاس آن در رسانه داشته باشند و اطلاعات دقیق را در اختیار آنها قرار دهند.


فرماندار فریدن با تاکید بر اهمیت خبر رسانی در جامعه ، افزود: خبرنگاران باید انصاف در خبر رسانی را رعایت و از اعمال سلیقه شخصی و سیاسی در تنظیم اخبار پرهیز کنند.


وی بیان کرد: خبرنگاران در کنار حس کنجکاوی و تردید که ماهیت این حرفه است باید به واقع گرایی نیز اهمیت دهند هر چه تعصب و ترجیح های شخصی در انعکاس اخبار کمتر باشد به همان اندازه اقبال و اعتماد عمومی برای دریافت و رصد اخبار بیشتر می شود.


فرماندار شهرستان فریدن به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره و اضافه کرد : رسانه ها در کنار انتشار نواقص و کمبودها باید با دقت و حساسیت خدمات انبوهی که در بخش های مختلف به مردم ارائه می شود را منعکس کنند تا روح امید به جامعه تزریق شود.


به گفته وی روابط عمومی ها و رسانه ها در عصر ارتباطات و عصر عصیان اجتماعی باید همگام با نیازهای جامعه و در راستای تحلیل و کنکاش موضوعات روز حرکت کنند.


فرماندار فریدن به نقش مهم فضای مجازی در تزریق خوراک فکری به جامعه، اشاره کرد و افزود: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی باید از منابع اصلی گرفته و منتشر شود تا شایعه پراکنی و حاشیه به وجود نیاید.


ضروت اختصاص ردیف بودجه اختصاصی به روابط عمومی ادارات در شهرستان ها، رعایت اخلاق حرفه ای، برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی ها، ارتقاء تعامل روابط عمومی ها با خبرنگاران و رسانه های رسمی، اطلاع رسانی برنامه ها و جلسات مهم برون سازمانی به تمام خبرنگاران بدون اعمال تبعیض و سلیقه و اعمال سیاست های تشویقی برای ایجاد رقابت و تحرک در بین روابط عمومی ها از مهمترین نکاتی بود که در این هم اندیشی مطرح شد.


بیش از 40 روابط عمومی، چهار خبرنگار رسمی و 20 کانال مجازی شاخص در شهر و روستاهای فریدن فعالیت می کنند.


فریدن با جمیعت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان اصفهان واقع است./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
خبرنگار
| 1397/9/9 - 17:31 |     0     0     |
سلام -لطفا منبع خبر رو بیارید- ایرنا-
اکو نیوز هم نیاورده


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم


  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است


  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند


  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود


  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم


  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال


  چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟


  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی