درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 10:59   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35802صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 8 آذر 1397 - 12:49
«جمعه سیاه» و صف‌های طولانی در فروشگاه های آمریکا
مردم آمریکا روز موسوم به «جمعه سیاه» یا فصل تعطیلات خرید را با صف های طولانی در فروشگاه های سراسر آمریکا برای خرید هزاران کالای تخفیف داده شده، از لباس گرفته تا لوازم الکترونیک، آغاز کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردم آمریکا روز موسوم به «جمعه سیاه» یا فصل تعطیلات خرید را با صف های طولانی در فروشگاه های سراسر آمریکا برای خرید هزاران کالای تخفیف داده شده، از لباس گرفته تا لوازم الکترونیک، آغاز کردند.

به گزارش رویترز، استقبال مردم برای خرید در این روز از اقتصاد رو به بهبود، و افزایش دستمزدها و اعتماد مصرف کنندگان نشان داشت.

جیسون ووسلی، معاون بازرگانی شرکت ادوبی می گوید: «سال پر رونقی خواهد بود. فراتر از انتظارات می رود. واقعا بی سابقه خواهد بود. ما در سه سال گذشته هر سال ۱۵ درصد رشد داشتیم و انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد.»

اما به رغم این انتظارات، فروش فروشگاه های لباس میسیز، کولز، جی سی پنیز، و فروشگاه تارگت، در روز جمعه سیاه ۱ تا۳ درصد پایین تر از پیش بینی بود.

در عصر حاضر، برای مشتریان خرید در این روز از طریق اینترنت بسیار راحت تر است، هر چند، برخی از فروشگاه ها، تخفیف های ارائه شده را محدود به خرید اجناس از درون فروشگاه کرده اند و بسیاری سنت خرید در فروشگاه را ترجیح می دهند.

مردم آمریکا در شش ماه اول امسال خرید بیشتری انجام دادند که در چهار سال گذشته سابقه نداشته است. اما به گزارش آسوشیتدپرس، خرده فروشی اخیرا کاهش نشان داده است. آسوشیتدپرس می گوید فروش کل در یک ماه آینده شاخص خوبی خواهد بود که آیا مصرف کنندگان صرفا در خرید خود تنفسی دادند و یا نسبت به وضعیت اقتصادی در ۲۰۱۹ خوشبینی کمتری دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی