درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 06:05   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35790صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 آذر 1397 - 23:39
استاندار همدان: عملکرد مدیران در تعامل با رسانه ها ارزیابی می شود
استاندار همدان با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مدیریت روابط عمومی استانداری مسئول جمع بندی این ارزیابی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار همدان با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مدیریت روابط عمومی استانداری مسئول جمع بندی این ارزیابی است.

سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران مسئول و سرپرستان نشریات و رسانه های استان همدان اظهار داشت: توجه به عرصه خبر بسیار ضروری است و در راستای تحقق مطالبه این قشر فعال نسبت به تشکیل کارگروه رسانه اقدام می شود.


وی با تاکید بر لزوم توجه به سند اطلاع رسانی استان همدان گفت: در این سند تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها مشخص است.


استاندار همدان نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف و سیاست های مدیریت ارشد استان را بی بدیل دانست و گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم تا ارتباط مطلوب با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی موثر و مفید داشته باشند.


شاهرخی خواستار برگزاری نشست های خبری پیرامون ارایه عملکرد فعالیت ها و نیز تورگردانی رسانه ها در عرصه های مختلف شد و خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه ها تقویت امید در جامعه، مثبت گرایی و پردازش مسایل امیدبخش در جامعه است هر چند از انتقادهای سازنده و به جا نیز استقبال می کنیم.


وی با اشاره به اینکه رسانه ها یکی از ارکان توسعه استان هستند گفت: در فضای کار، فعالیت و خدمت به مردم، رسانه ها می توانند این ارتباط دو سویه را بین مردم و مسئولان برقرار کنند.


شاهرخی ، جریان سازی به معنای واقعی و مثبت را از وظایف رسانه ها دانست و گفت: از بیان نقاط ضعف که بتواند با راهکار مناسب در راستای رفع آن و تبدیل کردن به فرصت مطرح شود، استقبال می کنم.


استاندار همدان همکاری مدیران اجرایی با رسانه ها را لازم دانست و گفت: همچنان تاکید دارم که هیچ شکایتی نباید از رسانه ها در دوره مدیریتم صورت بگیرد.


در این نشست مدیران مسئول نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی