درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 21:52   

انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات

  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات


ادامه ادامه مطلب یک

وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود

  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غرامت ۵۰۰ دلاری اپل به کاربران برای کند کردن عمدی آیفون
  خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
  مسئول روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  دو طرح بانک رفاه برای تکریم از مدافعان سلامت و اشتغالزایی (+جزئیات)
  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود
  رئیس سازمان اوقاف از فعالیت‌های جدید روابط عمومی اوقاف بازدید کرد
  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
  بانک رفاه به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تسهیلات پرداخت می کند
  مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است
  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35746صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 4 آذر 1397 - 12:33
رباتی که می‌خندد البته اگر بخواهید گریه می‌کند
یکی از مواردی که ربات‌ها را می‌تواند برای انسان‌ها دلنشین‌تر کند تقلید از احساسات انسانی است. حالا در ژاپن مهندسان توانسته‌اند با استفاده از هوش مصنوعی و یک سری از کدهای عددی خاص، رباتی را طراحی کنند که می‌تواند احساسات انسانی را تا حدودی تقلید کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مواردی که ربات‌ها را می‌تواند برای انسان‌ها دلنشین‌تر کند تقلید از احساسات انسانی است. حالا در ژاپن مهندسان توانسته‌اند با استفاده از هوش مصنوعی و یک سری از کدهای عددی خاص، رباتی را طراحی کنند که می‌تواند احساسات انسانی را تا حدودی تقلید کند.
 
 یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه اوزاکا در حال کار روی این پروژه هستند و توانسته‌اند برخی احساسات انسانی را در سر یک ربات انسان‌نما شبیه‌سازی کنند. نام این ربات «آفـتـو» است. چند سال پیش در نمونه اولیه سعی شده بود حالت‌های احساسی در این ربات ایجاد شود اما چندان موفقیت‌آمیز نبود.
 
 البته این کار بسیار پر چالش است چرا که حرکت پوست مصنوعی روی صورت این ربات و تنظیم عملکرد آن بسیار کار سختی است. برای حل این مشکل نقاط حرکتی زیادی روی صورت قرار گرفته‌اند تا بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل‌های عددی حرکت پوست را طبیعی‌تر جلوه دهد و با حرکت و تغییر حالت‌های لب و چشم، شبیه احساسات انسانی را تقلید کند.
 
 با اینکه محققان این ربات را گامی رو به جلو می‌دانند اما همچنان حرکات صورت این ربات بسیار مصنوعی به‌نظر می‌رسد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور


  جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد


  هفت راه تنظیم محتوا


  انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومى و مرکز رسانه‌هاى اجتماعى فدراسیون ووشو


  در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند


  «دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات


  انتصاب مدیر روابط عمومی کانون بازنشستگان هرمزگان


  اولین دستگاه تنفس مصنوعی ساخته «تیم روباتیک دختران افغان» رونمایی شد


  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد