درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 15:59   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35698صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 30 آبان 1397 - 22:26
صندوق توسعه ملی و آزمون روابط عمومی ها
غلامرضاشمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران _نوشهر - روابط عنومی های منابع طبیعی می توانند مردم، رسانه ها و دولتمردان را از روند اجرای کارها اگاه سازند و با تولید خبر و تهیه عکس و مصاحبه با مجریان و دست اندرکاران، میزان توجه افکار عمومی را به سمت و سوی فعالیتها بکشانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امسال از سوی مقام معظم رهبری و تدبیر دورا اندیشانه ایشان مبلغ 200میلیون دلار معادل 700میلبارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های ابخیزداری به سازمان جنگل‌ها، مراتع و ابخیزداری کشور اختصاص یافت که ابن اعتبار به ادارات کل منابع طلیعی سراسر کشور تزریق شد تا متولیان منابع طبیعی بتوانند با اعتبارات تخصیصی بخشی ار مشکلات حوزه خود را برای اجرای پروژه های ابخیزداری و ... هزینه نمایند.

در این بین نقش انکار ناپذیر و بی بدیل
روابط عمومی ها می تواند در رسیدن به اهداف بلند پروازانه این صندوق بیش از پیش موثر واقع گردد.


اولبن گام در این راستا اطلاع رسانی صحیح و به موقع از پروژه های در دست اجرا در نقاط مختلف است.


روابط عنومی های منابع طبیعی می توانند مردم، رسانه ها و دولتمردان را از روند اجرای کارها اگاه سازند و با تولید خبر و تهیه عکس و مصاحبه با مجریان و دست اندرکاران، میزان توجه افکار عمومی را به سمت و سوی فعالیتها بکشانند.
 

گام دوم در این زمینه مستندسازی از مراحل کارهای در دست اجراء است.


بی تردبد بکی از ضعف های موجود در کل دستگاهای اجرایی کشور عدم مستندسازی است.


تکلیفی که در این صندوق به روابط عمومی های منابع طبیعی سراسر کشور واگذار شد مستند سازی پروژه ها در سه مرحله قبل، حین و پا بیان عملیات‌های ابخیزداری و ...است.


امر مهمی که همواره مغفول مانده و روابط عمومی نقش پر رنگی در ابن زمبنه می توانند ایفا نمایند.


ازمون بزرگی برای روابط عمومی ها در اولین سال اجرای این طرح که گویا مدت پنج سال ادامه دارد، می تواند آنها را سربلند بیرون اورده و با هنه کاستی ها و کمبودها روابط عمومی های منابع طبیعی را محک زده و توان شان را در این زمینه به منصه ظهور رسانند.


فرصتی ارزشمند برای روابط عمومی ها که قادر باشند در این ازمون خطیر سرافرار بیرون آیند و در سالهای اتی نقشی به مراتب پر رنگ تر و حساس تر و با تجارب بیشتر ایفا نمایند.

حیثیت و آبروی منابع طبیعی با اطلاع رسانی مطلوب روابط عمومی به رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب و نیز در فضای مجازی سنگ محک خوبی برای روابط عمومی ها در این برهه از زمان باشد.

به شرط آنکه روابط عمومی ها این فرصت را مغتنم شمرده و بکوشند نمره قبولی خود را با کار و تلاش بیشتر در اطلاع رسانی و مستندسازی دریافت نمایند و این میسر نخواهد شد مگر انکه متولبان منابع طبیعی کشور با اختصاص اعتبار و نقش افرینی روابط عمومی، انها را در این مسیر یاری رسانند.

غلامرضاشمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران _نوشهر

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز