درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 09:26   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35687صفحه نخست » چهارشنبه، 30 آبان 1397 - 13:36
21 برند محبوب در اروپا
امروزه آمارهای متعددی در رابطه با وضعیت برندها منتشر شده است که در این بین میزان محبوبیت آنها همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وجود نام شرکت در بین برندهای موجود، خود به عنوان یک فضای تبلیغاتی به شما می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه آمارهای متعددی در رابطه با وضعیت برندها منتشر شده است که در این بین میزان محبوبیت آنها همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وجود نام شرکت در بین برندهای موجود، خود به عنوان یک فضای تبلیغاتی به شما می رود. همچنین این اطلاعات، از جمله منابع مهم تصمیم گیری افراد به شما می رود. به همین خاطر این امر نه تنها برای صاحبان برند، بلکه برای خریداران نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 

در همین راستا و در ادامه به معرفی 21 برند محبوب در اروپا، خواهیم پرداخت:


1-اپل
کشور: آمریکا

اپل از جمله برندهای پیشگام در تولید لوازم الکترونیکی، سخت افزار و نرم افزاهایی است که به علت عواملی نظیر نوآوری های همیشگی، منحصر به فرد بودن و کیفیت بسیار بالا بدون شک انتخاب اول هر فردی محسوب می شود. این شرکت در سال 1977 تاسیس و از سال 2011 هرساله به عنوان ارزشمندترین برند جهان معرفی می شود. همچنین اپل در سال جاری موفق شده است تا به نخستین برندی تبدیل شود که به ارزشی بیش از یک تریلیون دلار دست پیدا کرده است. جالب است بدانید که پس از کنار رفتن استیو جابز و روی کار آمدن تیم کوک، کمتر کسی فکر می کرد که اپل بتواند جایگاه نخست خود را حفظ کند. با این حال در حال حاضر و پس از گذشت چند سال، این برند خلاق همچنان در صدر ارزشمندترین و در عین حال پرطرفدارترین برندها، خصوصا در اروپا قرار دارد.


2-گوگل
کشور: آمریکا

گوگل محبوب ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود که توسط لری پیج و سرگئی برین در سال 1988 تاسیس شد. همچنین این برند چندین قابلیت دیگر نظیر جی میل، شبکه اجتماعی گوگل پلاس، ویرایشگر تصویر پیکاسا و سیستم عامل اندروید را نیز به جهان معرفی کرده است. در حال حاضر نیز گوگل هرساله مجموعه ای از فناوری های به روز را معرفی می کند که همین امر باعث می شود تا این برند هیچ گاه برای مخاطب به موردی تکراری تبدیل نشده و بتواند ضمن حفظ محبوییت خود، به افزایش آن نیز امیدوار باشد. با توجه به سرمایه گذاری و فعالیت گسترده این برند در زمینه هوش مصنوعی، پیش بینی می شود تا گوگل بتواند در سال های آینده در جایگاه نخست ارزشمندترین و در عین حال محبوب ترین برند در اروپا، قرار گیرد.


3-لگو
کشور: دانمارک

لگو را باید بزرگترین شرکت اسباب بازی سازی در جهان دانست که در سال 1998 توسط اوله کیرک کریستیانسن تاسیس شد. اگرچه حضور این برن در جایگاه سوم لیست با توجه به این امر که جامعه هدف آن ها کودکان است، کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال واقعیت این است که این برند موفق شده است تا با ارائه خلاقیت در کار خود، جامعه هدف را گسترش داده و به مخاطب حداکثری در تمامی رنج های سنی دست پیدا کند. برای مثال این شرکت اخیرا در دنیای سینما و ساخت انیمیشن نیز فعالیت های گسترده ای را داشته است که خود نه تنها سودآوری بالایی را به همراه داشته، بلکه باعث تبلیغ جدیدترین محصولات آن نیز شده است. بسیاری راز موفقیت بسیار بالای این برند خوش فکر را در درک درست آن ها نسبت به بهترین زمان اعمال تغییرات دانسته که باعث شده است تا در هر زمانی بتوانند محبوبیت خود را حفظ کنند.


4-بی ام و
کشور: آلمان

این شرکت را باید از جمله بزرگ ترین و باسابقه ترین برندهای خودروسازی در جهان دانست که در سال 1916 توسط فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد. موفقیت این برند به میزانی غیر قابل باور بوده است که توانسته تا دو ابر برند مینی و رولز رویس را نیز به زیرمجموعه خود اضافه کند. با توجه به سخنرانی اخیر هارالد کروگر(مدیر اجرایی بی ام و) و برنامه این برند برای بهبود محصولات خود، پیش بینی می شود که تا چندین سال آینده نیز این برند همچنان بازار اروپا را در دست داشته باشد که خود دستاوردی بزرگ محسوب می شود.


5-آدیداس
کشور: آلمان

آدیداس بزرگترین شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و باسابقه ترین آن ها محسوب می شود که در سال 1948 توسط آدولف داسلر تاسیس شد. اگرچه امروزه نبردی جدی میان این برند با رقیب همیشگی آن(نایک) وجود دارد، با این حال از نظر سابقه و قدمت، این برند آدیداس است که حرف اول را می زند و بسیاری علت ماندگاری آن را حداقل در اروپا، در همین نکته می دانند. جالب است بدانید که برند پوما نیز توسط برادر وی رودولف اداره می شود و برند ریبوک، زیرمجموعه آدیداس محسوب می شود. در سال 2018 این برند تغییرات مناسبی را صورت داده است که از میان آن می توان به توجه بیش تر به وسایل ورزشی مخصوس بانوان اشاره کرد که خود باعث شده تا بتواند به یک پیروزی در برابر نایک دست پیدا کند. به همین خاطر نیز پیش بینی می شود که جایگاه مطلق آن در بازار اروپا حداقل برای چند سال آینده تضمین شده باشد.


6-شنل
کشور: فرانسه

شنل را باید برترین برند مد زنانه دانست که در سال 1909 توسط گابریل کوکو شنل تاسیس شد. با توجه به تنوع محصولات و قرار گرفتن این شرکت در رده برندهای لوکس، شنل همواره نخستین انتخاب زنان خصوصا در کشورهای پیشرفته اروپا محسوب می شود. این برند همواره در زمینه استفاده تجاری از زنان مشهور جهان، سرآمد بوده است که از جمله موفق ترین آن می توان به استفاده از مرلین مونرو به عنوان مدل تبلیغاتی خود، اشاره کرد که به نوعی باعث شد تا این برند بتواند به محبوبیتی جهانی و طرفدارانی بی شمار دست پیدا کند.


7-تسکو
کشور: انگلستان

تسکو را باید پس از ابر برند والمارت، به عنوان دومین شرکت خرده فروشی در جهان دانست که در سال 1919 توسط جک کوهن تاسیس شد. تنوع کافی، وجود نمایندگی های بی شمار در کنار ارائه خدمات فوق العاده باعث شده است تا تسکو بتواند خود را به عنوان یکی از 10 برند محبوب اروپا معرفی کرده و قلب بازار آن را به تصاحب خود درآورد.

 

حتما بخوانید:  برندهای معروف ایران‌پیش‌بسوی‌انقراض‌کامل


8-آئودی
کشور: آلمان

آئودی از جمله شناخته شده ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود که در سال 1909 توسط آگوست هورش تاسیس شده است. این برند پس از بی ام و به عنوان دومین برند خودروسازی محبوب اروپا سخته می شود که بیانگر موفقیت برندهای آلمانی در این زمینه است. با توجه به بازار داغ خودروهای الکترونیکی، مدیرعامل این شرکت وعده داده است که تا سال آینده یک محصول جذاب را در این زمینه تولید و روانه بازار خواهد کرد که خود می تواند جایگاه این برند را دچار تحولی اساسی کند.


9-فراری
کشور: ایتالیا

فراری از جمله خودروسازهای صاحب سبک در جهان معرفی می شود که در سال 1947 توسط انزو فراری تاسیس شد. تا قبل از ظهور بوگاتی، فراری به عنوان سمبل سرعت نام برده می شد که امروزه به عنوان حامی اصلی مسابقات اتومبیل رانی معرفی می شود. در حال حضر نیز بیش از 80درصد سهام این برند، در اختیار دیگر شرکت خودروساز ایتالیایی(فیات) است.


10-پورشه
کشور: آلمان

دیگر برند خودروسازی آلمانی، پورشه است که در سال 1931 توسط فردیناند پورشه تاسیس شده است. با توجه به محبوبیت مدل هایsuv این برند خصوصا دو مدل ماکان و کاین، پورشه موفق شده است تا در سال جاری به 20درصد سود بیش تر دست پیدا کند که پیش بینی می شود تا در صورت حفظ این آمار، در سال آینده پورشه بتواند به جایگاه بالاتری در لیست خصوصا در رقابت با سایر برندهای آلمانی موجود، دست پیدا کند.


11-دیور
کشور: فرانسه

دیور به مانند شنل، از جمله برندهای فعال در زمینه مد و پوشاک محسوب می شود که در سال 1946 توسط برنارد آرنو تاسیس شده است. زمینه اصلی فعالیت های این برند نیز در رابطه با تولید عطر است که در این زمینه می توان آن را بهترین برد موجود در بازار دانست که خود عاملی برای محبوبیت آن در سرتاسر اروپا شده است.


12-جگوار
کشور: انگلستان

این شرکت خودروسازی در سال 1922 توسط ویلیام لیونز تاسیس شد. از جمله دلایل موفقیت و محبوبیت این برند، طراحی خاص اتومبیل های شخصیت های سیاسی کشور انگلستان و حضور آن در سری فیلم های جیمز باند است که در کنار کیفیت بالای محصولات تولیدی آن، از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت آن در اروپا محسوب می شود.


13-بارکلیز
کشور: انگلستان

بارکلیز موسسه مالی بسیار معتبر و بین المللی است که در سال 1690 توسط جان فریمه تاسیس شد. این برند از جمله مهم ترین حامیان مالی مسابقات تنیس و لیگ های فوتبال، نظیر لیگ انگلیس است.
سایر برندهای موجود در لیست عبارتند از:
14- اس آپ
کشور: آلمان
15-لویی ویتون
کشور: فرانسه
16-هرمس
کشور: فرانسه
17-گوچی
کشور: ایتالیا
18-رنو
کشور: فرانسه
19-بربری
کشور: انگلستان
20-مسترکارت
کشور: آمریکا
21-استون مارتین
کشور: انگلستان
 

 

مترجم: امیر آل علی, ویل هیلپرن
منبع: businessinsider- فرصت امروز
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد