درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 21:33   

سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری

  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی و سیاست

  روابط عمومی و سیاست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلویزیون ملی سوئد محکوم شد
  تایپوگرافی
  خدمات قابل ارایه در بستر اینترنت ‌بانک مسکن
  روابط عمومی و سیاست
  حمایت ویژه بانک ملی ایران از تولید کنندگان کالاهای استراتژیک
  بام سازمانی بانک ملی ایران رونمایی شد
  در راستای حمایت از قطعه سازان صورت گرفت؛ امضای قرارداد 4000 میلیارد ریالی بین بانک صنعت و معدن و سایپا
  حجت‌اله صیدی: رمز یکبار مصرف از اول سال آینده در بانک‌ صادرات ایران عملیاتی خواهد شد
  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35650صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 28 آبان 1397 - 14:34
کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
کتاب ارتباطات بازاریابی مد در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل تدوین، با شمارگان یک هزار و ۱۰۰نسخه به بهای ۳۶هزار و پانصد تومان از سوی انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشرشده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» اثر پژوهشی و علمی «پروفسورگینورلی گرینوود» از سوی انتشارات تمدن علمی منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس کشور، کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» اولین نسخه ویرایش شده درزمینه مدیریت بازاریابی مد، به قلم پروفسورگینورلی گرینوود به رشته تحریر درآمده است. این کتاب که در حوزه خود بی‌نظیر است ابتدا توسط انتشارات (جان وایلی و پسران)در سال ۲۰۱۳میلادی منتشر شده و سپس توسط کامبیز حیدرزاده و مجید افتخاری به زبان فارسی برگردانده شده است.

راهبرد(استراتژی)بازاریابی، ابزارها و رسانه‌ها، قدرت مجلات، نقش روابط عمومی، افرادمشهور، محیط فروشگاه خرده فروشی مد، ارتباطات بازاریابی تجاری، ارتباطات بین المللی بازار یابی مد، چارچوب و قوانین، ارزیابی اثر بخشی ارتباطات بازار یابی مد، تغییرات آتی در ارتباطات بازار یابی مد، عنوان فصل‌های این کتاب است‌.

مولف در بخشی از مقدمه کتابش نوشته است: علیرغم وجود فناوری‌های جدید، هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند به اندازه مجلات، تجمل وظرافت آگهی‌های چاپی را به نمایش بگذارد. در فصل اول این کتاب؛ ابزارها و کانال‌های رسانه‌ای موجود، بر اساس مزایا و معایب‌شان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

در بخشی از این کتاب نیز آمده است: ترجمه این کتاب برای علاقمندان به حوزه «ارتباطات بازاریابی مد» به زبان فارسی تهیه شده است تا کمبودهای موجود در بازار کتاب‌های تخصصی دراین زمینه را تاحدودی رفع کند. این کتاب هم‌اکنون در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها در رشته های تخصصی در حال تدریس است. مترجمان مطالعه این کتاب را به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری (رشته‌های مدیریت بازارگانی، مدیریت اجرایی، ام‌بی‌ای و دیگر رشته‌ها ) و تمام علاقمندان بازاریابی و فعالان صنعت نیز توصیه می‌کنند.

بیان مطالب به صورت کاربردی و جذاب، از جمله مزایای این کتاب است.

در فصل اول این کتاب توضیحاتی درباره صنعت مد آمده است: صنعت مد، همواره به عنوان یکی از صنایع پویا و شاخص باارزش افزوده بالا به عنوان یکی از صنایع جذاب در حوزه اقتصاد کشورها در جهان مطرح بوده است. این صنعت هم، نظیر دیگر صنایع پیرو قوانین و اصول علم بازاریابی است که به واسطه پیچیدگی موجود در آن نقش بازاریابی بسیار پر اهمیت و برجسته نشان داده می‌شود. متاسفانه فقر شدید منابع در این حوزه برای فعالان مد، همواره به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات مطرح بوده که در کشور ما نیز به علت وجود آثار بسیار کم در این حوزه همواره مخاطبین این صنعت را دچار مشکل کرده است.

«گینورلی گرینوود» یکی از شخصیت‌های علمی پیشتاز در حوزه بازاریابی مد است که بینش جدیدی نسبت به رسانه‌های مد، بین المللی‌سازی و سنجش بازگشت سرمایه و میزان اثر بخشی ارائه می‌دهد. ارتباطات بازاریابی مد، کتابی ضروری برای تمامی دوره‌های آموزشی مربوط به بازاریابی مد است. وجود مطالعات موردی و سوالات در کتاب مذکور باعث شده است تا این کتاب تبدیل به منبعی باارزش برای اساتید، شاغلین و دانشجویان شود.

کتاب ارتباطات بازاریابی مد در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل تدوین، با شمارگان یک هزار و ۱۰۰نسخه به بهای ۳۶هزار و پانصد تومان از سوی انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشرشده است.

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی