درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 بهمن 1396 - 07:29   

کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند

  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید

  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


ادامه ادامه مطلب دو

هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!

  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


ادامه ادامه مطلب سه

تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک

  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید
  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند
  سهم 22 درصدی بانک ملی ایران در سپرده های ارزی و ریالی بانک ها
  فاصله هایی از جنس فقر
  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف
  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید
  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد
  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3565صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 15 خرداد 1392 - 17:33
تلفن همراه/ چگونه از «ایرانسل من» استفاده کنیم؟
"ایرانسل من" برنامه ای کاربردی است که شرکت ایرانسل آن را برای مدیریت حساب‌‌های کاربری به مشترکین خود عرضه کرده است.
  

شارا- "ایرانسل من" برنامه ای کاربردی است که شرکت ایرانسل آن را برای مدیریت حساب‌‌های کاربری به مشترکین خود عرضه کرده است.
 به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها برای مشترکین ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.
 کاربران ایرانسل برای استفاده از این برنامه ابتدا باید با مراجعه به آدرس  http://92.42.51.227/dls/selfcare نرم افزار «ایرانسل من» را در گوشی یا تبلت خود دانلود کنند. سپس با کلیک کردن روی آیکون مورد نظر، برای ورود به برنامه، شماره تلفن همراه یا شناسه وایمکس خود را به همراه رمز عبور حساب کاربری وارد کنند. در این بخش و در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند، می توانند با انتخاب گزینه وایمکس و سپس بازیابی رمز عبور، با وارد کردن شناسه وایمکس، نشانی پست الکترونیکی و یا شماره تلفن همراه خود، رمز خود را دوباره از طریق پست الکترونیکی و پیامک دریافت کنند.
 آنها همچنین می توانند پس از ورود به این برنامه در صفحه اصلی از وضعیت حساب، نوع حساب و موجودی حساب اصلی اطلاع یافته و نیز به منوهای پرداخت، شارژ مجدد، بسته افزایشی و ثبت و پیگیری مشکلات دسترسی پیدا کنند.
 علاوه بر این کاربران ایرانسل می توانند با ورود به صفحه «پرداخت» از طریق این برنامه کاربردی و به یکی از روش های زیر، نسبت به پرداخت هزینه یا شارژ مجدد خط ایرانسل خود و یا پرداخت هزینه سرویس وایمکس اقدام کنند:
 * کارت شارژ ایرانسل
 * پرداخت اینترنتی
 * شارژ مستقیم (ویژه مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل)
 همچنین در این صفحه امکان استفاده از شارژ شگفت انگیز برای مشترکین تلفن همراه ایرانسل فراهم شده است.
 صفحه دیگر این برنامه «شارژ مجدد» است که در این صفحه می شود تنها با وارد کردن شماره رمز کارت شارژ، خط ایرانسل خود را شارژ کرده و یا هزینه سرویس وایمکس خود را پرداخت.
 در صفحه پرداخت اینترنتی برنامه «ایرانسل من» مشترکان ابتدا باید روی گزینه «پرداخت اینترنتی صورت حساب (دائمی)/ شارژ به مبلغ دلخواه (اعتباری) » کلیک کرده و سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد کنند تا صورت حساب مورد نظر آنها از درگاه اینترنتی بانک سامان یا بانک تجارت، پرداخت شود.
 مشترکان تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از طریق صفحه بسته افزایشی نیز می توانند نسبت به مشاهده و انتخاب بسته های افزایشی اقدام کنند. آنها همچنین با ورود به صفحه «حساب من» از طرح تعرفه خود آگاه شده و نسبت به تغییر آن اقدام کنند.
 همچنین می توانند «اطلاعات پروفایل» و «اطلاعات حساب» خود را مشاهده و نسبت به تغییر «رمز حساب ایرانسلی» خود اقدام کنند. نام، شناسه پست الکترونیکی، شماره تماس و نشانی آنها در بخش «اطلاعات پروفایل» قابل نمایش است.
 «ایرانسل من» صفحه بانکداری همراه هم دارد که مشترکان این اپراتور می توانند در این صفحه نسبت به استفاده از خدمات بانکی از جمله دریافت کد ثبت نام، اتصال کارت های عضو شتاب به امپاد و خرید شارژ به صورت مستقیم اقدام کنند.
 برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل نیز از دیگر امکانات این برنامه کاربردی است که مشترکان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل، با استفاده از آن نسبت به ثبت مشکلات و رویدادها و همچنین دریافت شماره پیگیری و مشاهده آخرین وضعیت پنج در خواست آخر خود اقدام کنند.
 صفحه ارسال به دوستان هم در «ابرانسل من» وجود دارد که ایرانسلی ها می توانند با مراجعه به آن برنامه کاربردی «ایرانسل من» را از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه شخص مورد نظر برای دوستان خود ارسال کنند.
  منبع: صبح اقتصاد

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 4 نظر (فعال: 4 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین
| 1395/12/10 - 12:27 |     5     3     |
سلام اقا یه سوال اگه میشه کمکم کنید چطوری میتونم ازدوتا طرح که خریدم استفاده کنم یعنی تغییرش بدم به یه طرح اون یکی بسته ام ولی تا این تموم نشه نمیتونم ازاون استفاده کنم دمت گرم اگه کمک کنی

aysa
| 1395/12/24 - 02:44 |     10     7     |
سلام میشه کمکم کنین من هرچی میزنم شماره تلفنمو میگه صحیح نیست چیکار کنم؟

شهرام
| 1396/6/20 - 21:19 |     9     3     |
سلام...
یکی از دوستام کد یکبار مصرف که برای گوشیم اومده رو روی گوشی خودش ثبت کرده و با شماره من شارژ از خط من گرفته ایا راهی واسه لغوش وجود داره

ناشناس
| 1396/6/27 - 08:54 |     6     4     |
لطفا برای لغو تمامی سرویس های مای ایرانسل کمکم کنید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موسسه کارگزار روابط عمومی درگذشت پدر گرانقدر استاد ناصر بزرگمهر را تسلیت گفت


  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد


  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید


  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری


  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف


  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند


  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد