درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35649صفحه نخست » دوشنبه، 28 آبان 1397 - 14:32
دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
معاون مطبوعاتی درباره آخرین وضعیت وام خبرنگاران که چندی قبل وعده پرداخت آن را داده بود، گفت که کارهای آن در حال رسیدن به مرحله نهایی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی درباره آخرین وضعیت وام خبرنگاران که چندی قبل وعده پرداخت آن را داده بود، گفت که کارهای آن در حال رسیدن به مرحله نهایی است.


به گزارش شارا، پیش از این معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده بود که به زودی وام‌های ۲۰ تا ۱۷۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد به خبرنگاران اعطا می‌شود.


محمد سلطانی‌فر در گفت‌وگویی با ایسنا درباره تصمیم نهایی برای برگزار نشدن نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: شرایط اقتصادی حاکم بر مطبوعات در سال جاری مهمترین دلیل برای برگزار نشدن نمایشگاه مطبوعات بود. مطبوعات شهرستانی و استانی باید هزینه بسیار سنگینی صرف می‌کردند البته بخشی از پول را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌داد. بنابراین از ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف برای برگزار شدن یا نشدن آن، نظرسنجی کردیم. ۲۶ مدیرکل از ۳۱ یا ۳۲ مدیر کل ارشاد تصمیم گرفتند که امسال نمایشگاه مطبوعات را برگزار نکنیم.


سلطانی‌فر اضافه کرد: همچنین مطبوعات هم دسته‌بندی داشتند و مطبوعات در شهرستان‌ها هم بیشتر با این تصمیم موافق بودند که نمایشگاه برگزار نشود. سال جاری به عنوان سال صرفه‌جویی اقتصادی نام‌گذاری شد و ما هم به دنبال صرفه‌جویی هستیم؛ بنابراین بهتر بود که صرفه‌جویی را از خودمان شروع می‌کردیم.


او بیان کرد: ضرورت‌هایی در دوران گذشته مانند ۲۰ سال پیش وجود داشت؛ به این معنی که مطبوعات و مخاطبان را دور هم جمع می‌کردیم که همدیگر و مطبوعات را بشناسند. خوشبختانه می‌توان گفت که این ضرورت برطرف شده و تکنولوژی جدید ظهور کرده که مطبوعات را معرفی و محتوای آن را ارائه می‌کند؛ بنابراین این ضرورت که مطبوعات دور هم جمع شوند در حال حاضر خیلی وجود ندارد.


معاون مطبوعاتی رضایت خود را از روند برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد و در عین حال از نهایی بودن کارهای وام خبرنگاران خبر داد.


محمد سلطانی‌فر در گفت‌وگویی با ایسنا درباره انتخاب نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات بیان کرد: شرح وظایف نمایندگان مدیران مسوول در هیات نظارت کاملا مشخص است. آن‌ها وظیفه نظارت بر مطبوعات، ارائه مجوز و همچنین روند مطبوعات را دنبال می‌کنند که البته به اقتصاد رسانه‌ها ارتباطی ندارد.


معاون مطبوعاتی ادامه داد: انصراف‌ برخی مدیران مسوول از شرکت در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات معمولی بود. به نظرم امسال انتخابات خیلی خوب بود و از روند آن راضی هستیم و هیچ مشکلی نمی‌بینیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد